פרסום ראשון

מי פנוי ב'אלנבי': משרד הפרסום רכש 50% מסוכנות הדיגיטל GO UFO

במקביל להכנסת השותף החדש השיקה אתמול GO UFO מוצר דיגיטלי חדש בשם PIXBOX - אתר שמאפשר המרת תמונות מהאינסטגרם לצילומי פולארויד
משה בנימין | (14)

10 חודשים לאחר שהוקמה, סוכנות הפקות הדיגיטל ופיתוח המוצרים GO UFO מכניסה את משרד הפרסום אלנבי בבעלותם של גיא אסיף ושרוליק איינהורן, כשותף תמורת 50% ממניותיה - כך נודע לאייס. ב-GO UFO סירבו להרחיב על פרטי העסקה אך לאייס נודע כי העסקה שנחתמה בחודש אוקטובר כללה תמורה כספית.

הקשר הראשוני בין אלנבי ל-GO UFO, שלא הכירו לפני כן, החל באמצעות עבודה משותפת על מספר לקוחות. בקמפיין למותג הסוכריות סקיטלס, המיוצר ומשווק על ידי חברת ריגלי (Wrigley). בחלוקת העבודה בין המשרדים הופקד תחום הקריאייטיב בידי אלנבי ובידי GO UFO שמתמחה במוצרים דיגיטליים הופקדו נושאי הפיתוח, העיצוב והיישום הדיגיטלי. GO UFO אף קיבלו לידיהם תקציב נוסף של אחד מלקוחות אלנבי - 'טמפו' - שעבורו השיקו אתר בינלאומי לפני כחודש.

לאייס נודע עוד כי אלנבי לא היה הגורם היחיד שהתעניין ב-GO UFO. הסוכנות הצעירה בבעלותם של אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס הספיקה לקבל הצעות לשותפות מצד בכירים בענף הפרסום המקומי, אך כאמור, נענתה לבסוף לאלנבי עימה כבר הספיקה לצבור ניסיון בעבודה משותפת שעלתה יפה, הן ברמת התוצאה הסופית והן ברמת הכימיה בין הצדדים במהלך ניהול הפרויקטים.

בתוך כל, ובמקביל להסכם השותפות שנחתם לאחרונה, ב-GO UFO השיקו שלשום (יום א') מוצר דיגיטלי כחלק מפרויקט צדדי עליו עבדו בזמן האחרון. המוצר בשם PIXBOX הוא אתר שמאפשר למנויי האינסטגרם להמיר את התמונות שצולמו על ידם מקבצים דיגיטליים ששמורים על מכשיר הטלפון/מחשב לתמונות פולארויד פיזיות. המשתמשים מקבלים את התמונות שנשלחות לביתם כשהן מודפסות באיכות גבוהה, במארז מהודר ובנוסף בצידה השני של כל תמונה יופיע לוקיישן הצילום, תאריך, כותרת התמונה, תיוגים, ומספר הלייקים והתגובות.

ל-GO UFO חברו בפרויקט PIXBOX סטודיו 507 - סטודיו לעיצוב ולפרסום המתמחים בדיגיטל בבעלותם של של ערן זאבי וצחי חן.

אדי גולדנברג, מבעלי GO UFO אמר לאייס: "הכרנו את אלנבי רק מהעבודות שלהם לאורך השנתיים האחרונות, שהיו בעינינו פורצות דרך וחדשניות בעולם השיווק. הם נחשפו לעבודות הראשונות שלנו ב-GO UFO ואהבו גם את הפרטים וההשקעה, ונוצר חיבור משותף עם כמה סטוצים טובים, עד שהם העלו את ההצעה לאוויר להיכנס כשותפים, ובארוחת ערב רומנטית אמרנו I do. זה היה סוג של חיבור טבעי עם אנשים יצירתיים, מוכשרים ומאוד נחמדים שאנחנו מעריכים ומאמינים בפוטנציאל האדיר לצמוח יחד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    סוכנות דיגיטל? 20/11/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    בלון נפוח, המלך ערום, תשלימו לבד. בדיחה של ענף.
  • 12.
    דקל 20/11/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    אלנבי מוכשרים בטירוף. בטח יהיה מעניין. בהצלחה!
  • 11.
    שיהיה בהצלחה פאקר. (ל"ת)
    השכן 20/11/2013 07:51
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אדי הוא ... 19/11/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    הכוכב המפורסם שהלך עם קטינות
  • 9.
    אדי כזה חתיך אמג (ל"ת)
    ג'יזס 19/11/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    LIQIODPOINTS 19/11/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    תנו בראש!
  • 7.
    בהצלחה יפיופות! (ל"ת)
    דני 19/11/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לא מבין את התועלת 19/11/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    מיותר
  • ערן 19/11/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    GO UFO בונים אתרים ואפליקציות. אני מניח שלא מעט פרויקטים של אלנבי הם אתרים ואפליקציות. אז במקום להמשיך לעבוד עם גורמים חיצוניים ובמקום להשקיע במחלקה בתוך הבית (שגם זה עולה הרבה כסף) הם החליטו להיכנס שותפים. מה לא מובן?
  • 5.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    באומניסט 19/11/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קישי 19/11/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 3.
    כל הכבוד חברים (ל"ת)
    אלנבי פינת רוטשילד 19/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סחטיין (ל"ת)
    חיבור מעניין 19/11/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מברוק ובהצלחה (ל"ת)
    מיכאל 19/11/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.


הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.