בוקר טוב מליסבון: 3 שורטליסטים לאדלר חומסקי ו-2 לבאומן בתחרות Eurobest
תחרות הפרסום האירופאית Eurobest 2013 נערכת בימים אלו בליסבון, פורטוגל. בתחרות, שמתקיימת זו השנה ה-26, פורסמו אמש (יום ד') רשימות השורטליסט שכוללות את העבודות שעברו את שלב הסינון הראשוני ומועמדות לזכייה. 2 המשרדים הישראליים שעבודותיהם העפילו לשלב זה הם באומן בר ריבנאי ואדלר חומסקי. יצוין גם כי סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן, משמש השנה כשופט בתחרות.
אדלר חומסקי מחזיק ב-3 שורטליסטים עבור העבודות לחברת ההלבשה התחתונה דלתא בקטגוריית הפרינט, מחסני תאורה בקטגוריית המדיה ובית השנטי במהלך "השוליים הופכים למדיה" במסגרתו פנה המשרד למפרסמים הגדולים בישראל, בבקשה שיתרמו לו את שולי מודעות הפרסום שלהם. "בשוליים אלה הופיעה מסגרת טקסטואלית אשר סיפרה את סיפורו של בית השנטי והפכה את המסר משולי למרכזי (כאנלוגיה לעמותה)" כך לדברי המשרד. במקרה של באומן בר ריבנאי מדובר במהלך החומוס של אבי בקטגוריית המדיה וה-PR עבור מותג החומוס של שטראוס.
החומוס של אבי
אדלר חומסקי: דלתא ומחסני תאורה
לתחרות הוגשו השנה מעל ל-4700 עבודות, מ-32 מדינות מסביב לעולם. העבודות מתחרות ב-15 קטגוריות: תוכן ממותג ובידור (147); עיצוב (235); דיירקט (332); סרטים/טלווזיה (438); איכות, ביצוע ומיומנות בסרטים (336); אינטגרייטד (68); אינטראקטיב (405); מדיה (419); מובייל (131); חוצות (577); PR - 206; פרינט (580); איכות, ביצוע ומיומנות בפרינט (339); רדיו (131); פרומו (371).
המדינות המובילות בהגשות לתחרות הן גרמניה עם 875, צרפת עם 692, בריטניה עם 632, שבדיה עם 500, בלגיה 245, שוויץ עם 237 והולנד עם 213. הזוכים יוכרזו ביום שישי בערב, ה-6 בדצמבר.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.יחי ההבדל בין עבודה אמיתית לקשקוש של תחרויות (ל"ת)אבי 05/12/2013 13:00הגב לתגובה זו
- 1.חולצה 05/12/2013 12:08הגב לתגובה זוציצים גדולים לא שואבים פנימה את ההדפס, הם מותחים אותו. לא?
- כן רק לך (ל"ת)מכנס 05/12/2013 18:47הגב לתגובה זו
- ביזארי 05/12/2013 19:03אבל סחטיין על הזכייה על אף הכל
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
