מדיה ליהודים בלבד: JMG שמתמחה בפרסום אונליין משיקה סניף בישראל

Jewish Media Group מתמקדת בפניה ישירה לקהל היהודי בעולם, הדובר אנגלית. את הפעילות תנהל אמנדה קופרמן, לשעבר סמנכ"ל הג'רוזלם פוסט
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה JMG אמנדה קופרמן

חברת הפרסום והמדיה JMG - The Jewish Media Group מרחיבה את פעילותה ומגיעה לישראל. JMG עוסקת בפרסום ושיווק ממוקד באונליין ומתמחה בפניה ישירה לקהל היהודי בעולם, הדובר אנגלית. החברה, אשר בעליה מתמחים בתחום משנת 2001 מפעילים סניפים בקליפורניה ובניו יורק, הקימה את משרדיה באזור העסקים של פתח תקווה.

על הפעילות בישראל יפקח דני גווירץ, שותף מנהל ב-JMG ואת הפעילות תנהל אמנדה קופרמן, שבתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל קבוצת הג'רוסלם פוסט. החברה בישראל תשמש גם את JMG בהתרחבותה לתחום הפרסום במדיות המודפסות.

J MEDIA GROUP מספקת שירותים טכנולוגים ושיתופי פעולה אסטרטגיים ליותר מחמישים אתרי תוכן לקהל היהודי, בהם ג'רוסלם פוסט, ערוץ 7, הארץ, Timesofisrael.com ועוד. לצד אספקת שירותי פרסום ושיווק למאות מפרסמים בהם חברת התעופה אל-על, לופטהנזה, M&M, חברת סוני, ביה"ח רמב"ם, אלדן,NYU אונברסיטת, הטכניון, יד ושם, ה-JNF ועוד. לחברה דאטה בייס מפולח ועמוק על קהל היעד, ביותר מ-47 אלף קטגוריות שונות וגישה למעל 1,500,000 כתובות דוא ל מפולחים גם כן.

תודות למערכות יחסים עם כל אתרי התוכן המובילם באנגלית ותודות לפיתוחים טכנולוגיים בלעדיים של ה-JMG, אנו מעריכים כי לחברה גישה למרבית מבתי האב היהודיים הדוברי אנגלית בעולם אומר ג'ס דולגין, מנכ"ל ומייסד ה-Jewish Media Group. רמת החדירה הגבוהה לקהל היעד בתוספת יכולות פילוח מאוד מפורטות על מגזרים שונים הכוללים בין היתר גיל, רמת הכנסה, השכלה, מצב משפחתי, דפוסי פילונטרופיה, דפוסי קניה ועוד, מאפשרים לנו לעלות את שיעור ההמרה (ROI) בקרב קהל היעד". כך לדבריו.

"לאתרי האינטרנט אשר איתם עובדת JMG מעל 600 אלף מבקרים יחודיים ביום המייצגים את אב הטיפוס של הגולש היהודי הדובר אנגלית באינטרנט", מוסיפה אמנדה קופרמן. "פניה ממוקדת לקהל זה מסייעת הן בגיוס תרומות למטרות פילנטרופיה והן בקידום מהלכים עסקיים. ניתוח של קהל היעד מגלה כי המבקרים באתרים אלו הינם ברובם אמידים, משכילים, בעלי השפעה בקהילות יהדות ארה"ב ואירופה וידועים כפילנטרופים וכמשתמשים המרבים לבצע עסקאות רכש ופעילים באינטרנט".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אסף 30/12/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    כדאי שיבדוק את קורס שיווק בווידאו, או שיווק ברשתות חברתיות באתר ASKOLI בהצלחה
  • 3.
    שלומי 26/12/2013 07:57
    הגב לתגובה זו
    תדייקו במינוחים: ROI משמעו החזר על השקעה(Return On Investment) שיעור המרה- (Conversion Rate (CR
  • 2.
    אבי ששון 25/12/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    פצצת אנרגיה פעלתנית שמזיזה הרים עם חיוך ונחישות בהצלחה רבה
  • 1.
    רינה סטולר 25/12/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    אומרים שאת הפולים שלהם מעבירים אצל שימפנזים לעיכול והם משלשלים את זה לתוך הכוס כי הם כלואים בתוך הבריסטה, הם גם מתעללים בבעלי חיים
  • oferdesade 25/12/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    מה שהם עושים לפולי שועית זה קרמינאלי.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.