פרסום ראשון

מי פנוי ב'אלנבי': משרד הפרסום רכש 50% מסוכנות הדיגיטל GO UFO

במקביל להכנסת השותף החדש השיקה אתמול GO UFO מוצר דיגיטלי חדש בשם PIXBOX - אתר שמאפשר המרת תמונות מהאינסטגרם לצילומי פולארויד
משה בנימין | (14)

10 חודשים לאחר שהוקמה, סוכנות הפקות הדיגיטל ופיתוח המוצרים GO UFO מכניסה את משרד הפרסום אלנבי בבעלותם של גיא אסיף ושרוליק איינהורן, כשותף תמורת 50% ממניותיה - כך נודע לאייס. ב-GO UFO סירבו להרחיב על פרטי העסקה אך לאייס נודע כי העסקה שנחתמה בחודש אוקטובר כללה תמורה כספית.

הקשר הראשוני בין אלנבי ל-GO UFO, שלא הכירו לפני כן, החל באמצעות עבודה משותפת על מספר לקוחות. בקמפיין למותג הסוכריות סקיטלס, המיוצר ומשווק על ידי חברת ריגלי (Wrigley). בחלוקת העבודה בין המשרדים הופקד תחום הקריאייטיב בידי אלנבי ובידי GO UFO שמתמחה במוצרים דיגיטליים הופקדו נושאי הפיתוח, העיצוב והיישום הדיגיטלי. GO UFO אף קיבלו לידיהם תקציב נוסף של אחד מלקוחות אלנבי - 'טמפו' - שעבורו השיקו אתר בינלאומי לפני כחודש.

לאייס נודע עוד כי אלנבי לא היה הגורם היחיד שהתעניין ב-GO UFO. הסוכנות הצעירה בבעלותם של אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס הספיקה לקבל הצעות לשותפות מצד בכירים בענף הפרסום המקומי, אך כאמור, נענתה לבסוף לאלנבי עימה כבר הספיקה לצבור ניסיון בעבודה משותפת שעלתה יפה, הן ברמת התוצאה הסופית והן ברמת הכימיה בין הצדדים במהלך ניהול הפרויקטים.

בתוך כל, ובמקביל להסכם השותפות שנחתם לאחרונה, ב-GO UFO השיקו שלשום (יום א') מוצר דיגיטלי כחלק מפרויקט צדדי עליו עבדו בזמן האחרון. המוצר בשם PIXBOX הוא אתר שמאפשר למנויי האינסטגרם להמיר את התמונות שצולמו על ידם מקבצים דיגיטליים ששמורים על מכשיר הטלפון/מחשב לתמונות פולארויד פיזיות. המשתמשים מקבלים את התמונות שנשלחות לביתם כשהן מודפסות באיכות גבוהה, במארז מהודר ובנוסף בצידה השני של כל תמונה יופיע לוקיישן הצילום, תאריך, כותרת התמונה, תיוגים, ומספר הלייקים והתגובות.

ל-GO UFO חברו בפרויקט PIXBOX סטודיו 507 - סטודיו לעיצוב ולפרסום המתמחים בדיגיטל בבעלותם של של ערן זאבי וצחי חן.

אדי גולדנברג, מבעלי GO UFO אמר לאייס: "הכרנו את אלנבי רק מהעבודות שלהם לאורך השנתיים האחרונות, שהיו בעינינו פורצות דרך וחדשניות בעולם השיווק. הם נחשפו לעבודות הראשונות שלנו ב-GO UFO ואהבו גם את הפרטים וההשקעה, ונוצר חיבור משותף עם כמה סטוצים טובים, עד שהם העלו את ההצעה לאוויר להיכנס כשותפים, ובארוחת ערב רומנטית אמרנו I do. זה היה סוג של חיבור טבעי עם אנשים יצירתיים, מוכשרים ומאוד נחמדים שאנחנו מעריכים ומאמינים בפוטנציאל האדיר לצמוח יחד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    סוכנות דיגיטל? 20/11/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    בלון נפוח, המלך ערום, תשלימו לבד. בדיחה של ענף.
  • 12.
    דקל 20/11/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    אלנבי מוכשרים בטירוף. בטח יהיה מעניין. בהצלחה!
  • 11.
    שיהיה בהצלחה פאקר. (ל"ת)
    השכן 20/11/2013 07:51
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אדי הוא ... 19/11/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    הכוכב המפורסם שהלך עם קטינות
  • 9.
    אדי כזה חתיך אמג (ל"ת)
    ג'יזס 19/11/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    LIQIODPOINTS 19/11/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    תנו בראש!
  • 7.
    בהצלחה יפיופות! (ל"ת)
    דני 19/11/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לא מבין את התועלת 19/11/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    מיותר
  • ערן 19/11/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    GO UFO בונים אתרים ואפליקציות. אני מניח שלא מעט פרויקטים של אלנבי הם אתרים ואפליקציות. אז במקום להמשיך לעבוד עם גורמים חיצוניים ובמקום להשקיע במחלקה בתוך הבית (שגם זה עולה הרבה כסף) הם החליטו להיכנס שותפים. מה לא מובן?
  • 5.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    באומניסט 19/11/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קישי 19/11/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 3.
    כל הכבוד חברים (ל"ת)
    אלנבי פינת רוטשילד 19/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סחטיין (ל"ת)
    חיבור מעניין 19/11/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מברוק ובהצלחה (ל"ת)
    מיכאל 19/11/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.