TV

קונגרג'וליישנז: "דנית - זמרת החתונות" הוא הזוכה בתחרות Extreme Concept

באומן בר ריבנאי הוא המשרד הזוכה בתחרות הפרסום השלישית של אייס. שרון רפאל, מנהל הקריאייטיב: "לא היה לי ספק שזה יהיה מדהים". צפו בסרטון
משה בנימין | (11)

קולללללווללללו: קמפיין השנה בתחרות הפרסום של אתר אייס הוא דנית - זמרת החתונות של חברת תלמה עבור מותג הדגנים ברנפלקס פינוקים. הקמפיין שנעשה על ידי באומן בר ריבנאי קיבל את הציון הגבוה ביותר בשקלול הניקוד שהעניקו שופטי התחרות, ובינהם 57 סטודנטים לפרסום מהקריה האקדמית אונו.

תחרות Extreme Concept, השלישית במספר, הייתה צמודה עד לרגעים האחרונים. במקום הראשון דורג באומן בר ריבנאי עם ציון של 8.32 מתוך 10. אל המקום השני בתחרות הגיע הקמפיין של טוויסטד במסגרת היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, עם ציון של 7.9. את המקום ה-3 בתחרות חלקו 2 קמפיינים: ROOTS של מקאן אריקסון ושוש - את לא מחליטה עליי של y&r ישראל בציון של 7.74.

"המאזטים, הסיגרים, הלקרדות, הבשר שרוף, שרוף...". קשה היה לברוח במהלך השנה החולפת מהפרסומת ששטפה את הרשת, בכיכובו של אילן פלד. המונולוג המשעשע שנכתב לטובת הקמפיין, אותו ניהל מטעם באומן בר ריבנאי שרון רפאל, בוצע באופן מושלם על ידי דנית/פלד וכבש אלפי ישראלים שציטטו את הדמות ללא הרף.

המקום ה-1 בתחרות מזכה את באומן בר ריבנאי בחבילת פרסום מטעם אצטרובל מדיה, אחת מנותנות החסות של התחרות. החברה בניהולו ובעלותו של אורן שאער מציעה פרסום בתוך, ועל גבי מוניות שירות במגוון ערים מובילות בישראל, מבאר שבע ועד חיפה, עם דגש על העיר תל אביב. אצטרובל תעניק לבאומן חבילת פרסום שכוללת עיטוף של מוניות השירות בקוים 4 ו-5 בתל אביב.

קרדיטים למהלך הזוכה - דנית זמרת החתונות

האחד והיחיד- אילן פלד

מנכ"ל: יוסי לובטון

סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן

סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי

מנהל קריאייטיב: שרון רפאל

קופי: רן אבן, טל הירשברג

ארט: מיכל גונן

מנהלת הפקה: גלי שטרקמן

מנהל מחלקת אסטרגיה: שי ניסנבוים

סופרווייזרית פלנינג: נעמי אשכנזי

פלנרית: סיוון רמתי

סמנכ"ל לקוחות: ניר פדרבוש

סופרוויזר: יוגב וייס

תקציבאי: יוגב סיוון

במאי: אוהב פלנץ

חברת הפקה: פרדיסו

בית פוסט: גרוויטי

טראפיק: רונית דואניס

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    פרסומת טובה, אבל לא אקסטרים קונספט (ל"ת)
    01/02/2014 21:05
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ג.נ 31/01/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    בטח משרד מלא אשכנזים ומשתכנזים שנהנים לחבול בתרבות המזרחית. הלוואי היה לכם רבע ממה שיש לנו להציע...
  • 9.
    רק ברכץ בחיים לא יעזוב את יהושע! (ל"ת)
    נחמיאס 30/01/2014 23:43
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לאוהב פלנץ יש מגע זהב (ל"ת)
    הבחור מוכשר 30/01/2014 23:03
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    זכור-אהוב-וחרא קריאי 30/01/2014 20:37
    הגב לתגובה זו
    מחכה כבר לפרס של השנה הבאה - על ההחלטה האמיצה ביותר בעולם הפרסום בעשור האחרון, לקחת חבורת בובות ולתת להן להוביל קמפיין לעלית. הארדקור!@#$
  • 6.
    ל4 - אם זה לא הצחיק אותך. חתום שאתה לא שפוי (ל"ת)
    רופא 30/01/2014 18:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תאלס יא חתיך (ל"ת)
    אילון 30/01/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אני השפוי היחיד שהבנאדם הזה לא מצחיק אותו בכל (ל"ת)
    פשוט לא מצחיק 30/01/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פחח.. כן, זה מזה אקסטרים לקחת פרזנטור (ל"ת)
    אתם בינוניים 30/01/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד הכי מגיע להם (ל"ת)
    שרררררררוף!!!!!!!!!! 30/01/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קמפיין מצויייייין (ל"ת)
    באומני גאה 30/01/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.