עולה לירושלים: סוכנות Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של הכנסת
לתפארת מדינת ישראל: בתום ההליך המכרזי שניהלה הממשלה, נבחרה סוכנות הדיגיטל Refresh בבעלות אדם שוב, לטיפול בתקציב המדיה החברתית של הכנסת - כך נודע לאייס.
עבור אדם שוב, מדובר בסגירת מעגל. מי שבעברו כאיש תקשורת שימש גם ככתב גל"צ בכנסת, חוזר כעת כדי לשדרג את נוכחות הדיגיטל שלה. הסוכנות בבעלותו תלווה את הכנסת בשדרוג זירות הדיגיטל הנוכחיות שלה כגון עמוד הפייסבוק, ובכניסה לזירות חדשות.
לדברי עידן אלדר, מנהל הקריאייטיב של Refresh: "אנחנו גאים להיות הסוכנות שנבחרה לשדרוג הדיגיטל של הכנסת. העובדה שתמהיל הלקוחות שלנו מורכב מגופים ממשלתיים כמו משרד הקליטה ומשרד הכלכלה, ומצד שני מארגונים מסחריים כמו מוזס או DKNY, עזרה לנו להציע הצעה ייחודית שמושתתת על המשותף בין 2 העולמות: יחסי דיאלוג אמיתיים ומשמעותיים בין הפרט לארגון".
המשימה של ריפרש על פי הגדרת מכרז הכנסת תהיה לבחון את המצב הנוכחי של זירות המדיה החברתית בכנסת, להשוות אותן לגופי ממשל בסדרי גודל דומים, לייצר מדדי הצלחה יעדים ומטרות, לסייע בבניית תוכנית עבודה אסטרטגית להשגתם וללוות את הביצוע שלה.
- לשים את היד על הגולש הנכון: 5 קלפי אס לנצחון בקמפיין דיגיטלי בבחירות
- לך תנהל משבר עם 10 מיליון איש אצלך בחצר: הסיוט של זארה במדיה החברתית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.שגיא 19/02/2014 16:33הגב לתגובה זואבל שיהיה בהצלחה
- 3.כל הכבוד! (ל"ת)נטלי 19/02/2014 15:35הגב לתגובה זו
- 2.דניאל שורר 19/02/2014 15:27הגב לתגובה זוכי מדיה חברתית והכנסת לא חברים בכלל
- 1.כבודדדדד (ל"ת)קוני 19/02/2014 15:27הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.