סוגר מעגל: אייל כרמי מצטרף לצ'כנובר ב-QDigital - ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב

לאחר פחות משנה בחוץ ולימודי קיימות במכון השל, אייל כרמי שב לתעשייה ומצטרף לדני צ'כנובר עימו עבד באידיאולוג'יק. ימונה בעתיד לשותף במשרד
משה בנימין | (10)

לפני פחות משנה ולאחר 14 שנים של תפקידי קריאייטיב בענף הפרסום, פרש אייל כרמי (40) מתפקידו כמנהל הדיגיטל הראשי ב-y&r ישראל. כעת כרמי, מבכירי אנשי הקריאייטיב דיגיטל בישראל, חוזר לענף וסוגר מעגל כשהוא מצטרף ל-QDigital ודני צ'כנובר, עימו עבד בשנים בהן אידיאולוג'יק הובילה את תעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל.

כרמי ימונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ב-QDigital, במתווה שיכלול בעתיד מינוי כשותף במשרד האינטראקטיב יחד עם הילה קוניק שחף המשמשת כסמנכ"ל הלקוחות במשרד.

כאמור, לצ'כנובר וכרמי הסטוריה משותפת מימי אידיאולוג'יק, כאשר עבדו יחד בין 2001 ל-2007, כרמי כסמנכ"ל קריאיטיב וצ'כנובר כמשנה למנכ"ל. מאז כרמי המשיך לתפקידי קריאייטיב בכירים ב-ARC, מקאן דיגיטל ו-y&r וצ'כנובר הקים את QDigital.

עם פרישתו מ-y&r לפני כשנה, הצטרף כרמי למסלול תכנית העמיתים של מכון השל לקיימות, אותו סיים לאחרונה. עם שובו לענף הפרסום עתיד כרמי לשלב פן זה במסגרת פעילותו השוטפת. סמנכ"ל הקריאייטיב החדש של QDigital יפתח במסגרת המשרד מיזם שיעניק שירותי קריאייטיב למגזר הרביעי (עסקים חברתיים). לדבריו "חשוב לי להכניס ערכים מוספים לעולם הפרסום, גם ברמת ההתנהלות השוטפת מול לקוחות המשרד וגם באפיקים חברתיים ועסקיים".

לדברי דני צ'כנובר: "חסרים אנשים טובים בעולם הפרסום. כרמי מביא איתו ערך מוסף מעבר להיותו אחד מאושיות הקריאייטיב דיגיטל בארץ, נסיון אדיר ואופי נדיר בענף שמאפשר לנו לעמוד מול כל האתגרים הגדולים אשר עומדים לפנינו ב2014 שנפתחה חזק מאד".

Qdigital - גדל והופך לשחקן משמעותי בענף

לאט, שקט אך בטוח - Qdigital הופכת לשחקן משמעותי בענף הדיגיטל בישראל. ב-2013 עבד המשרד עם קוקה קולה, דיאט קולה וזירו, ללין, רקיטבנקיזר , סימילאק , פדיאשור ועוד, ובנוסף צירפה לשורותיה את תקציבי טונה סטארקיסט, הכרם יבואני סטולי וייגר מיסטר, מגדל שוקי הון ניהול תיקים ועוד.

לדברי צ'כנובר: "אנו נערכים להמשך גידול הפעילות של לקוחות המשרד עקב המשך התחזקות הדיגיטל בתמהיל השיווק שלהם, ובנוסף נערכים לגיוס לקוחות נוספים אשר מחפשים לעבוד עם סוכנות דיגיטל מקצועית ומנוסה כמונו. נותרו מעט סוכנוית עצמאיות כמונו שלא קשורות לשום משרד פרסום גדול ולכן משוחררות מכבלי אינטרסים כאלה ואחרים".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מקנא 21/01/2014 21:08
    הגב לתגובה זו
    עם הרבה חוכמה אינטגריטי מקצועיות בשקט בלי רעש וצלצולים כל הכבוד לצ'כנובר על מה שהוא עושה
  • 8.
    biz 21/01/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    כרמי יקר- בהצלחה. תן בראש!
  • 7.
    שני 21/01/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    הבחור הכי מקסים שיצא לי לעבוד איתו אי פעם במקאן אריקסון, רגוע, שלו, צנוע - תותח על!
  • 6.
    אחת שיודעת 21/01/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    השילוב בין דני, כרמי והילה - זה דבר נדיר . כל הכבוד ובהצלחה
  • 5.
    מורבי 21/01/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    כיף לקולגות! אבל מה - תיזהרו מחרקים מתים שמופיעים פתאום על מקלדות. שמעתי שזה קורה בסביבתו...
  • 4.
    רומי 21/01/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    אין הרבה כאלה, וטוב לעולם הפרסום שיקבל איזון ארצי
  • 3.
    קוחנסקי 21/01/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • קוחצ'נסקי מה את לובשת? (ל"ת)
    הלו 21/01/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איזה כיף! בהצלחה! (ל"ת)
    מאיר 21/01/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דן 21/01/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.