הפרד ומשול: אורט בראודה תעבוד עם המשרדים דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן
המכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה הגיע לסיומו עם זכייתם של דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס. כזכור, לפני כ-4 חודשים, המכללה הוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז, שפוצל למעשה לשניים: קריאייטיב ומדיה, אך עם זאת המכללה לא שללה את האפשרות לעבוד עם משרד אחד שיקח לידיו את רכש המדיה והקריאייטיב יחד. במכללה מציינים כי בכל אחד משני המכרזים השתתפו כ-10 חברות (חלקן ניגשו לשני המכרזים במקביל). היום (יום ב') החליט צוות השיווק של המכללה בראשות מנהלת השיווק שני אילני לעבוד במקביל עם 2 משרד פרסום. רכש המדיה יופקד בידי אשכנזי זלצמן ואילו חלק הקריאייטיב יופקד בידי דרורי שלומי. לדברי אילני: "אורט בראודה זכתה, בשלוש השנים האחרונות, לשרות מקצועי, אדיב ואפקטיבי עם החברות פובליסיס ומקאן. חוק המכרזים מחייב אותנו לצאת למכרז מעת לעת. אני מודה לעמיתיי בשתי החברות על עבודתנו המשותפת ומקווה לעבודה מועילה ופוריה עם 2 הזוכות החדשות. אני משוכנעת כי הליך המכרז הביא אותנו לקבל את ההצעות המיטביות במחירים המיטביים". יצוין כי בשנה החולפת (לכל אורך 2013 ולפני כן) טופל התקציב על ידי משרד הפרסום פובליסיס מקבוצת פובליסיס ישראל. במהלך 2012 ולפני כן, טיפל בתקציב הפרסום של המכללה במקביל לפובליסיס גם מקאן דיגיטל. למרות שהמכללה נחשבת למוסד אקדמי בסדר גודל בינוני היא מחזיקה בתקציב פרסום לא מבוטל. ב-2012 עמד התקציב על 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4.5 מיליון שקלים - על פי יפעת בקרת פרסום. המכללה הוקמה ב-1993 והיא ממוקמת במערב העיר כרמיאל, במרחק של כ-40 ק"מ מחיפה. כיום פועלת המכללה באישור ובתקצוב המועצה להשכלה גבוהה ומכשירה לתואר "בוגר במדעים" (B.Sc.) ולתואר "מוסמך במדעים" (M.Sc.). כיום לומדים בקמפוס כ-5,500 סטודנטים בתכניות הלימוד השונות.
- 4.משתתף במכרז 10/12/2013 12:14הגב לתגובה זואי אפשר לדעת, זה טבעו של מכרז. לדעתי הם תמחרו בחסר מתוך מחשבה שאם יקחו את הקריאייטיב זה יתאזן
- כן ...אולי (ל"ת)10/12/2013 13:13הגב לתגובה זו
- 3.בדיחה עלובה ועצובה 09/12/2013 23:04הגב לתגובה זומצוטט מנהל השיווק של המכללה האיזוטרית הזו כמי שגאה שעשרה משרדים התמודדו על התקציב הקיקיוני שלו. באמא שלכם?! אין גבול? מתמודדים במכרז עם עשרה משרדים? על מה? לא פלא שהענף נראה ככה.
- 2.09/12/2013 15:31הגב לתגובה זואיך אשכנזי זלצמן ניצחו את מקאן במכרז מדיה ? בלי תשובות ציניות. התשובה באמת מענינת ...
- 1.09/12/2013 15:27הגב לתגובה זומגיע לכם

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.