פרסום ראשון

לאחר 5 שנים: דן קשאני פורש מ-y&r - מונה לסמנכ"ל דיגיטל בברוקנר נטע יער

קשאני עוזב לאחר 5 שנים במשרד שבו החל את דרכו בענף. לפני כשנה החליף קשאני את אייל כרמי ומאז שימש כמנהל הקריאייטיב דיגיטל ב-y&r
משה בנימין | (10)

דן קשאני, מנהל הקריאייטיב דיגיטל של y&r ישראל פורש מהמשרד, ועובר ל'ברוקנר נטע יער', שם ישמש כסמנכ"ל הדיגיטל - כך נודע לאייס.

קשאני עוזב את y&r לאחר 5 שנים במשרד שהיה גם זה שבו החל את דרכו בענף. יוזכר, כי לפני כשנה קודם קשאני לתפקיד מנהל הקריאייטיב דיגיטל של y&r, לאחר פרישת קודמו בתפקיד אייל כרמי.

הרכש החדש של ברוקנר נטע יער, מגיע למשרד לאחר שהספיק לחוות בשלמור אבנון עמיחי y&r ישראל כמה שנים יפות ומוצלחות (בגלגלול של שלמור) ולאחר מכן, שנתיים פחות וורודות, עם התמורות שחלו במשרד בעקבות פרישת דור המייסדים: רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי. בשונה מרבים מחבריו למשרד, קשאני נשאר ב-y&r גם בתקופה שבה חל פיחות במעמדו כשאיבד תקציבים ואת תנופת העשייה שאפיינה אותו.

לקשאני נסיון רב בניהול לקוחות בתחום בדיגיטל לצד הצלחות ופרסים בתחרויות קריאטיב. ב-2011 ייצג קשאני את ישראל בתחרות היאנג-לאיונס-דיגיטל בפסטיבל קאן (ביחד עם מעיין דר). בין השאר הוא לקח חלק בקמפיינים שזיכו את y&r ישראל בפרסים בארץ ובעולם: קמפיין "נשים למכירה" עבור עצו"מ, קמפיין שילוט החוצות של בצלאל, "מודעה מבוססת מקום" של קפה ג'ו, פרוייקט הברכות של תפוצ'יפס ועוד רבים אחרים.

לדברי קשאני: "אני רוצה להודות לחברים ב-y&r על תקופה מדהימה ולימודית, החל מהשעות הרבות לצד גדעון עמיחי דרך ההדרכה הצמודה של רועי ושגיא וכלה באמון והזדמנויות שאדם אבנון בחר להעניק לי. אני מאמין שהגיע הזמן שאפליג הלאה אל עבר אתגרים חדשים, 'ברוקנר נטע יער' הוא ללא ספק "המקום הנכון בזמן הנכון" וצפויה לנו יחד עבודה אינטנסיבית ומרגשת".

מ'ברוקנר נטע יער' נמסר: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את אחד ממנהלי הדיגיטל המובילים בענף, שמוסיף עוד רובד לתנופה בה המשרד מצוי".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בהצלחה חבר (ל"ת)
    ארנבת 04/03/2014 18:55
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לא מיושנת כבר החלוקה של דיגיטל מהמשרד?... (ל"ת)
    דיגי טלי 04/03/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לקוחה 04/03/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    בשנתיים האחרונות עברו בברוקנר תותחי דיגיטל עם שנים של נסיון ואנשים מצויינים- שטרייכמן, פופקו, הולנדר... כבר הפסקתי לעקוב. כולם לא החזיקו מעמד. משהו שם בבסיס החברה לא עבד. אני מקווה שעם כניסתו של יורם דברים ישתנו. בהצלחה!
  • 7.
    גדעון 03/03/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    בקושי מנהל טכנולגיה ובאנרים...
  • 6.
    פופטיץ 03/03/2014 22:10
    הגב לתגובה זו
    מישהו ראה אותו?
  • 5.
    יובל 03/03/2014 20:32
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה איש יקר.
  • 4.
    החברה של הדפס 03/03/2014 20:28
    הגב לתגובה זו
    ברוקנר הרוויחו איש קריאייטיב מוכשר ואדם מופרע ונדיר. בהצלחה קשאני!
  • 3.
    גינדי 03/03/2014 20:13
    הגב לתגובה זו
    שישמרו עליו כמו על ביצה רכה. אחרת יישבר להם בידיים
  • 2.
    עופר & טל 03/03/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    לברוקנר יש כישרון להביא טלנטים בדיגיטל ולהרוג אותך אחד אחד... תסתכלו רק על מי עבר שם בשלוש שנים האחרונות
  • 1.
    יגיל נטע 03/03/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    יש שם יותר סמנכלים מעובדים...
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.