סוגר מעגל: אייל כרמי מצטרף לצ'כנובר ב-QDigital - ימונה לסמנכ"ל קריאייטיב

לאחר פחות משנה בחוץ ולימודי קיימות במכון השל, אייל כרמי שב לתעשייה ומצטרף לדני צ'כנובר עימו עבד באידיאולוג'יק. ימונה בעתיד לשותף במשרד
משה בנימין | (10)

לפני פחות משנה ולאחר 14 שנים של תפקידי קריאייטיב בענף הפרסום, פרש אייל כרמי (40) מתפקידו כמנהל הדיגיטל הראשי ב-y&r ישראל. כעת כרמי, מבכירי אנשי הקריאייטיב דיגיטל בישראל, חוזר לענף וסוגר מעגל כשהוא מצטרף ל-QDigital ודני צ'כנובר, עימו עבד בשנים בהן אידיאולוג'יק הובילה את תעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל.

כרמי ימונה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ב-QDigital, במתווה שיכלול בעתיד מינוי כשותף במשרד האינטראקטיב יחד עם הילה קוניק שחף המשמשת כסמנכ"ל הלקוחות במשרד.

כאמור, לצ'כנובר וכרמי הסטוריה משותפת מימי אידיאולוג'יק, כאשר עבדו יחד בין 2001 ל-2007, כרמי כסמנכ"ל קריאיטיב וצ'כנובר כמשנה למנכ"ל. מאז כרמי המשיך לתפקידי קריאייטיב בכירים ב-ARC, מקאן דיגיטל ו-y&r וצ'כנובר הקים את QDigital.

עם פרישתו מ-y&r לפני כשנה, הצטרף כרמי למסלול תכנית העמיתים של מכון השל לקיימות, אותו סיים לאחרונה. עם שובו לענף הפרסום עתיד כרמי לשלב פן זה במסגרת פעילותו השוטפת. סמנכ"ל הקריאייטיב החדש של QDigital יפתח במסגרת המשרד מיזם שיעניק שירותי קריאייטיב למגזר הרביעי (עסקים חברתיים). לדבריו "חשוב לי להכניס ערכים מוספים לעולם הפרסום, גם ברמת ההתנהלות השוטפת מול לקוחות המשרד וגם באפיקים חברתיים ועסקיים".

לדברי דני צ'כנובר: "חסרים אנשים טובים בעולם הפרסום. כרמי מביא איתו ערך מוסף מעבר להיותו אחד מאושיות הקריאייטיב דיגיטל בארץ, נסיון אדיר ואופי נדיר בענף שמאפשר לנו לעמוד מול כל האתגרים הגדולים אשר עומדים לפנינו ב2014 שנפתחה חזק מאד".

Qdigital - גדל והופך לשחקן משמעותי בענף

לאט, שקט אך בטוח - Qdigital הופכת לשחקן משמעותי בענף הדיגיטל בישראל. ב-2013 עבד המשרד עם קוקה קולה, דיאט קולה וזירו, ללין, רקיטבנקיזר , סימילאק , פדיאשור ועוד, ובנוסף צירפה לשורותיה את תקציבי טונה סטארקיסט, הכרם יבואני סטולי וייגר מיסטר, מגדל שוקי הון ניהול תיקים ועוד.

לדברי צ'כנובר: "אנו נערכים להמשך גידול הפעילות של לקוחות המשרד עקב המשך התחזקות הדיגיטל בתמהיל השיווק שלהם, ובנוסף נערכים לגיוס לקוחות נוספים אשר מחפשים לעבוד עם סוכנות דיגיטל מקצועית ומנוסה כמונו. נותרו מעט סוכנוית עצמאיות כמונו שלא קשורות לשום משרד פרסום גדול ולכן משוחררות מכבלי אינטרסים כאלה ואחרים".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מקנא 21/01/2014 21:08
    הגב לתגובה זו
    עם הרבה חוכמה אינטגריטי מקצועיות בשקט בלי רעש וצלצולים כל הכבוד לצ'כנובר על מה שהוא עושה
  • 8.
    biz 21/01/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    כרמי יקר- בהצלחה. תן בראש!
  • 7.
    שני 21/01/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    הבחור הכי מקסים שיצא לי לעבוד איתו אי פעם במקאן אריקסון, רגוע, שלו, צנוע - תותח על!
  • 6.
    אחת שיודעת 21/01/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    השילוב בין דני, כרמי והילה - זה דבר נדיר . כל הכבוד ובהצלחה
  • 5.
    מורבי 21/01/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    כיף לקולגות! אבל מה - תיזהרו מחרקים מתים שמופיעים פתאום על מקלדות. שמעתי שזה קורה בסביבתו...
  • 4.
    רומי 21/01/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    אין הרבה כאלה, וטוב לעולם הפרסום שיקבל איזון ארצי
  • 3.
    קוחנסקי 21/01/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • קוחצ'נסקי מה את לובשת? (ל"ת)
    הלו 21/01/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איזה כיף! בהצלחה! (ל"ת)
    מאיר 21/01/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דן 21/01/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.