מי פנוי ב'אלנבי': משרד הפרסום רכש 50% מסוכנות הדיגיטל GO UFO
10 חודשים לאחר שהוקמה, סוכנות הפקות הדיגיטל ופיתוח המוצרים GO UFO מכניסה את משרד הפרסום
הקשר הראשוני בין אלנבי ל-
לאייס נודע עוד כי אלנבי לא היה הגורם היחיד שהתעניין ב-GO UFO. הסוכנות הצעירה בבעלותם של אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס הספיקה לקבל הצעות לשותפות מצד בכירים בענף הפרסום המקומי, אך כאמור, נענתה לבסוף לאלנבי עימה כבר הספיקה לצבור ניסיון בעבודה משותפת שעלתה יפה, הן ברמת התוצאה הסופית והן ברמת הכימיה בין הצדדים במהלך ניהול הפרויקטים.
בתוך כל, ובמקביל להסכם השותפות שנחתם לאחרונה, ב-GO UFO השיקו שלשום (יום א') מוצר דיגיטלי כחלק מפרויקט צדדי עליו עבדו בזמן האחרון. המוצר בשם
ל-GO UFO חברו בפרויקט PIXBOX
אדי גולדנברג, מבעלי GO UFO אמר לאייס: "הכרנו את אלנבי רק מהעבודות שלהם לאורך השנתיים האחרונות, שהיו בעינינו פורצות דרך וחדשניות בעולם השיווק. הם נחשפו לעבודות הראשונות שלנו ב-GO UFO ואהבו גם את הפרטים וההשקעה, ונוצר חיבור משותף עם כמה סטוצים טובים, עד שהם העלו את ההצעה לאוויר להיכנס כשותפים, ובארוחת ערב רומנטית אמרנו I do. זה היה סוג של חיבור טבעי עם אנשים יצירתיים, מוכשרים ומאוד נחמדים שאנחנו מעריכים ומאמינים בפוטנציאל האדיר לצמוח יחד".
- 13.סוכנות דיגיטל? 20/11/2013 19:01הגב לתגובה זובלון נפוח, המלך ערום, תשלימו לבד. בדיחה של ענף.
- 12.דקל 20/11/2013 13:42הגב לתגובה זואלנבי מוכשרים בטירוף. בטח יהיה מעניין. בהצלחה!
- 11.שיהיה בהצלחה פאקר. (ל"ת)השכן 20/11/2013 07:51הגב לתגובה זו
- 10.אדי הוא ... 19/11/2013 16:22הגב לתגובה זוהכוכב המפורסם שהלך עם קטינות
- 9.אדי כזה חתיך אמג (ל"ת)ג'יזס 19/11/2013 15:55הגב לתגובה זו
- 8.LIQIODPOINTS 19/11/2013 14:41הגב לתגובה זותנו בראש!
- 7.בהצלחה יפיופות! (ל"ת)דני 19/11/2013 14:25הגב לתגובה זו
- 6.לא מבין את התועלת 19/11/2013 13:56הגב לתגובה זומיותר
- ערן 19/11/2013 15:26הגב לתגובה זוGO UFO בונים אתרים ואפליקציות. אני מניח שלא מעט פרויקטים של אלנבי הם אתרים ואפליקציות. אז במקום להמשיך לעבוד עם גורמים חיצוניים ובמקום להשקיע במחלקה בתוך הבית (שגם זה עולה הרבה כסף) הם החליטו להיכנס שותפים. מה לא מובן?
- 5.בהצלחה חברים! (ל"ת)באומניסט 19/11/2013 13:44הגב לתגובה זו
- 4.קישי 19/11/2013 13:37הגב לתגובה זובהצלחה
- 3.כל הכבוד חברים (ל"ת)אלנבי פינת רוטשילד 19/11/2013 10:47הגב לתגובה זו
- 2.סחטיין (ל"ת)חיבור מעניין 19/11/2013 10:39הגב לתגובה זו
- 1.מברוק ובהצלחה (ל"ת)מיכאל 19/11/2013 10:34הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
.jpg)