אדלר בארכיון: פרסומות 'הענן' של פלאפון ודלתא מאצ'תונים ב-Archive

המגזין היוקרתי שילב את פרסומות הטלוויזיה במהדורה האחרונה שהופיעה. טל ריבן: "זו שמחה כפולה להופיע עם עבודות שנעשו כחלק מעבודה שוטפת"
משה בנימין |

שתי פרסומות טלוויזיה של משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' מככבות במהדורה האחרונה של מגזין הפרסום היוקרתי Archive. ברוב המקרים שבהם נציגים מישראל מופיעים במגזין, מדובר בעבודות פרינט, מה שהופך את הבחירה בקמפיינים של 'אדלר' למחמיאה ויוצאת דופן.

2 הסרטונים שזכו לכבוד (מופיעים במגזין לצד QR קוד לסריקה) הם קמפיין 'פלאפון' לענן הסלולארי ו'דלתא' למאצ'תונים המאווררות. "זו בהחלט שמחה כפולה. גם להיכנס לגיליון של המגזין היוקרתי עם 2 עבודות שונות, ובמיוחד שמדובר בשתי פרסומות טלוויזיה - שנעשו כחלק מעבודה "שוטפת", אפקטיבית ומצוינת. זה כבוד גדול", כך לדברי סמנכ"ל הקריאייטיב של 'אדלר חומסקי' טל ריבן.

קרדיטים סרט דלתא: סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל קריאטיב: עידן רגב, קופירייטרים: קובי כהן, אורי שוהם, ארטדיירקטור: קארין גרוס, מנהלת לקוחות: ענת לבנטון, סופרוויזרית: מיכל יצחקי, תקציבאית: ספיר סדרס, מנהלת הפקה: מיטל צורף, מפיקה: רחלי זטלוואי, מנהל פלנינג: ניר דואר, פלנר: שגיא איצקוביץ', חברת הפקה: מולה, בית פוסט: סנובול, קריינית: הדר מרכס, במאי: אוהב פלנץ

קרדיטים סרט פלאפון: סמנכ"ל קריאטיב: טל ריבן, מנהל קריאטיב: זיו מאירי, קופירייטרים: אהרלה קדרון, מיכאל קוטקס, ארטדיירקטור: נמרוד מימן, סופרוויזרית: דפנה גן, תקציבאית: קטי אורצקי, מנהלת הפקה: מיטל צורף, מפיקה: נורית רימון, מנהל פלנינג: ניר דואר, פלנר: שגיא איצקוביץ', חברת הפקה: מולה, בית פוסט: גרוויטי, סאונד: סאונדהאוס, מוזיקה: גיא עמיתי, קריין: דדן עוזיאל, במאי: אלי סברדלוב

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.