טל ריבן חוזר מליסבון עם ברזלים: אדלר חומסקי זכה בכסף ו-2 ברונזה ביורובסט

ה'שליחות' של סמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן לליסבון לא הייתה לשווא. משרד הפרסום משלים מהלך של 3 מתוך 3 וחוזר עם פרס עבור כל שורטליסט
משה בנימין | (2)

תחרות הפרסום האירופאית Eurobest 2013 נחתמה בסוף השבוע האחרון עם בשורות משמחות עבור משרד הפרסום אדלר חומסקי. במהלך של 3 מתוך 3, כל עבודה שלו שהוגדרה כשורטליסט הצליחה לזכות בפרס. לעומת זאת באומן בר ריבנאי מסתפק ב-2 שורטליסטים בלבד.

בסופו של יום מסתבר שה'שליחות' המקצועית של טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, ששימש כשופט בתחרות, לא הייתה לשווא. המשרד שהוביל בכמות ההגשות מבין המועמדים מישראל זכה בפרס הכסף, בקטגוריית המדיה, עבור קמפיין כשהשוליים הופכים למדיה, במסגרתו הקצו המפרסמים הגדולים בישראל את השוליים בקמפיינים השונים שלהם עבור מסרים של בית השנטי.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן, קופירייטר - קובי כהן, ארט דיירקטור - קארין גרוס, מוסיקה מקורית - תומר בירן, פוסט - סנובול, קריין - בובי לקס, סאונד - סיגנל.

בפרסי הברונזה זכו מודעות חזיות דלתא בקטגוריית הפרינט וקמפיין הפלורסנט של מחסני תאורה בקטגוריית המדיה. לזכות המשרד ייאמר שמדובר בגיוון מרשים: 3 זכיות עבור 3 לקוחות שונים. ברוב המקרים משרדים חוזרים מעוטרים מתחרויות בינלאמויות תודות למהלך אחד מוביל שמצליח במספר קטגוריות שונות.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן, מנהל קריאייטיב - ערן טלמור, קופירייטר - אסף כץ, ארט דיירקטור - שרון סולימן, מאייר - גיא מורד, ניהול לקוח - ענת לבנטון, סופרוויזר - הילה עמרני, תקציבאית - גלי אברמוביץ.

קרדיטים: סמנכ"ל קראיטיב - טל ריבן, מנהל קריאטיב - מוטי רובינשטיין, קופירייטר - שי צי'קוטאי, ארט דיירקטור - שלומי ירושלמי, ניהול לקוח: ענת לבנטון, סופרוויזר - מור ראובני, פלנינג - נועה דקל.

טל ריבן התייחס לזכייה ואמר לאייס: "זאת גאווה גדולה והישג משמעותי לזכות במספר מדליות בקטגוריות שונות. התחרות ברמה גבוהה מאוד, כל המשרדים הכי נחשבים באירופה שולחים את העבודות הטובות ביותר שעשו בשנה החולפת ורק דברים מעטים זוכים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

על השיפוט בתחרות אמר ריבן: "השיפוט בקטגוריות החזקות מסורתית, של סרטים ומודעות, חשף בפני רמת דיון והקפדה מקצועית גבוהה שעושה הרבה כבוד לרעיונות ולמקצוע".

לתחרות הוגשו השנה מעל ל-4700 עבודות, מ-32 מדינות מסביב לעולם. העבודות מתחרות ב-15 קטגוריות: תוכן ממותג ובידור (147); עיצוב (235); דיירקט (332); סרטים/טלווזיה (438); איכות, ביצוע ומיומנות בסרטים (336); אינטגרייטד (68); אינטראקטיב (405); מדיה (419); מובייל (131); חוצות (577); PR - 206; פרינט (580); איכות, ביצוע ומיומנות בפרינט (339); רדיו (131); פרומו (371).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    צחי 09/12/2013 22:41
    הגב לתגובה זו
    כל שנה שופט ממשרד אחר מגיע לתחרות ובאופן ממש לא מיקרי העבודות של אותו שופט זוכות בפרסים! מישהו מריח ק ו מ ב י נ ה ?
  • 1.
    09/12/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    הרי כבר מזמן לא משנה מה המטרות או מה הלקוח רוצה.העיקר שזה יהיה משהו שאפשר להגיש ולא משנה לאיזה תחרות . עלוב ...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.