אפשר תגובה? איה אחימאיר תמנכ"ל את 'דבי תקשורת', משה דבי יהיה היו"ר
איה אחימאיר חוזרת למשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה דבי תקשורת לתפקיד המנכ"ל, לצידו של משה דבי - הבעלים ומייסד החברה, שיכהן כיו"ר הקבוצה. אחימאיר החלה את דרכה ב'דבי' בשנת 2005 ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל בחברה. היא פיתחה את המחלקות השונות והובילה את האסטרטגיה של לקוחות החברה.
במהלך השנים האחרונות שימשה אחימאיר כיועצת תקשורת ואסטרטגית בכירה למספר חברות, גופים ואישים. במסגרת עבודתה פעלה במגזר העסקי, הציבורי והחברתי וניהלה פרויקטים וקמפיינים.
בימים אלה מקימה הקבוצה את זרוע Debby IM (Issue Management) שתתמחה בשיתופי פעולה לצד ניהול פרויקטים מיוחדים. סמנכ"ל האסטרטגיה יעל אפטר תמונה למנכ ל Debby IM ותוביל את התחום.
'דבי תקשורת' הוקמה בשנת 2004 על ידי משה דבי, לאחר שנים 10 שנים של עבודה כיועץ תקשורת במשרדי ממשלה שונים. במהלך השנים הפך המשרד לאחד הגדולים במדינה, עם למעלה מ-50 לקוחות וכ-30 עובדים. בשנת 2012 חבר דבי לפרסומאי רון שלי ויחד הקימו את חברת דבי & רון דיגיטל המתמחה באסטרטגית ניו מדיה, ניהול מותג וניהול מוניטין ברשת.
משה דבי אמר היום: "איה אחימאיר הייתה גורם משמעותי בהתפתחותה של 'דבי תקשורת', ואני משוכנע כי הצטרפותה בעת הזו תביא את הקבוצה לשיאים חדשים. חברות, ארגונים ואישים מתמודדים היום מול התנהלות תקשורתית חדשה הדורשת יצירתיות, מומחיות וכלים מגוונים ואני בטוח כי זרוע ה-IM החדשה בראשות יעל אפטר תדע לתת מענה מיטבי ללקוחותינו בעולם התקשורת הדינאמי".
- 1.ראויה (ל"ת). 31/12/2013 17:58הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
