הבצפר יוצא בשת"פ עם רשת y&r: יעניק לסטודנט מצטיין 3 חודשי התמחות בחו"ל

הבצפר של חברות הפרסום מחבר בין בוגריו לתעשייה בעולם. נציגיו סיכמו על שת"פ עם z academy - האקדמיה להכשרה מעשית של רשת y&r העולמית
משה בנימין | (7)

בית הספר לפרסום של חברות איגוד הפרסום הבצפר, מארגן לסטודנטים שחושבים על לימודי פרסום תמריץ חדש ואטרקטיבי. מוסד הלימודים שפועל במסגרת האיגוד חתם על הסכם שיתוף פעולה עם רשת y&r העולמית, פרי יוזמתו של אדם אבנון, המייצג את הרשת ב-y&r ישראל בו הוא מכהן כמנכ"ל מול יגאל בראון - מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום.

שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי עם Z-Academy - האקדמיה להכשרה מעשית של הרשת העולמית. במתכונת זו, הבצפר יעניק מלגת התמחות, מדי שנה, לסטודנט מצטיין, שישלח להתמחות בת 3 חודשים באחד מסניפי y&r בחו"ל.

ב-Z-Academy מכשירים סטודנטים מצטיינים מכל העולם, בתוכנית אימון ותרגול מעשית מול לקוחות אמתיים. כל סטודנט מצטרף לצוות שמטפל באחד מהלקוחות הבינלאומים הגדולים של הרשת כגון: מיקרוסופט, נוקיה, פורד, סיטיבנק ועוד, וישובץ לפי הכשרתו בקריאייטיב או בתכנון האסטרטגי והדיגיטל.

הסטודנט המצטיין יזכה לעבוד לצידם של אנשי פרסום מהמובילים בתחום. ההתמחות תכלול הדרכה שוטפת במהלך תכנית האימון, כאשר הסטודנט ייקח חלק פעילו בתהליך המלא של עבודה על לקוחות עם תקציבי פרסום של מיליוני דולרים, והתנסות בעבודה במשרד פרסום בינלאומי.

אדם אבנון מנכ"ל Y&R ישראל: "אני שמח שהצלחנו לחבר את דור העתיד של ענף הפרסום לתכנית ההכשרות הבינלאומית והמובילה של Y&R Z-academy. החיבור הזה יאפשר למצטיינים שבבוגרי הבצפר לקבל חוויה מקצועית ואישית יוצאת דופן ברשת פרסום מהמובילות בעולם, ובכך הענף שלנו יהנה מאנשי מקצוע טובים יותר".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    בנצי 18/11/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכסף שעולה קורס שם כבר אפשר לעשות אחלה טיול בחו"ל בלי התמחות ובלי שטויות
  • 6.
    זה גם עובד רטרואקטיבית על בוגרים? (ל"ת)
    ש.איילון 18/11/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    הייתי חוזר ללמוד שם רק בשביל ההתמחות הזו.אדיר (ל"ת)
    יוני 18/11/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ביג'ו 18/11/2013 00:16
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לאדם על היוזמה!
  • 3.
    נו באמת 17/11/2013 23:47
    הגב לתגובה זו
    לא יודע לנסח משפט בעברית... אז לשלוח אותם לחו"ל?
  • 2.
    נייס (ל"ת)
    סטודנט בACC 17/11/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רעיון מקסים. סחתיין (ל"ת)
    רני 17/11/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.