מטפסים למעלה ב'אקליפטוס': מעיין דר ויואל אריאל שמיר מונו לסמנכ"לים
על רקע מינויו של אלעד סטפנסקי למנכ"ל משותף לצד מאור חן, סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' מודיעה על קידומם של שניים מעובדיה לתפקידי סמנכ"ל. מעיין דר ויואל אריאל שמיר מונו לסמנכ"לי הקריאייטיב והתוכן, בהתאמה.
שמיר ודר צמחו לתפקידי הניהול מתוך סוכנות הדיגיטל. יואל אריאל שמיר הגיע לפני 4 שנים והקים למעשה את מחלקת התוכן. דר הגיעה ל'אקליפטוס' לפני כשנה וחצי ולה כ-7 שנים של ניסיון בתחום הדיגיטל עם רזומה עשיר של קמפיינים ומהלכים זוכי פרסים בארץ ובחו"ל
בפועל, שמיר ינהל את מערך אנשי התוכן של הסוכנות ויוביל את אסטרטגיית התוכן למותגים אשר מיוצגים בה. לשמיר רקע עיתונאי, ערך במשך 4 שנים את מגזין "טבע הדברים" ואף כתב במספר מקומות ביניהם, מגזין 'טיים אאוט'. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת בהתמחות אינטראקטיב במרכז הבינתחומי ובימים אלו הוא לומד לתואר שני בתקשורת דיגיטלית, גם כן במרכז הבינתחומי.
לדברי שמיר: "גאה לקחת חלק בסיפור של "אקליפטוס" בשוק הפירסום. לשמחתי, אני עובד עם צוות תוכן מוכשר ביותר שביחד, נוכל להצמיח את החברה לשיאים חדשים. זה המקום לומר גם תודה להנהלה שבמשך 4 השנים בהן אני עובד באקליפטוס נותנת לי את המקום והמרחב ליצירה אמיתית".
דר שתעמוד בראש מערך הקריאייטיב החלה את דרכה ב-2007 כקופי דיגיטל במשרד "סאצ'י אנד סאצ'י" ולאחר מכן במחלקת הדיגיטל של משרד "שלמור אבנון עמיחי". במסגרת עבודותיה לאורך השנים, הובילה דר מהלכים זוכי פרסים למותגים גדולים במשק ביניהם שטראוס, HOT, אורנג' ועוד.
דר מסרה: "אני רוצה להודות להנהלת אקליפטוס על האמון שהם נותנים בי. סוכנות הדיגיטל אקליפטוס הוכיחה את עצמה כבית אמיתי שפשוט תענוג לעבוד בו, בנוסף, ההסתכלות הדיגיטלית הרעננה וחוצת הגבולות מאפשרת לי לעוף רחוק מבחינה קריאייטיבית. אני שמחה לקבל עלי את האתגר, ומחכה בקוצר רוח לכבוש יחד פסגות נוספות בהמשך".
מאור חן מנכ"ל 'אקליפטוס': "במציאות הדיגיטלית החדשה בה הפלטפורמות מגוונות ומגיעות לחשיפה יותר ויותר רחבה, לצד צרכנים משועממים ורווים ממסרים מסורתיים, המשימה שלנו הפכה ליותר ויותר מאתגרת. בכל מהלך ובכל נגיעה בצרכן אנחנו מחפשים לסלול דרך חדשה שעוד אף אחד לא היה בה. ניהול מקביל של שתי מחלקות תוכן וקראיטייב חזקות, היא הדרך היחידה לפתור אתגרים מהסוג הזה, והשילוב של מעיין ויואל בפתרונות מהסוג יצר את המובילות שלנו בשוק. מדובר בשני האנשים הכי מוכשרים שיצא לי לעבוד איתם ואין לי ספק בהצלחה שלנו בצוות".
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
בין לקוחותיה של סוכנות הדיגיטל "אקליפטוס" נמנים לוריאל פריז, מיקרוסופט, ק.שטראוס, וניש קליה, רשת מלונות פתאל, רשת קפה, קפה, ויט, אלדן ועוד.
- 9.zרון 13/03/2014 01:02הגב לתגובה זופני הסמנכ״לים כפני התעשייה
- 8.עבד איתם 12/03/2014 23:34הגב לתגובה זומעיין...היפסטרית ותו לא ....
- 7.אורן 12/03/2014 21:39הגב לתגובה זוכיף לשמוע שאנשים טובים נכנסים לתפקידים טובים
- 6.ליבי 12/03/2014 19:05הגב לתגובה זותותחית!
- 5.ג'ואל הוא מבריק- שאפו (ל"ת)אליה 12/03/2014 18:26הגב לתגובה זו
- 4.מוריס לוי 12/03/2014 18:00הגב לתגובה זוהוא עדיין לא קודם? רק כרמל יכול להרים את המשרד הזה!
- 3.מזה החרטה הזה 12/03/2014 13:24הגב לתגובה זוחברה תתאפסו על עצמכם. סוכנות של לירה וחצי ושמים אותה למעלה?
- 2.בלני 12/03/2014 12:05הגב לתגובה זומעין אחת מהמוכשרים ביותר בתחום. אקליפטוס עשו בשכל.
- 1.עגבניון 12/03/2014 11:54הגב לתגובה זווגם ההוא עם הליפה נראה חכם
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
