מקבץ היח"צ השבועי: דניאלה רייבנבך תטפל בתקציב BBB בורגוס בורגר בר

רייבנבך תנהל את בתקציב האסטרטגיה התקשורתית של BBB. רימון כהן שינקמן יטפל בתקציב ABG - המקימה את מרכז החדשנות של Haier בישראל
כתבי אייס | (2)

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל בימים אלה את תקציב יחסי הציבור והדוברות של רשת ההמבורגרים BBB בורגוס בורגר בר. המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת הכולל של החברה, על האסטרטגיה התקשורתית, וכן יטפל בכל היבטי פעילותה.

'BBB בורגוס בורגר בר' נחשבת לאחר מרשתות ההמבורגרים המובילות בישראל עם 22 סניפים ברחבי הארץ. כמו כן מפעילה הרשת מועדון לקוחות דיגיטלי המונה כ-50 אלף לקוחות וכ-200 אלף חברי מועדון.

מנכ"לית BBB, אהובה תורג'מן, מסרה כי "במהלך שנת 2014 מתכוונת הרשת להמשיך ולחזק את הערכים שלה המבדלים אותה בתחום: החוויה המשפחתית, דגש על נושא החדשנות גם בהיבט הקולינרי וגם בהיבט הטכנולוגי, מגוון רחב של מנות לילדים, מודל חדשני לצבירת נקודות עבור מועדון הלקוחות ועוד".

ואילו מחלקת ההיי-טק במשרד הייעוץ התקשורתי רימון כהן שינקמן יטפל בתקציב יחסי הציבור של ABG - המקימה את מרכז החדשנות של Haier בישראל.

לאחרונה הכריזה Haier, ענקית טכנולוגיה סינית, על פתיחת מרכז חדשנות בישראל, במטרה לאתר אחר מוצרים, פיתוחים חדשניים וטכנולוגיות ישראליות, עבור מרכז החדשנות העולמי של החברה ולשלבם בקווי המוצרים ובמערך החנויות של החברה בסין.

במסגרת ההסכם, ינוהל תקציב יחסי הציבור מול ABG, שנבחרה על ידי Haier לשמש כמשרד קדמי בישראל ולהקים את מרכז החדשנות בארץ. ABG מתמחה ביצירת קשרים ושיתופי פעולה טכנולוגיים בין ישראל לשווקי אסיה, ותשמש כמוקד הגישה עבור חברות ויזמים ישראלים, המעוניינים בשת"פ אסטרטגי ועסקי עם Haier.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נדב גלבוע 02/02/2014 14:22
    הגב לתגובה זו
    הספיקה לי "פגישת מכירה" אחת מהם כדי להבין שחוץ משחצנות ואגו נפוח אין בהם כךום. במיוחד האישה
  • כמה שאתה צודק !! (ל"ת)
    יעל 04/02/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.