פרסום ראשון

מי פנוי ב'אלנבי': משרד הפרסום רכש 50% מסוכנות הדיגיטל GO UFO

במקביל להכנסת השותף החדש השיקה אתמול GO UFO מוצר דיגיטלי חדש בשם PIXBOX - אתר שמאפשר המרת תמונות מהאינסטגרם לצילומי פולארויד
משה בנימין | (14)

10 חודשים לאחר שהוקמה, סוכנות הפקות הדיגיטל ופיתוח המוצרים GO UFO מכניסה את משרד הפרסום אלנבי בבעלותם של גיא אסיף ושרוליק איינהורן, כשותף תמורת 50% ממניותיה - כך נודע לאייס. ב-GO UFO סירבו להרחיב על פרטי העסקה אך לאייס נודע כי העסקה שנחתמה בחודש אוקטובר כללה תמורה כספית.

הקשר הראשוני בין אלנבי ל-GO UFO, שלא הכירו לפני כן, החל באמצעות עבודה משותפת על מספר לקוחות. בקמפיין למותג הסוכריות סקיטלס, המיוצר ומשווק על ידי חברת ריגלי (Wrigley). בחלוקת העבודה בין המשרדים הופקד תחום הקריאייטיב בידי אלנבי ובידי GO UFO שמתמחה במוצרים דיגיטליים הופקדו נושאי הפיתוח, העיצוב והיישום הדיגיטלי. GO UFO אף קיבלו לידיהם תקציב נוסף של אחד מלקוחות אלנבי - 'טמפו' - שעבורו השיקו אתר בינלאומי לפני כחודש.

לאייס נודע עוד כי אלנבי לא היה הגורם היחיד שהתעניין ב-GO UFO. הסוכנות הצעירה בבעלותם של אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס הספיקה לקבל הצעות לשותפות מצד בכירים בענף הפרסום המקומי, אך כאמור, נענתה לבסוף לאלנבי עימה כבר הספיקה לצבור ניסיון בעבודה משותפת שעלתה יפה, הן ברמת התוצאה הסופית והן ברמת הכימיה בין הצדדים במהלך ניהול הפרויקטים.

בתוך כל, ובמקביל להסכם השותפות שנחתם לאחרונה, ב-GO UFO השיקו שלשום (יום א') מוצר דיגיטלי כחלק מפרויקט צדדי עליו עבדו בזמן האחרון. המוצר בשם PIXBOX הוא אתר שמאפשר למנויי האינסטגרם להמיר את התמונות שצולמו על ידם מקבצים דיגיטליים ששמורים על מכשיר הטלפון/מחשב לתמונות פולארויד פיזיות. המשתמשים מקבלים את התמונות שנשלחות לביתם כשהן מודפסות באיכות גבוהה, במארז מהודר ובנוסף בצידה השני של כל תמונה יופיע לוקיישן הצילום, תאריך, כותרת התמונה, תיוגים, ומספר הלייקים והתגובות.

ל-GO UFO חברו בפרויקט PIXBOX סטודיו 507 - סטודיו לעיצוב ולפרסום המתמחים בדיגיטל בבעלותם של של ערן זאבי וצחי חן.

אדי גולדנברג, מבעלי GO UFO אמר לאייס: "הכרנו את אלנבי רק מהעבודות שלהם לאורך השנתיים האחרונות, שהיו בעינינו פורצות דרך וחדשניות בעולם השיווק. הם נחשפו לעבודות הראשונות שלנו ב-GO UFO ואהבו גם את הפרטים וההשקעה, ונוצר חיבור משותף עם כמה סטוצים טובים, עד שהם העלו את ההצעה לאוויר להיכנס כשותפים, ובארוחת ערב רומנטית אמרנו I do. זה היה סוג של חיבור טבעי עם אנשים יצירתיים, מוכשרים ומאוד נחמדים שאנחנו מעריכים ומאמינים בפוטנציאל האדיר לצמוח יחד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    סוכנות דיגיטל? 20/11/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    בלון נפוח, המלך ערום, תשלימו לבד. בדיחה של ענף.
  • 12.
    דקל 20/11/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    אלנבי מוכשרים בטירוף. בטח יהיה מעניין. בהצלחה!
  • 11.
    שיהיה בהצלחה פאקר. (ל"ת)
    השכן 20/11/2013 07:51
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אדי הוא ... 19/11/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    הכוכב המפורסם שהלך עם קטינות
  • 9.
    אדי כזה חתיך אמג (ל"ת)
    ג'יזס 19/11/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    LIQIODPOINTS 19/11/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    תנו בראש!
  • 7.
    בהצלחה יפיופות! (ל"ת)
    דני 19/11/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    לא מבין את התועלת 19/11/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    מיותר
  • ערן 19/11/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    GO UFO בונים אתרים ואפליקציות. אני מניח שלא מעט פרויקטים של אלנבי הם אתרים ואפליקציות. אז במקום להמשיך לעבוד עם גורמים חיצוניים ובמקום להשקיע במחלקה בתוך הבית (שגם זה עולה הרבה כסף) הם החליטו להיכנס שותפים. מה לא מובן?
  • 5.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    באומניסט 19/11/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קישי 19/11/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 3.
    כל הכבוד חברים (ל"ת)
    אלנבי פינת רוטשילד 19/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סחטיין (ל"ת)
    חיבור מעניין 19/11/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מברוק ובהצלחה (ל"ת)
    מיכאל 19/11/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.