קונגרג'וליישנז: "דנית - זמרת החתונות" הוא הזוכה בתחרות Extreme Concept
קולללללווללללו: קמפיין השנה בתחרות הפרסום של אתר אייס הוא דנית - זמרת החתונות של חברת תלמה עבור מותג הדגנים ברנפלקס פינוקים. הקמפיין שנעשה על ידי באומן בר ריבנאי קיבל את הציון הגבוה ביותר בשקלול הניקוד שהעניקו שופטי התחרות, ובינהם 57 סטודנטים לפרסום מהקריה האקדמית אונו.
תחרות Extreme Concept, השלישית במספר, הייתה צמודה עד לרגעים האחרונים. במקום הראשון דורג באומן בר ריבנאי עם ציון של 8.32 מתוך 10. אל המקום השני בתחרות הגיע הקמפיין של טוויסטד במסגרת היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, עם ציון של 7.9. את המקום ה-3 בתחרות חלקו 2 קמפיינים: ROOTS של מקאן אריקסון ושוש - את לא מחליטה עליי של y&r ישראל בציון של 7.74.
"המאזטים, הסיגרים, הלקרדות, הבשר שרוף, שרוף...". קשה היה לברוח במהלך השנה החולפת מהפרסומת ששטפה את הרשת, בכיכובו של אילן פלד. המונולוג המשעשע שנכתב לטובת הקמפיין, אותו ניהל מטעם באומן בר ריבנאי שרון רפאל, בוצע באופן מושלם על ידי דנית/פלד וכבש אלפי ישראלים שציטטו את הדמות ללא הרף.
המקום ה-1 בתחרות מזכה את באומן בר ריבנאי בחבילת פרסום מטעם אצטרובל מדיה, אחת מנותנות החסות של התחרות. החברה בניהולו ובעלותו של אורן שאער מציעה פרסום בתוך, ועל גבי מוניות שירות במגוון ערים מובילות בישראל, מבאר שבע ועד חיפה, עם דגש על העיר תל אביב. אצטרובל תעניק לבאומן חבילת פרסום שכוללת עיטוף של מוניות השירות בקוים 4 ו-5 בתל אביב.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים למהלך הזוכה - דנית זמרת החתונות
האחד והיחיד- אילן פלד
מנכ"ל: יוסי לובטון
סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי
מנהל קריאייטיב: שרון רפאל
קופי: רן אבן, טל הירשברג
ארט: מיכל גונן
מנהלת הפקה: גלי שטרקמן
מנהל מחלקת אסטרגיה: שי ניסנבוים
סופרווייזרית פלנינג: נעמי אשכנזי
פלנרית: סיוון רמתי
סמנכ"ל לקוחות: ניר פדרבוש
סופרוויזר: יוגב וייס
תקציבאי: יוגב סיוון
במאי: אוהב פלנץ
חברת הפקה: פרדיסו
בית פוסט: גרוויטי
טראפיק: רונית דואניס
- 11.פרסומת טובה, אבל לא אקסטרים קונספט (ל"ת)01/02/2014 21:05הגב לתגובה זו
- 10.ג.נ 31/01/2014 12:22הגב לתגובה זובטח משרד מלא אשכנזים ומשתכנזים שנהנים לחבול בתרבות המזרחית. הלוואי היה לכם רבע ממה שיש לנו להציע...
- 9.רק ברכץ בחיים לא יעזוב את יהושע! (ל"ת)נחמיאס 30/01/2014 23:43הגב לתגובה זו
- 8.לאוהב פלנץ יש מגע זהב (ל"ת)הבחור מוכשר 30/01/2014 23:03הגב לתגובה זו
- 7.זכור-אהוב-וחרא קריאי 30/01/2014 20:37הגב לתגובה זומחכה כבר לפרס של השנה הבאה - על ההחלטה האמיצה ביותר בעולם הפרסום בעשור האחרון, לקחת חבורת בובות ולתת להן להוביל קמפיין לעלית. הארדקור!@#$
- 6.ל4 - אם זה לא הצחיק אותך. חתום שאתה לא שפוי (ל"ת)רופא 30/01/2014 18:29הגב לתגובה זו
- 5.תאלס יא חתיך (ל"ת)אילון 30/01/2014 17:58הגב לתגובה זו
- 4.אני השפוי היחיד שהבנאדם הזה לא מצחיק אותו בכל (ל"ת)פשוט לא מצחיק 30/01/2014 17:18הגב לתגובה זו
- 3.פחח.. כן, זה מזה אקסטרים לקחת פרזנטור (ל"ת)אתם בינוניים 30/01/2014 17:16הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד הכי מגיע להם (ל"ת)שרררררררוף!!!!!!!!!! 30/01/2014 17:12הגב לתגובה זו
- 1.קמפיין מצויייייין (ל"ת)באומני גאה 30/01/2014 16:36הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
