בזכות החדשנות הדיגיטלית: יגאל ברקת מישראכרט נבחר לאיש השיווק בדצמבר
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של חברת ישראכרט, לאיש השיווק לחודש דצמבר 2013, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה.
ישראכרט, חברת האשראי הגדולה בישראל, פעלה כדי לחדד את הבידול הנשחק בתחום, על רקע העידן הדיגיטלי ופנתה לפיתוח אמצעי תשלום קלים ונוחים דרך המחשב והסמארטפון. ברקת הופקד על הובלת מהלך החברה לעבר מובילות טכנולוגית, ובניהולו יזמה החברה 3 מהלכים.
בשלב הראשון, בכדי לנצח בתחרות על כרטיס האשראי 'השימושי' ביותר בארנקו של הלקוח, השיקה ישראכרט אתר הטבות ודיל יומי חדש, שהוא גם הראשון בישראל בקרב חברות האשראי. בשנתיים האחרונות הפך האתר לאחד האתרים המסחריים המובילים בישראל מבחינת מספר גולשים וכמות מימושים.
בשלב השני השיקה החברה את אפליקציית ישראכרט, המאפשרת ללקוחות החברה לעשות את כל הפעולות ישירות מהסמארטפון שלהם. יותר מ-270,000 לקוחות הורידו את האפליקציה, מה שהופך אותה לאחת האפליקציות המסחריות המורדות ביותר בישראל.
בשלב השלישי והחשוב ביותר, פיתחה החברה את יכולותיה לאפשר שירות תשלום ישירות מהטלפון הנייד. לצורך זה, פרסה ישראכרט תשתית טכנולוגית באלפי בתי עסק ברחבי הארץ והשיקה 3 מוצרים בלעדיים וחדשניים בסלולר. בין היתר, הושק שבב מיוחד אותו מצמידים לסלולר ובאמצעותו ניתן לשלם בבתי העסק התומכים בשירות, ללא צורך בכרטיס האשראי או בכסף קטן.
כל זאת, בשילוב קמפיין פרסום עם הסלוגן "תכל'ס, אין על ישראכרט" בכיכובו של הקומיקאי יובל סמו, הוביל להעלאת המודעות בציבור ולמיצוב ישראכרט כמותג מוביל בתחום הטכנולוגי ובתחום ההטבות.
מנימוקי ועדת השיווק: "חדשנות טכנולוגית היא שם המשחק בימים אלו. חברת ישראכרט השכילה להצטרף לעידן הטכנולוגי על ידי הצעת שירותים ופתרונות נוחים לשימוש וליישום מכל מקום ובכל זמן. ברקת הוביל על כתפיו מהלך מורכב שניער את האבק מעל החברה, ומיתג אותה מחדש כמעודכנת ונחשקת ללקוח הישראלי".
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
יגאל ברקת מכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה 3 שנים. בין תפקידיו הקודמים שימש ברקת כמנהל אגף שווק פרטי ואגף מוצרים בחברת בזק, וכמנהל תחום האינטרנט 013 ברק. ברקת בוגר תואר במנהל עסקים ותקשורת מהמכללה למנהל.
- 7.רונה 21/12/2014 16:47הגב לתגובה זולברקת יש מלא חברים בתקשורת, בינתיים העיפו אותו מישרכרד בגלל בעיות תפקוד סידרו לו בפרטנר ובינתיים עף גם משם ... איזה איש שנה זה בדיוק ?? כל העתונות בלוף
- 6.אסף 30/12/2013 12:50הגב לתגובה זולקח כמה קורסים בשיווק בווידאו או ברשתות חברתיות באתר ASKOLI (-:
- 5.אתר הלקוחות נראה משנות ה90 (ל"ת)תחרות מגוחכת 26/12/2013 00:39הגב לתגובה זו
- 4.אלעד 24/12/2013 14:52הגב לתגובה זוהדבר הנכון היום לעשות בחברות כאלה הוא באמת להעביר הכול למובייל, ולשם כך חייבים שיהיה אתר למובייל מותאם בצורה הטובה ביותר. http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
- 3.רינת סטולר 24/12/2013 14:10הגב לתגובה זויגאל אתם צריכים לשים בפרסומת בטלוויזיה את הבעלים האלו שגוזרים את הישראכרט לנשים, כאילו הם מביאים את הכסף הביתה, אני השקעתי במניית אפל עוד לפני שהמציאו אייפון
- 2.מינהל הגיוס שולטים! בתעשייה!!! (ל"ת)מינהל הגיוס שולטים! 24/12/2013 12:54הגב לתגובה זו
- 1.יגאל שלום אבקש שתטפלו לי בבעיה עם הישראכרט (ל"ת)פולה סייקביץ 24/12/2013 12:31הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
