עולה לירושלים: סוכנות Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של הכנסת

בתום הליך מכרזי של הממשלה, זכתה הסוכנות בבעלותו של אדם שוב. על הפרק, בניית האסטרטגייה וטקטיקת הדיגיטל של הכנסת והקמת זירות שונות
משה בנימין | (4)

לתפארת מדינת ישראל: בתום ההליך המכרזי שניהלה הממשלה, נבחרה סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלות אדם שוב, לטיפול בתקציב המדיה החברתית של הכנסת - כך נודע לאייס.

עבור אדם שוב, מדובר בסגירת מעגל. מי שבעברו כאיש תקשורת שימש גם ככתב גל"צ בכנסת, חוזר כעת כדי לשדרג את נוכחות הדיגיטל שלה. הסוכנות בבעלותו תלווה את הכנסת בשדרוג זירות הדיגיטל הנוכחיות שלה כגון עמוד הפייסבוק, ובכניסה לזירות חדשות.

לדברי עידן אלדר, מנהל הקריאייטיב של Refresh: "אנחנו גאים להיות הסוכנות שנבחרה לשדרוג הדיגיטל של הכנסת. העובדה שתמהיל הלקוחות שלנו מורכב מגופים ממשלתיים כמו משרד הקליטה ומשרד הכלכלה, ומצד שני מארגונים מסחריים כמו מוזס או DKNY, עזרה לנו להציע הצעה ייחודית שמושתתת על המשותף בין 2 העולמות: יחסי דיאלוג אמיתיים ומשמעותיים בין הפרט לארגון".

המשימה של ריפרש על פי הגדרת מכרז הכנסת תהיה לבחון את המצב הנוכחי של זירות המדיה החברתית בכנסת, להשוות אותן לגופי ממשל בסדרי גודל דומים, לייצר מדדי הצלחה יעדים ומטרות, לסייע בבניית תוכנית עבודה אסטרטגית להשגתם וללוות את הביצוע שלה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שגיא 19/02/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    אבל שיהיה בהצלחה
  • 3.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    נטלי 19/02/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דניאל שורר 19/02/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    כי מדיה חברתית והכנסת לא חברים בכלל
  • 1.
    כבודדדדד (ל"ת)
    קוני 19/02/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.