אמיר איבגי רשת ב' הקול דיבורים
צילום: צילום: ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב

מחאת עובדי רשות השידור עולה מדרגה: פיצצו את שידור התכנית 'הכל דיבורים'

עיתונאי רשת ב' בחרו להפסיק את שידורה של התכנית במחאה על החלטת ההנהלה למנוע למגישים עובדים מערוץ 1, והפעלת מאבטחים נגדם הבוקר
אלכסנדר כץ | (10)

עשרות עיתונאי קול ישראל בתל אביב, החליטו לא לאפשר את המשך שידורה של התכנית הכל דיבורים, ובדקות האחרונות משודרים ברשת ב' שירים ברצף. ההנהלה שלחה מאבטחים על מנת לחסום את כניסתם של העובדים למקום, והוועד העיתונאים החליט לבטל את השידור במחאה על הפעלת מאבטחים נגד העיתונאים הבוקר.

את התכנית הגיש אמיר איבגי, מגיש 'מבט' שנבחר - כפי שפורסם לראשונה באייס, להגיש את התכנית, מה שגם עורר זעם לא קטן בקרב עובדי הרדיו.

העובדים זעמו על כך שמאז עזיבתו של ירון דקל לגל"צ, הובאו מגישים מערוץ 1 להגשת התכנית, בין היתר של נועה ברק, ולא בהכרח עיתונאים מתוך קול ישראל.

מאבטחים מנסים למנוע את כניסתו של ברוך אסקרוב (צילום: ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב)

השלטים שהוצבו באולפן (צילום: ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב)

שלטים מחוץ לאולפני הרדיו (צילום: ועד עיתונאי הרדיו בל אביב)

כבר הבוקר החלה משמרת מחאה אקטיבית של עשרות עיתונאי הרדיו בתל אביב בחצר מתחם קול ישראל בקריה בתל אביב. העיתונאים נושאים שלטים ומוחים על הדרתם המוחלטת מזה שנה וחצי מהתכנית 'הכל דיבורים'. בין היתר כתבו בשלטים: "מיקי מירו ויאיר קורן, אל תפקירו את קול ישראל", ו"אמיר איבגי ונועה ברק, תנו לנו לשדר, כאן קול ישראל".

יו"ר ועד עיתונאי הרדיו בתל אביב, עו"ד ברוך אסקרוב, מסר: "יום שחור בתולדות קול ישראל. גמרו את הטלוויזיה, עכשיו תורו של הרדיו. די למקורבים".

מרשות השידור טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אסקרוב אדם נדיר ואהוב! תודה (ל"ת)
    עובד 16/10/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    לסלק את הקומוניסטית המשמימה קרן נויבח (ל"ת)
    שמיר 16/10/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    p214 16/10/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    1. "עיתונאי רשת ב' בחרו להפסיק את שידורה של התכנית במחאה על החלטת ההנהלה למנוע למגישים עובדים מערוץ 1, והפעלת מאבטחים נגדם הבוקר" אמור להיות "על החלטת ההנהלה למנות למגישים" מה שכתוב עכשיו לא תקין וגם הופך את המשמעות. 2. "העובדים למקום, והוועד העיתונאים החליט" אמור להיות "העובדים למקום, ווועד העיתונאים החליט"
  • דובר עברית 16/10/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    מהי מלה זו?
  • 6.
    רון 16/10/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    מחר תשדר איילה חסון האם הם יעיזו להשבית.
  • 5.
    גד 16/10/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    ת של גב' קרן נויבאך, נעבעך !!!
  • 4.
    רק כך (ל"ת)
    יוסף 16/10/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חייים 16/10/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    מיקי מירו אסון לרדיו. שטינקר של הממסד, פודל של ב.....
  • 2.
    על קולגיאליות ואומץ - דברים נדירים ברשות (ל"ת)
    כל הכבוד לועד 16/10/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אין כמו ז. שיודע לטפח את חביריו הנאמנים (ל"ת)
    מירו 16/10/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.