הקרב על הספורט בערב: רדיו גלי ישראל מחליף את אופירה אסייג במאיר איינשטיין
תחנת הרדיו 'גלי ישראל' החליטה להחליף את תכנית הספורט של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', בזו של מאיר איינשטיין ורון קופמן - כך נודע לאייס. החלפת התכניות תתבצע כבר היום (יום א') בערב ב-18:00.
'גלי ישראל' שייכת לקבוצת תחנות אזוריות בשם 'רדיו ישראל', המאגדת את תחנת רדיו תל אביב, רדיו חיפה, רדיו דרום. בתחנות אלו משודרת התכנית של אסייג בסינדיקציה, אותה מפיקה התחנה התל אביב. מנגד, רדיו ללא הפסקה משדר את 'ספורט ללא הפסקה', ובסינדיקציה ב'צפון ללא הפסקה' וברדיו קול הים האדום. 2 התכניות משודרות באותה משבצת - בין 18:00 ל-20:00, ונלחמות על אותו קהל יעד.
כך נוצר מצב בו אחת מתחנות קבוצת 'רדיו ישראל' (הזוכה להאזנה של 1.7% בחצי השנה האחרונה, על פי סקר TGI) תתחיל לשדר תכנית סינדיקציה מתחרה, וזאת ככל הנראה למורת רוחם של אנשי קבוצת 'רדיו ישראל', שבין בכיריה נמצא דני נישליס. ברצועת השידור שבין 18:00 ל-19:00, נהנתה התכנית של אסייג וברקוביץ' מ-4,000 מאזינים בגלי ישראל.
על פי פילוח לפי שעות של סקר TGI האחרון, שהגיע לידי אייס, עולה כי באזור המרכז (אזור הכיסוי של רדיו ללא הפסקה ורדיו תל אביב), נהנתה תכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה מ-86 אלף מאזינים בשעה הראשונה, ו-46 אלף בשנייה (ממוצע של 66 אלף בשעתיים), ואילו לתכנית של רדיו תל אביב האזינו בשעה הראשונה 28 אלף מאזינים ובשעה השנייה 32 אלף (ממוצע של 30 אלף).
אגב, הקרב בין התחנות אינו נחלתה של רצועת הספורט בערב. הרצועה הבוערת ביותר היא זאת של הבוקר: רדיו תל אביב משדרת בסינדיקציה את תכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז, המתחרה בזאת של שי ודרור ב'רדיו ללא הפסקה', ו'טל ואביעד' ב-99FM.
מרדיו תל אביב טרם התקבלה תגובה. לא ניתן היה להשיג את תגובת רדיו ללא הפסקה. מנכ"ל רדיו גלי ישראל, ישראל פריד, אישר את הפרטים לאייס: "אני מודה לרדיו תל אביב, לאופירה אסייג ולאייל ברקוביץ', על הזכות שהם נתנו לי להעביר ב-3 השנים האחרונות את תכנית הספורט המצוינת שהם עושים. קיבלנו החלטה לרענן ולהביא למאזיני רדיו גלי ישראל תכנית חדשה שאותה מגישים אגדות ספורט כמו מאיר איישנטיין ומשה פרימו. תכנית שאני בטוח שכל חובב ספורט ישמח להאזין לה".
- 5.ד 25/02/2014 22:52הגב לתגובה זושאלי גוטמן יעזור לה כמו שהיה בבאר שבע
- 4.פרימו אגדת ספורט ??? 11/02/2014 12:06הגב לתגובה זוהבעיה, שהוא לא קולט שזה התפקיד שתפר לו איינשטיין...
- 3.יוסי 10/02/2014 14:23הגב לתגובה זותכנית הרבה יותר מקצועית נטו ספורטיבית ולא גליצ'ם על כל מיני שיר אלמליח למינהם ושיר אייל גולן אלא נטו ספורט ישר כח ישראל פריד
- 2.יקי 10/02/2014 13:58הגב לתגובה זומתפכח מההתבהמות.
- 1.ירון לוי 10/02/2014 10:11הגב לתגובה זוישראל-יש לך ביצים של פיל! אבל אני מבין אותך בהחלט...
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
