פרסום ראשון

לאחר 5 שנים: דן קשאני פורש מ-y&r - מונה לסמנכ"ל דיגיטל בברוקנר נטע יער

קשאני עוזב לאחר 5 שנים במשרד שבו החל את דרכו בענף. לפני כשנה החליף קשאני את אייל כרמי ומאז שימש כמנהל הקריאייטיב דיגיטל ב-y&r
משה בנימין | (10)

דן קשאני, מנהל הקריאייטיב דיגיטל של y&r ישראל פורש מהמשרד, ועובר ל'ברוקנר נטע יער', שם ישמש כסמנכ"ל הדיגיטל - כך נודע לאייס.

קשאני עוזב את y&r לאחר 5 שנים במשרד שהיה גם זה שבו החל את דרכו בענף. יוזכר, כי לפני כשנה קודם קשאני לתפקיד מנהל הקריאייטיב דיגיטל של y&r, לאחר פרישת קודמו בתפקיד אייל כרמי.

הרכש החדש של ברוקנר נטע יער, מגיע למשרד לאחר שהספיק לחוות בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל כמה שנים יפות ומוצלחות (בגלגלול של שלמור) ולאחר מכן, שנתיים פחות וורודות, עם התמורות שחלו במשרד בעקבות פרישת דור המייסדים: רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי. בשונה מרבים מחבריו למשרד, קשאני נשאר ב-y&r גם בתקופה שבה חל פיחות במעמדו כשאיבד תקציבים ואת תנופת העשייה שאפיינה אותו.

לקשאני נסיון רב בניהול לקוחות בתחום בדיגיטל לצד הצלחות ופרסים בתחרויות קריאטיב. ב-2011 ייצג קשאני את ישראל בתחרות היאנג-לאיונס-דיגיטל בפסטיבל קאן (ביחד עם מעיין דר). בין השאר הוא לקח חלק בקמפיינים שזיכו את y&r ישראל בפרסים בארץ ובעולם: קמפיין "נשים למכירה" עבור עצו"מ, קמפיין שילוט החוצות של בצלאל, "מודעה מבוססת מקום" של קפה ג'ו, פרוייקט הברכות של תפוצ'יפס ועוד רבים אחרים.

לדברי קשאני: "אני רוצה להודות לחברים ב-y&r על תקופה מדהימה ולימודית, החל מהשעות הרבות לצד גדעון עמיחי דרך ההדרכה הצמודה של רועי ושגיא וכלה באמון והזדמנויות שאדם אבנון בחר להעניק לי. אני מאמין שהגיע הזמן שאפליג הלאה אל עבר אתגרים חדשים, 'ברוקנר נטע יער' הוא ללא ספק "המקום הנכון בזמן הנכון" וצפויה לנו יחד עבודה אינטנסיבית ומרגשת".

מ'ברוקנר נטע יער' נמסר: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את אחד ממנהלי הדיגיטל המובילים בענף, שמוסיף עוד רובד לתנופה בה המשרד מצוי".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בהצלחה חבר (ל"ת)
    ארנבת 04/03/2014 18:55
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לא מיושנת כבר החלוקה של דיגיטל מהמשרד?... (ל"ת)
    דיגי טלי 04/03/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לקוחה 04/03/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    בשנתיים האחרונות עברו בברוקנר תותחי דיגיטל עם שנים של נסיון ואנשים מצויינים- שטרייכמן, פופקו, הולנדר... כבר הפסקתי לעקוב. כולם לא החזיקו מעמד. משהו שם בבסיס החברה לא עבד. אני מקווה שעם כניסתו של יורם דברים ישתנו. בהצלחה!
  • 7.
    גדעון 03/03/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    בקושי מנהל טכנולגיה ובאנרים...
  • 6.
    פופטיץ 03/03/2014 22:10
    הגב לתגובה זו
    מישהו ראה אותו?
  • 5.
    יובל 03/03/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה איש יקר.
  • 4.
    החברה של הדפס 03/03/2014 20:28
    הגב לתגובה זו
    ברוקנר הרוויחו איש קריאייטיב מוכשר ואדם מופרע ונדיר. בהצלחה קשאני!
  • 3.
    גינדי 03/03/2014 20:13
    הגב לתגובה זו
    שישמרו עליו כמו על ביצה רכה. אחרת יישבר להם בידיים
  • 2.
    עופר & טל 03/03/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    לברוקנר יש כישרון להביא טלנטים בדיגיטל ולהרוג אותך אחד אחד... תסתכלו רק על מי עבר שם בשלוש שנים האחרונות
  • 1.
    יגיל נטע 03/03/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    יש שם יותר סמנכלים מעובדים...
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.