הפרד ומשול: אורט בראודה תעבוד עם המשרדים דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן
המכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה הגיע לסיומו עם זכייתם של דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס.
כזכור, לפני כ-4 חודשים, המכללה הוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז, שפוצל למעשה לשניים: קריאייטיב ומדיה, אך עם זאת המכללה לא שללה את האפשרות לעבוד עם משרד אחד שיקח לידיו את רכש המדיה והקריאייטיב יחד. במכללה מציינים כי בכל אחד משני המכרזים השתתפו כ-10 חברות (חלקן ניגשו לשני המכרזים במקביל).
היום (יום ב') החליט צוות השיווק של המכללה בראשות מנהלת השיווק שני אילני לעבוד במקביל עם 2 משרד פרסום. רכש המדיה יופקד בידי אשכנזי זלצמן ואילו חלק הקריאייטיב יופקד בידי דרורי שלומי.
לדברי אילני: "אורט בראודה זכתה, בשלוש השנים האחרונות, לשרות מקצועי, אדיב ואפקטיבי עם החברות פובליסיס ומקאן. חוק המכרזים מחייב אותנו לצאת למכרז מעת לעת. אני מודה לעמיתיי בשתי החברות על עבודתנו המשותפת ומקווה לעבודה מועילה ופוריה עם 2 הזוכות החדשות. אני משוכנעת כי הליך המכרז הביא אותנו לקבל את ההצעות המיטביות במחירים המיטביים".
יצוין כי בשנה החולפת (לכל אורך 2013 ולפני כן) טופל התקציב על ידי משרד הפרסום פובליסיס מקבוצת פובליסיס ישראל. במהלך 2012 ולפני כן, טיפל בתקציב הפרסום של המכללה במקביל לפובליסיס גם מקאן דיגיטל. למרות שהמכללה נחשבת למוסד אקדמי בסדר גודל בינוני היא מחזיקה בתקציב פרסום לא מבוטל. ב-2012 עמד התקציב על 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4.5 מיליון שקלים - על פי יפעת בקרת פרסום.
המכללה הוקמה ב-1993 והיא ממוקמת במערב העיר כרמיאל, במרחק של כ-40 ק"מ מחיפה. כיום פועלת המכללה באישור ובתקצוב המועצה להשכלה גבוהה ומכשירה לתואר "בוגר במדעים" (B.Sc.) ולתואר "מוסמך במדעים" (M.Sc.). כיום לומדים בקמפוס כ-5,500 סטודנטים בתכניות הלימוד השונות.
- 4.משתתף במכרז 10/12/2013 12:14הגב לתגובה זואי אפשר לדעת, זה טבעו של מכרז. לדעתי הם תמחרו בחסר מתוך מחשבה שאם יקחו את הקריאייטיב זה יתאזן
- כן ...אולי (ל"ת)10/12/2013 13:13הגב לתגובה זו
- 3.בדיחה עלובה ועצובה 09/12/2013 23:04הגב לתגובה זומצוטט מנהל השיווק של המכללה האיזוטרית הזו כמי שגאה שעשרה משרדים התמודדו על התקציב הקיקיוני שלו. באמא שלכם?! אין גבול? מתמודדים במכרז עם עשרה משרדים? על מה? לא פלא שהענף נראה ככה.
- 2.09/12/2013 15:31הגב לתגובה זואיך אשכנזי זלצמן ניצחו את מקאן במכרז מדיה ? בלי תשובות ציניות. התשובה באמת מענינת ...
- 1.09/12/2013 15:27הגב לתגובה זומגיע לכם
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
