אחרי 3 שנים: סגנית עורך 'פנאי פלוס' שחר אורן עוזבת - לטובת סטארט-אפ
סגנית עורכת פנאי פלוס שחר אורן, עוזבת את המגזין - כך נודע לאייס. בשלב זה טרם מונה לה מחליף.
במקביל לעזיבתו של עורך המשנה רועי פודים, שעבר לשמש כסגן עורך 7 לילות, שימשה אורן ב-3 החודשים האחרונים כסגניתו של העורך הראשי אור קניספל. כמו כן היא הייתה אחראית גם על המדיה החברתית של מגזין הבידור של קבוצת ידיעות אחרונות.
לפני שבועיים הודיעה אורן למנהליה על עזיבתה, לטובת חברת סטארט-אפ, שם תערוך תוכן עבור אתר באנגלית שפונה לקהל בחו"ל.
שחר אורן מסרה לאייס: "אני רוצה להודות לאור קניספל ולכל החברים היפים והנכונים מ'פנאי פלוס' ומקבוצת המגזינים של 'ידיעות' על 3 שנים בהן למדתי המון, ונהניתי עוד יותר".
עורך 'פנאי פלוס' אור קניספל מסר: "קשה להפריז בתרומה של שחר למערכת 'פנאי פלוס' ב-3 השנים שלה איתנו. אני רוצה להודות לה על היוזמה, הכישרון והביצוע המדויק של כל משימה שלקחה על עצמה, והיו לא מעט כאלה - במסגרת המגזין המודפס, וגם במדיה החברתית שמקיפה אותו. נתגעגע אליה מאד .
- 9.איצ'ו 05/11/2013 19:27הגב לתגובה זופנים מעניינות להפליא.
- 8.דנה היא אחת הי]ות בעולם היח"צ-זה דבר ידוע לכל (ל"ת)יעקב רגינה 03/11/2013 18:01הגב לתגובה זו
- 7.בני 03/11/2013 16:50הגב לתגובה זומעריץ עוד מרייטינג
- 6.טלי 03/11/2013 16:49הגב לתגובה זוהפסד לידיעות - הארץ צריכים לקפוץ על ההזדמנות
- 5.וולט ג'וניור 03/11/2013 15:44הגב לתגובה זושחר מהממת ומוכשרת. בואי נאכל ארוחת בוקר
- 4.אובדן גדול ! בחורה נדירה, נעימה, חכמה.... חבל (ל"ת)יונתן 03/11/2013 15:20הגב לתגובה זו
- 3.למדתי המון, ונהניתי עוד יותר (ל"ת)אה, גם תרמתי קצת 03/11/2013 14:43הגב לתגובה זו
- בחורה מקסימה, נעימה ומקצועית! שיהיה בהצלחה:). (ל"ת)שרון. 03/11/2013 16:40הגב לתגובה זו
- 2.איריס חיימוביץ' 03/11/2013 14:07הגב לתגובה זוהו, עזת המבט, הו, צינת הקרב הו, שחר היפה. נתגעגע אלייך נורא נורא את אחת ויחידה אנחנו כבר קורעים קרע בלייאאוט לאות עצב על לכתך
- 1.קיבלה שכל אין כסף בעיתונות (ל"ת)טל 03/11/2013 13:42הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.