הבצפר יוצא בשת"פ עם רשת y&r: יעניק לסטודנט מצטיין 3 חודשי התמחות בחו"ל
בית הספר לפרסום של חברות איגוד הפרסום הבצפר, מארגן לסטודנטים שחושבים על לימודי פרסום תמריץ חדש ואטרקטיבי. מוסד הלימודים שפועל במסגרת האיגוד חתם על הסכם שיתוף פעולה עם רשת y&r העולמית, פרי יוזמתו של אדם אבנון, המייצג את הרשת ב-y&r ישראל בו הוא מכהן כמנכ"ל מול יגאל בראון - מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום.
שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי עם Z-Academy - האקדמיה להכשרה מעשית של הרשת העולמית. במתכונת זו, הבצפר יעניק מלגת התמחות, מדי שנה, לסטודנט מצטיין, שישלח להתמחות בת 3 חודשים באחד מסניפי y&r בחו"ל.
ב-Z-Academy מכשירים סטודנטים מצטיינים מכל העולם, בתוכנית אימון ותרגול מעשית מול לקוחות אמתיים. כל סטודנט מצטרף לצוות שמטפל באחד מהלקוחות הבינלאומים הגדולים של הרשת כגון: מיקרוסופט, נוקיה, פורד, סיטיבנק ועוד, וישובץ לפי הכשרתו בקריאייטיב או בתכנון האסטרטגי והדיגיטל.
הסטודנט המצטיין יזכה לעבוד לצידם של אנשי פרסום מהמובילים בתחום. ההתמחות תכלול הדרכה שוטפת במהלך תכנית האימון, כאשר הסטודנט ייקח חלק פעילו בתהליך המלא של עבודה על לקוחות עם תקציבי פרסום של מיליוני דולרים, והתנסות בעבודה במשרד פרסום בינלאומי.
אדם אבנון מנכ"ל Y&R ישראל: "אני שמח שהצלחנו לחבר את דור העתיד של ענף הפרסום לתכנית ההכשרות הבינלאומית והמובילה של Y&R Z-academy. החיבור הזה יאפשר למצטיינים שבבוגרי הבצפר לקבל חוויה מקצועית ואישית יוצאת דופן ברשת פרסום מהמובילות בעולם, ובכך הענף שלנו יהנה מאנשי מקצוע טובים יותר".
- 7.בנצי 18/11/2013 10:27הגב לתגובה זועם כל הכסף שעולה קורס שם כבר אפשר לעשות אחלה טיול בחו"ל בלי התמחות ובלי שטויות
- 6.זה גם עובד רטרואקטיבית על בוגרים? (ל"ת)ש.איילון 18/11/2013 10:24הגב לתגובה זו
- 5.הייתי חוזר ללמוד שם רק בשביל ההתמחות הזו.אדיר (ל"ת)יוני 18/11/2013 09:28הגב לתגובה זו
- 4.ביג'ו 18/11/2013 00:16הגב לתגובה זוכל הכבוד לאדם על היוזמה!
- 3.נו באמת 17/11/2013 23:47הגב לתגובה זולא יודע לנסח משפט בעברית... אז לשלוח אותם לחו"ל?
- 2.נייס (ל"ת)סטודנט בACC 17/11/2013 18:39הגב לתגובה זו
- 1.רעיון מקסים. סחתיין (ל"ת)רני 17/11/2013 16:00הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.