הבצפר יוצא בשת"פ עם רשת y&r: יעניק לסטודנט מצטיין 3 חודשי התמחות בחו"ל

הבצפר של חברות הפרסום מחבר בין בוגריו לתעשייה בעולם. נציגיו סיכמו על שת"פ עם z academy - האקדמיה להכשרה מעשית של רשת y&r העולמית
משה בנימין | (7)

בית הספר לפרסום של חברות איגוד הפרסום הבצפר, מארגן לסטודנטים שחושבים על לימודי פרסום תמריץ חדש ואטרקטיבי. מוסד הלימודים שפועל במסגרת האיגוד חתם על הסכם שיתוף פעולה עם רשת y&r העולמית, פרי יוזמתו של אדם אבנון, המייצג את הרשת ב-y&r ישראל בו הוא מכהן כמנכ"ל מול יגאל בראון - מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום.

שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי עם Z-Academy - האקדמיה להכשרה מעשית של הרשת העולמית. במתכונת זו, הבצפר יעניק מלגת התמחות, מדי שנה, לסטודנט מצטיין, שישלח להתמחות בת 3 חודשים באחד מסניפי y&r בחו"ל.

ב-Z-Academy מכשירים סטודנטים מצטיינים מכל העולם, בתוכנית אימון ותרגול מעשית מול לקוחות אמתיים. כל סטודנט מצטרף לצוות שמטפל באחד מהלקוחות הבינלאומים הגדולים של הרשת כגון: מיקרוסופט, נוקיה, פורד, סיטיבנק ועוד, וישובץ לפי הכשרתו בקריאייטיב או בתכנון האסטרטגי והדיגיטל.

הסטודנט המצטיין יזכה לעבוד לצידם של אנשי פרסום מהמובילים בתחום. ההתמחות תכלול הדרכה שוטפת במהלך תכנית האימון, כאשר הסטודנט ייקח חלק פעילו בתהליך המלא של עבודה על לקוחות עם תקציבי פרסום של מיליוני דולרים, והתנסות בעבודה במשרד פרסום בינלאומי.

אדם אבנון מנכ"ל Y&R ישראל: "אני שמח שהצלחנו לחבר את דור העתיד של ענף הפרסום לתכנית ההכשרות הבינלאומית והמובילה של Y&R Z-academy. החיבור הזה יאפשר למצטיינים שבבוגרי הבצפר לקבל חוויה מקצועית ואישית יוצאת דופן ברשת פרסום מהמובילות בעולם, ובכך הענף שלנו יהנה מאנשי מקצוע טובים יותר".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    בנצי 18/11/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכסף שעולה קורס שם כבר אפשר לעשות אחלה טיול בחו"ל בלי התמחות ובלי שטויות
  • 6.
    זה גם עובד רטרואקטיבית על בוגרים? (ל"ת)
    ש.איילון 18/11/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    הייתי חוזר ללמוד שם רק בשביל ההתמחות הזו.אדיר (ל"ת)
    יוני 18/11/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ביג'ו 18/11/2013 00:16
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לאדם על היוזמה!
  • 3.
    נו באמת 17/11/2013 23:47
    הגב לתגובה זו
    לא יודע לנסח משפט בעברית... אז לשלוח אותם לחו"ל?
  • 2.
    נייס (ל"ת)
    סטודנט בACC 17/11/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רעיון מקסים. סחתיין (ל"ת)
    רני 17/11/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.