מדיה ליהודים בלבד: JMG שמתמחה בפרסום אונליין משיקה סניף בישראל
חברת הפרסום והמדיה JMG - The Jewish Media Group מרחיבה את פעילותה ומגיעה לישראל. JMG עוסקת בפרסום ושיווק ממוקד באונליין ומתמחה בפניה ישירה לקהל היהודי בעולם, הדובר אנגלית. החברה, אשר בעליה מתמחים בתחום משנת 2001 מפעילים סניפים בקליפורניה ובניו יורק, הקימה את משרדיה באזור העסקים של פתח תקווה. על הפעילות בישראל יפקח דני גווירץ, שותף מנהל ב-JMG ואת הפעילות תנהל אמנדה קופרמן, שבתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל קבוצת הג'רוסלם פוסט. החברה בישראל תשמש גם את JMG בהתרחבותה לתחום הפרסום במדיות המודפסות. J MEDIA GROUP מספקת שירותים טכנולוגים ושיתופי פעולה אסטרטגיים ליותר מחמישים אתרי תוכן לקהל היהודי, בהם ג'רוסלם פוסט, ערוץ 7, הארץ, Timesofisrael.com ועוד. לצד אספקת שירותי פרסום ושיווק למאות מפרסמים בהם חברת התעופה אל-על, לופטהנזה, M&M, חברת סוני, ביה"ח רמב"ם, אלדן,NYU אונברסיטת, הטכניון, יד ושם, ה-JNF ועוד. לחברה דאטה בייס מפולח ועמוק על קהל היעד, ביותר מ-47 אלף קטגוריות שונות וגישה למעל 1,500,000 כתובות דוא ל מפולחים גם כן. תודות למערכות יחסים עם כל אתרי התוכן המובילם באנגלית ותודות לפיתוחים טכנולוגיים בלעדיים של ה-JMG, אנו מעריכים כי לחברה גישה למרבית מבתי האב היהודיים הדוברי אנגלית בעולם אומר ג'ס דולגין, מנכ"ל ומייסד ה-Jewish Media Group. רמת החדירה הגבוהה לקהל היעד בתוספת יכולות פילוח מאוד מפורטות על מגזרים שונים הכוללים בין היתר גיל, רמת הכנסה, השכלה, מצב משפחתי, דפוסי פילונטרופיה, דפוסי קניה ועוד, מאפשרים לנו לעלות את שיעור ההמרה (ROI) בקרב קהל היעד". כך לדבריו. "לאתרי האינטרנט אשר איתם עובדת JMG מעל 600 אלף מבקרים יחודיים ביום המייצגים את אב הטיפוס של הגולש היהודי הדובר אנגלית באינטרנט", מוסיפה אמנדה קופרמן. "פניה ממוקדת לקהל זה מסייעת הן בגיוס תרומות למטרות פילנטרופיה והן בקידום מהלכים עסקיים. ניתוח של קהל היעד מגלה כי המבקרים באתרים אלו הינם ברובם אמידים, משכילים, בעלי השפעה בקהילות יהדות ארה"ב ואירופה וידועים כפילנטרופים וכמשתמשים המרבים לבצע עסקאות רכש ופעילים באינטרנט".
- 4.אסף 30/12/2013 12:22הגב לתגובה זוכדאי שיבדוק את קורס שיווק בווידאו, או שיווק ברשתות חברתיות באתר ASKOLI בהצלחה
- 3.שלומי 26/12/2013 07:57הגב לתגובה זותדייקו במינוחים: ROI משמעו החזר על השקעה(Return On Investment) שיעור המרה- (Conversion Rate (CR
- 2.אבי ששון 25/12/2013 22:04הגב לתגובה זופצצת אנרגיה פעלתנית שמזיזה הרים עם חיוך ונחישות בהצלחה רבה
- 1.רינה סטולר 25/12/2013 11:36הגב לתגובה זואומרים שאת הפולים שלהם מעבירים אצל שימפנזים לעיכול והם משלשלים את זה לתוך הכוס כי הם כלואים בתוך הבריסטה, הם גם מתעללים בבעלי חיים
- oferdesade 25/12/2013 19:31הגב לתגובה זומה שהם עושים לפולי שועית זה קרמינאלי.

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.