סוגר מעגל: אייל כרמי מצטרף לצ'כנובר ב-QDigital - ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב
לפני פחות משנה ולאחר 14 שנים של תפקידי קריאייטיב בענף הפרסום, פרש אייל כרמי (40) מתפקידו כמנהל הדיגיטל הראשי ב-y&r ישראל. כעת כרמי, מבכירי אנשי הקריאייטיב דיגיטל בישראל, חוזר לענף וסוגר מעגל כשהוא מצטרף ל-QDigital ודני צ'כנובר, עימו עבד בשנים בהן אידיאולוג'יק הובילה את תעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל.
כרמי ימונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ב-QDigital, במתווה שיכלול בעתיד מינוי כשותף במשרד האינטראקטיב יחד עם הילה קוניק שחף המשמשת כסמנכ"ל הלקוחות במשרד.
כאמור, לצ'כנובר וכרמי הסטוריה משותפת מימי אידיאולוג'יק, כאשר עבדו יחד בין 2001 ל-2007, כרמי כסמנכ"ל קריאיטיב וצ'כנובר כמשנה למנכ"ל. מאז כרמי המשיך לתפקידי קריאייטיב בכירים ב-ARC, מקאן דיגיטל ו-y&r וצ'כנובר הקים את QDigital.
עם פרישתו מ-y&r לפני כשנה, הצטרף כרמי למסלול תכנית העמיתים של מכון השל לקיימות, אותו סיים לאחרונה. עם שובו לענף הפרסום עתיד כרמי לשלב פן זה במסגרת פעילותו השוטפת. סמנכ"ל הקריאייטיב החדש של QDigital יפתח במסגרת המשרד מיזם שיעניק שירותי קריאייטיב למגזר הרביעי (עסקים חברתיים). לדבריו "חשוב לי להכניס ערכים מוספים לעולם הפרסום, גם ברמת ההתנהלות השוטפת מול לקוחות המשרד וגם באפיקים חברתיים ועסקיים".
לדברי דני צ'כנובר: "חסרים אנשים טובים בעולם הפרסום. כרמי מביא איתו ערך מוסף מעבר להיותו אחד מאושיות הקריאייטיב דיגיטל בארץ, נסיון אדיר ואופי נדיר בענף שמאפשר לנו לעמוד מול כל האתגרים הגדולים אשר עומדים לפנינו ב2014 שנפתחה חזק מאד".
Qdigital - גדל והופך לשחקן משמעותי בענף
לאט, שקט אך בטוח - Qdigital הופכת לשחקן משמעותי בענף הדיגיטל בישראל. ב-2013 עבד המשרד עם קוקה קולה, דיאט קולה וזירו, ללין, רקיטבנקיזר , סימילאק , פדיאשור ועוד, ובנוסף צירפה לשורותיה את תקציבי טונה סטארקיסט, הכרם יבואני סטולי וייגר מיסטר, מגדל שוקי הון ניהול תיקים ועוד.
לדברי צ'כנובר: "אנו נערכים להמשך גידול הפעילות של לקוחות המשרד עקב המשך התחזקות הדיגיטל בתמהיל השיווק שלהם, ובנוסף נערכים לגיוס לקוחות נוספים אשר מחפשים לעבוד עם סוכנות דיגיטל מקצועית ומנוסה כמונו. נותרו מעט סוכנוית עצמאיות כמונו שלא קשורות לשום משרד פרסום גדול ולכן משוחררות מכבלי אינטרסים כאלה ואחרים".
- 9.מקנא 21/01/2014 21:08הגב לתגובה זועם הרבה חוכמה אינטגריטי מקצועיות בשקט בלי רעש וצלצולים כל הכבוד לצ'כנובר על מה שהוא עושה
- 8.biz 21/01/2014 14:35הגב לתגובה זוכרמי יקר- בהצלחה. תן בראש!
- 7.שני 21/01/2014 14:26הגב לתגובה זוהבחור הכי מקסים שיצא לי לעבוד איתו אי פעם במקאן אריקסון, רגוע, שלו, צנוע - תותח על!
- 6.אחת שיודעת 21/01/2014 13:15הגב לתגובה זוהשילוב בין דני, כרמי והילה - זה דבר נדיר . כל הכבוד ובהצלחה
- 5.מורבי 21/01/2014 12:36הגב לתגובה זוכיף לקולגות! אבל מה - תיזהרו מחרקים מתים שמופיעים פתאום על מקלדות. שמעתי שזה קורה בסביבתו...
- 4.רומי 21/01/2014 11:18הגב לתגובה זואין הרבה כאלה, וטוב לעולם הפרסום שיקבל איזון ארצי
- 3.קוחנסקי 21/01/2014 11:07הגב לתגובה זובהצלחה!
- קוחצ'נסקי מה את לובשת? (ל"ת)הלו 21/01/2014 15:54הגב לתגובה זו
- 2.איזה כיף! בהצלחה! (ל"ת)מאיר 21/01/2014 10:48הגב לתגובה זו
- 1.דן 21/01/2014 10:08הגב לתגובה זובהצלחה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
