אותה פרסומת בשינוי אדרת: האזינו לג'ינגל המפתיע ששודר למען יום האיידס
כמדי שנה ביום האיידס הבינלאומי, משרד הפרסום y&r ישראל הפיק קמפיין פרסום, שהשנה התמקד במאבק נגד הסטיגמות כלפי נשאי HIV.
תחת הכותרת "HIV - פתאום זה נשמע אחרת" שודר במהלך היום (יום א') קמפיין רדיו, במסגרתו הג'ינגלים - האותות המוזיקליים המזוהים עם תחנות הרדיו הוחלפו בשירים המבוססים על אותו הלחן המוכר, אך עם מילים אחרות. לדוגמא: במקום לשיר 'fm88 - המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר בתחנה הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בנשיקה'. באותו האופן, במקום לשיר 'fm102 המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בלחיצת יד', וכך הלאה עם תחנות נוספות. התחנות שהשתתפו במהלך הן: fm88, רדיו 102fm, רדיו ירושלים, רדיו חיפה, רדיו הים האדום ורדיו אמצע הדרך.
גיא בר, מנכ"ל y&r Israel: "גם השנה אנחנו שמחים לתרום את חלקנו במלחמה נגד הסטיגמות מהן סובלים נשאי HIV. מהלך הרדיו שהעלינו הוא ראשון מסוגו בעולם ואנחנו מודים מקרב לב לתחנות הרדיו שהתגייסו למהלך".
ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "המלחמה בסטיגמה כלפי נשאי HIV חשובה לחברה הישראלית, ודורשת ממנה הקשבה, סובלנות והיעדר שיפוטיות, ותהפוך את החברה שלנו לחזקה יותר. אנחנו מודים ל y&r Israel, למנהליו ולצוות היצירתי שיצר את הקמפיין המקורי, ולתחנות הרדיו שהסכימו לשנות את הג'ינגלים המוכרים שלהם, למען מטרה נעלה התורמת לקהילה, ומסייעת למאבק בסטיגמה כלפי נשאי HIV".
- 3.בונדי 02/12/2013 00:22הגב לתגובה זוכל הכבוד. גאוני
- 2.מזועזע 01/12/2013 19:08הגב לתגובה זוואוטוטו יוצא הספר-"HIV חיובי? יותר טוב מזכיה בלוטו!" הועד הזה פשט את הרגל מזמן, מעודד את ההפצה במסווה של דאגה לשלום הציבור.הוא דואג להילחם בסטיגמות (כל הכבוד) ותורם בהסתרה ובהעמדת פנים לאותן סטיגמות (מטשטש אותכם מן הנתונים האמיתיים, מן הסיבות האמיתיות להדבקה בשל התנהגות מופקרת ובעיקר בקהילה ההומוסקסואלית שבניה "הטובים" יושבים בועד ומסנגר על אדם בשם כריס סרפו שהדביק ביודעין נשים). תפקחו עיניים ולא את הישבן!!!! ותתחילו לעשות את מה שאתם כל כך גרועים בו-לדבר א-מ-ת.
- 1.רעיון מגניב :) (ל"ת)שלי 01/12/2013 18:48הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
