מטפסים למעלה ב'אקליפטוס': מעיין דר ויואל אריאל שמיר מונו לסמנכ"לים

דר שהצטרפה לפני כשנה מונתה לסמנכ"ל קריאייטיב, ושמיר שנמצא במשרד מזה 4 שנים מונה לסמנכ"ל תוכן. מאור חן: "השילוב בין שניהם יוצר מובילות"
משה בנימין | (9)

על רקע מינויו של אלעד סטפנסקי למנכ"ל משותף לצד מאור חן, סוכנות הדיגיטל 'אקליפטוס' מודיעה על קידומם של שניים מעובדיה לתפקידי סמנכ"ל. מעיין דר ויואל אריאל שמיר מונו לסמנכ"לי הקריאייטיב והתוכן, בהתאמה.

שמיר ודר צמחו לתפקידי הניהול מתוך סוכנות הדיגיטל. יואל אריאל שמיר הגיע לפני 4 שנים והקים למעשה את מחלקת התוכן. דר הגיעה ל'אקליפטוס' לפני כשנה וחצי ולה כ-7 שנים של ניסיון בתחום הדיגיטל עם רזומה עשיר של קמפיינים ומהלכים זוכי פרסים בארץ ובחו"ל

בפועל, שמיר ינהל את מערך אנשי התוכן של הסוכנות ויוביל את אסטרטגיית התוכן למותגים אשר מיוצגים בה. לשמיר רקע עיתונאי, ערך במשך 4 שנים את מגזין "טבע הדברים" ואף כתב במספר מקומות ביניהם, מגזין 'טיים אאוט'. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת בהתמחות אינטראקטיב במרכז הבינתחומי ובימים אלו הוא לומד לתואר שני בתקשורת דיגיטלית, גם כן במרכז הבינתחומי.

לדברי שמיר: "גאה לקחת חלק בסיפור של "אקליפטוס" בשוק הפירסום. לשמחתי, אני עובד עם צוות תוכן מוכשר ביותר שביחד, נוכל להצמיח את החברה לשיאים חדשים. זה המקום לומר גם תודה להנהלה שבמשך 4 השנים בהן אני עובד באקליפטוס נותנת לי את המקום והמרחב ליצירה אמיתית".

דר שתעמוד בראש מערך הקריאייטיב החלה את דרכה ב-2007 כקופי דיגיטל במשרד "סאצ'י אנד סאצ'י" ולאחר מכן במחלקת הדיגיטל של משרד "שלמור אבנון עמיחי". במסגרת עבודותיה לאורך השנים, הובילה דר מהלכים זוכי פרסים למותגים גדולים במשק ביניהם שטראוס, HOT, אורנג' ועוד.

דר מסרה: "אני רוצה להודות להנהלת אקליפטוס על האמון שהם נותנים בי. סוכנות הדיגיטל אקליפטוס הוכיחה את עצמה כבית אמיתי שפשוט תענוג לעבוד בו, בנוסף, ההסתכלות הדיגיטלית הרעננה וחוצת הגבולות מאפשרת לי לעוף רחוק מבחינה קריאייטיבית. אני שמחה לקבל עלי את האתגר, ומחכה בקוצר רוח לכבוש יחד פסגות נוספות בהמשך".

מאור חן מנכ"ל 'אקליפטוס': "במציאות הדיגיטלית החדשה בה הפלטפורמות מגוונות ומגיעות לחשיפה יותר ויותר רחבה, לצד צרכנים משועממים ורווים ממסרים מסורתיים, המשימה שלנו הפכה ליותר ויותר מאתגרת. בכל מהלך ובכל נגיעה בצרכן אנחנו מחפשים לסלול דרך חדשה שעוד אף אחד לא היה בה. ניהול מקביל של שתי מחלקות תוכן וקראיטייב חזקות, היא הדרך היחידה לפתור אתגרים מהסוג הזה, והשילוב של מעיין ויואל בפתרונות מהסוג יצר את המובילות שלנו בשוק. מדובר בשני האנשים הכי מוכשרים שיצא לי לעבוד איתם ואין לי ספק בהצלחה שלנו בצוות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בין לקוחותיה של סוכנות הדיגיטל "אקליפטוס" נמנים לוריאל פריז, מיקרוסופט, ק.שטראוס, וניש קליה, רשת מלונות פתאל, רשת קפה, קפה, ויט, אלדן ועוד.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    zרון 13/03/2014 01:02
    הגב לתגובה זו
    פני הסמנכ״לים כפני התעשייה
  • 8.
    עבד איתם 12/03/2014 23:34
    הגב לתגובה זו
    מעיין...היפסטרית ותו לא ....
  • 7.
    אורן 12/03/2014 21:39
    הגב לתגובה זו
    כיף לשמוע שאנשים טובים נכנסים לתפקידים טובים
  • 6.
    ליבי 12/03/2014 19:05
    הגב לתגובה זו
    תותחית!
  • 5.
    ג'ואל הוא מבריק- שאפו (ל"ת)
    אליה 12/03/2014 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מוריס לוי 12/03/2014 18:00
    הגב לתגובה זו
    הוא עדיין לא קודם? רק כרמל יכול להרים את המשרד הזה!
  • 3.
    מזה החרטה הזה 12/03/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    חברה תתאפסו על עצמכם. סוכנות של לירה וחצי ושמים אותה למעלה?
  • 2.
    בלני 12/03/2014 12:05
    הגב לתגובה זו
    מעין אחת מהמוכשרים ביותר בתחום. אקליפטוס עשו בשכל.
  • 1.
    עגבניון 12/03/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    וגם ההוא עם הליפה נראה חכם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.