אותה פרסומת בשינוי אדרת: האזינו לג'ינגל המפתיע ששודר למען יום האיידס
כמדי שנה ביום האיידס הבינלאומי, משרד הפרסום y&r ישראל הפיק קמפיין פרסום, שהשנה התמקד במאבק נגד הסטיגמות כלפי נשאי HIV.
תחת הכותרת "HIV - פתאום זה נשמע אחרת" שודר במהלך היום (יום א') קמפיין רדיו, במסגרתו הג'ינגלים - האותות המוזיקליים המזוהים עם תחנות הרדיו הוחלפו בשירים המבוססים על אותו הלחן המוכר, אך עם מילים אחרות. לדוגמא: במקום לשיר 'fm88 - המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר בתחנה הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בנשיקה'. באותו האופן, במקום לשיר 'fm102 המוזיקה הכי טובה ברדיו', שודר הג'ינגל: 'HIV - לא עובר בלחיצת יד', וכך הלאה עם תחנות נוספות. התחנות שהשתתפו במהלך הן: fm88, רדיו 102fm, רדיו ירושלים, רדיו חיפה, רדיו הים האדום ורדיו אמצע הדרך.
גיא בר, מנכ"ל y&r Israel: "גם השנה אנחנו שמחים לתרום את חלקנו במלחמה נגד הסטיגמות מהן סובלים נשאי HIV. מהלך הרדיו שהעלינו הוא ראשון מסוגו בעולם ואנחנו מודים מקרב לב לתחנות הרדיו שהתגייסו למהלך".
ד"ר יובל לבנת, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "המלחמה בסטיגמה כלפי נשאי HIV חשובה לחברה הישראלית, ודורשת ממנה הקשבה, סובלנות והיעדר שיפוטיות, ותהפוך את החברה שלנו לחזקה יותר. אנחנו מודים ל y&r Israel, למנהליו ולצוות היצירתי שיצר את הקמפיין המקורי, ולתחנות הרדיו שהסכימו לשנות את הג'ינגלים המוכרים שלהם, למען מטרה נעלה התורמת לקהילה, ומסייעת למאבק בסטיגמה כלפי נשאי HIV".
- 3.בונדי 02/12/2013 00:22הגב לתגובה זוכל הכבוד. גאוני
- 2.מזועזע 01/12/2013 19:08הגב לתגובה זוואוטוטו יוצא הספר-"HIV חיובי? יותר טוב מזכיה בלוטו!" הועד הזה פשט את הרגל מזמן, מעודד את ההפצה במסווה של דאגה לשלום הציבור.הוא דואג להילחם בסטיגמות (כל הכבוד) ותורם בהסתרה ובהעמדת פנים לאותן סטיגמות (מטשטש אותכם מן הנתונים האמיתיים, מן הסיבות האמיתיות להדבקה בשל התנהגות מופקרת ובעיקר בקהילה ההומוסקסואלית שבניה "הטובים" יושבים בועד ומסנגר על אדם בשם כריס סרפו שהדביק ביודעין נשים). תפקחו עיניים ולא את הישבן!!!! ותתחילו לעשות את מה שאתם כל כך גרועים בו-לדבר א-מ-ת.
- 1.רעיון מגניב :) (ל"ת)שלי 01/12/2013 18:48הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
