פרסום ראשון

בעקבות המעבר של אייל גיבלי ל'פנאי פלוס': רוני קוטק מונתה לעורכת 'ראש 1'

קוטק שימשה בשנתיים האחרונות כעורכת אופנה ומגזין, וכעת קודמה לערוך את שבועון הנוער של קבוצת 'ידיעות'. את קוטק תחליף בתפקיד ליאור פסו
אלכסנדר כץ | (4)

רוני קוטק מונתה לעורכת שבועון הילדים ראש 1 - כך נודע לאייס. קוטק תחליף החל מהשבוע הבא בתפקיד את אייל גיבלי, שמונה בשבוע שעבר לסגן עורך מגזין הבידור פנאי פלוס, כפי שפורסם באייס.

קוטק (27) שימשה בשנתיים האחרונות כעורכת אופנה ומגזין, הן בשבועון הנוער של ידיעות אחרונות, והן באתר האינטרנט שלו R1. עוד לפני כן הייתה במשך כשנה סגנית מנהל ערוץ אגו, ועבדה בוואלה סלבס במשך שנתיים.

את קוטק תחליף ליאור פסו, שמגיעה ממשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת שם שימשה תקציבאית אופנה, ולפני כן הייתה סגנית עורכת קוסמופוליטן ישראל.

קוטק מסרה לאייס: "אני מאשרת את הפרטים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בהצלחה! (ל"ת)
    רותם 25/11/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה ליאורי אהובה שלנו!! (ל"ת)
    החברים בדני לוי 24/11/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עוד קיים ראש 1? (ל"ת)
    פיני 24/11/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נדב פ 24/11/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בתפקיד החדש!! :)
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.