בזכות החדשנות הדיגיטלית: יגאל ברקת מישראכרט נבחר לאיש השיווק בדצמבר

איגוד השיווק הישראלי בחר בברקת שמכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה כ-3 שנים, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה
משה בנימין | (7)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של חברת ישראכרט, לאיש השיווק לחודש דצמבר 2013, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה.

ישראכרט, חברת האשראי הגדולה בישראל, פעלה כדי לחדד את הבידול הנשחק בתחום, על רקע העידן הדיגיטלי ופנתה לפיתוח אמצעי תשלום קלים ונוחים דרך המחשב והסמארטפון. ברקת הופקד על הובלת מהלך החברה לעבר מובילות טכנולוגית, ובניהולו יזמה החברה 3 מהלכים.

בשלב הראשון, בכדי לנצח בתחרות על כרטיס האשראי 'השימושי' ביותר בארנקו של הלקוח, השיקה ישראכרט אתר הטבות ודיל יומי חדש, שהוא גם הראשון בישראל בקרב חברות האשראי. בשנתיים האחרונות הפך האתר לאחד האתרים המסחריים המובילים בישראל מבחינת מספר גולשים וכמות מימושים.

בשלב השני השיקה החברה את אפליקציית ישראכרט, המאפשרת ללקוחות החברה לעשות את כל הפעולות ישירות מהסמארטפון שלהם. יותר מ-270,000 לקוחות הורידו את האפליקציה, מה שהופך אותה לאחת האפליקציות המסחריות המורדות ביותר בישראל.

בשלב השלישי והחשוב ביותר, פיתחה החברה את יכולותיה לאפשר שירות תשלום ישירות מהטלפון הנייד. לצורך זה, פרסה ישראכרט תשתית טכנולוגית באלפי בתי עסק ברחבי הארץ והשיקה 3 מוצרים בלעדיים וחדשניים בסלולר. בין היתר, הושק שבב מיוחד אותו מצמידים לסלולר ובאמצעותו ניתן לשלם בבתי העסק התומכים בשירות, ללא צורך בכרטיס האשראי או בכסף קטן.

כל זאת, בשילוב קמפיין פרסום עם הסלוגן "תכל'ס, אין על ישראכרט" בכיכובו של הקומיקאי יובל סמו, הוביל להעלאת המודעות בציבור ולמיצוב ישראכרט כמותג מוביל בתחום הטכנולוגי ובתחום ההטבות.

מנימוקי ועדת השיווק: "חדשנות טכנולוגית היא שם המשחק בימים אלו. חברת ישראכרט השכילה להצטרף לעידן הטכנולוגי על ידי הצעת שירותים ופתרונות נוחים לשימוש וליישום מכל מקום ובכל זמן. ברקת הוביל על כתפיו מהלך מורכב שניער את האבק מעל החברה, ומיתג אותה מחדש כמעודכנת ונחשקת ללקוח הישראלי".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

יגאל ברקת מכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה 3 שנים. בין תפקידיו הקודמים שימש ברקת כמנהל אגף שווק פרטי ואגף מוצרים בחברת בזק, וכמנהל תחום האינטרנט 013 ברק. ברקת בוגר תואר במנהל עסקים ותקשורת מהמכללה למנהל.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רונה 21/12/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    לברקת יש מלא חברים בתקשורת, בינתיים העיפו אותו מישרכרד בגלל בעיות תפקוד סידרו לו בפרטנר ובינתיים עף גם משם ... איזה איש שנה זה בדיוק ?? כל העתונות בלוף
  • 6.
    אסף 30/12/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    לקח כמה קורסים בשיווק בווידאו או ברשתות חברתיות באתר ASKOLI (-:
  • 5.
    אתר הלקוחות נראה משנות ה90 (ל"ת)
    תחרות מגוחכת 26/12/2013 00:39
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלעד 24/12/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    הדבר הנכון היום לעשות בחברות כאלה הוא באמת להעביר הכול למובייל, ולשם כך חייבים שיהיה אתר למובייל מותאם בצורה הטובה ביותר. http://www.galcomm.co.il/Info.aspx?PageId=142
  • 3.
    רינת סטולר 24/12/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    יגאל אתם צריכים לשים בפרסומת בטלוויזיה את הבעלים האלו שגוזרים את הישראכרט לנשים, כאילו הם מביאים את הכסף הביתה, אני השקעתי במניית אפל עוד לפני שהמציאו אייפון
  • 2.
    מינהל הגיוס שולטים! בתעשייה!!! (ל"ת)
    מינהל הגיוס שולטים! 24/12/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יגאל שלום אבקש שתטפלו לי בבעיה עם הישראכרט (ל"ת)
    פולה סייקביץ 24/12/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.