טל ריבן חוזר מליסבון עם ברזלים: אדלר חומסקי זכה בכסף ו-2 ברונזה ביורובסט

ה'שליחות' של סמנכ"ל הקריאייטיב טל ריבן לליסבון לא הייתה לשווא. משרד הפרסום משלים מהלך של 3 מתוך 3 וחוזר עם פרס עבור כל שורטליסט
משה בנימין | (2)

תחרות הפרסום האירופאית Eurobest 2013 נחתמה בסוף השבוע האחרון עם בשורות משמחות עבור משרד הפרסום אדלר חומסקי. במהלך של 3 מתוך 3, כל עבודה שלו שהוגדרה כשורטליסט הצליחה לזכות בפרס. לעומת זאת באומן בר ריבנאי מסתפק ב-2 שורטליסטים בלבד.

בסופו של יום מסתבר שה'שליחות' המקצועית של טל ריבן, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, ששימש כשופט בתחרות, לא הייתה לשווא. המשרד שהוביל בכמות ההגשות מבין המועמדים מישראל זכה בפרס הכסף, בקטגוריית המדיה, עבור קמפיין כשהשוליים הופכים למדיה, במסגרתו הקצו המפרסמים הגדולים בישראל את השוליים בקמפיינים השונים שלהם עבור מסרים של בית השנטי.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן, קופירייטר - קובי כהן, ארט דיירקטור - קארין גרוס, מוסיקה מקורית - תומר בירן, פוסט - סנובול, קריין - בובי לקס, סאונד - סיגנל.

בפרסי הברונזה זכו מודעות חזיות דלתא בקטגוריית הפרינט וקמפיין הפלורסנט של מחסני תאורה בקטגוריית המדיה. לזכות המשרד ייאמר שמדובר בגיוון מרשים: 3 זכיות עבור 3 לקוחות שונים. ברוב המקרים משרדים חוזרים מעוטרים מתחרויות בינלאמויות תודות למהלך אחד מוביל שמצליח במספר קטגוריות שונות.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל ריבן, מנהל קריאייטיב - ערן טלמור, קופירייטר - אסף כץ, ארט דיירקטור - שרון סולימן, מאייר - גיא מורד, ניהול לקוח - ענת לבנטון, סופרוויזר - הילה עמרני, תקציבאית - גלי אברמוביץ.

קרדיטים: סמנכ"ל קראיטיב - טל ריבן, מנהל קריאטיב - מוטי רובינשטיין, קופירייטר - שי צי'קוטאי, ארט דיירקטור - שלומי ירושלמי, ניהול לקוח: ענת לבנטון, סופרוויזר - מור ראובני, פלנינג - נועה דקל.

טל ריבן התייחס לזכייה ואמר לאייס: "זאת גאווה גדולה והישג משמעותי לזכות במספר מדליות בקטגוריות שונות. התחרות ברמה גבוהה מאוד, כל המשרדים הכי נחשבים באירופה שולחים את העבודות הטובות ביותר שעשו בשנה החולפת ורק דברים מעטים זוכים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

על השיפוט בתחרות אמר ריבן: "השיפוט בקטגוריות החזקות מסורתית, של סרטים ומודעות, חשף בפני רמת דיון והקפדה מקצועית גבוהה שעושה הרבה כבוד לרעיונות ולמקצוע".

לתחרות הוגשו השנה מעל ל-4700 עבודות, מ-32 מדינות מסביב לעולם. העבודות מתחרות ב-15 קטגוריות: תוכן ממותג ובידור (147); עיצוב (235); דיירקט (332); סרטים/טלווזיה (438); איכות, ביצוע ומיומנות בסרטים (336); אינטגרייטד (68); אינטראקטיב (405); מדיה (419); מובייל (131); חוצות (577); PR - 206; פרינט (580); איכות, ביצוע ומיומנות בפרינט (339); רדיו (131); פרומו (371).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    צחי 09/12/2013 22:41
    הגב לתגובה זו
    כל שנה שופט ממשרד אחר מגיע לתחרות ובאופן ממש לא מיקרי העבודות של אותו שופט זוכות בפרסים! מישהו מריח ק ו מ ב י נ ה ?
  • 1.
    09/12/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    הרי כבר מזמן לא משנה מה המטרות או מה הלקוח רוצה.העיקר שזה יהיה משהו שאפשר להגיש ולא משנה לאיזה תחרות . עלוב ...
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.