ממקאן דיגיטל ל-mako: אלדד וינברגר ימונה למשנה למנהל האתר אורי רוזן
אלדד וינברגר, לשעבר מנכ"ל מקאן דיגיטל ומי שסיים לאחרונה קריירה עניפה של 13 שנים בקבוצת מקאן אריקסון מסיים את פרק הפרסום של חייו ועובר לשמש כמשנה למנהל והעורך הראשי אורי רוזן באתר mako מבית זכיינית ערוץ 2 קשת.
וינברגר (37) נחשב לאחד הכשרונות הדומיננטיים בשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל הקריאייטיב של קבוצת מקאן אריקסון (לצידו של טל רביב) וב-3 השנים האחרונות עמד בראש מקאן דיגיטל. הנסיון של וינברגר ביצירת עולמות תוכן למותגים בתחום הדיגיטל, על בסיס עבודה צמודה וקשרים חמים עם המפררסמים הגדולים בישראל, הוא כרטיס הביקור שחיבר אותו לקשת ו-mako, שכמו שאר האתרים בישראל משווע להגדלת תקציבי הפרסום שזורמים לקופתו.
במסגרת תפקידו שיחל בנובמבר וינברגר יהיה אחראי על הובלת קו המוצרים הדיגיטליים העתידי של mako ושל קשת בפלטפורמות השונות באינטרנט, במובייל, בעולמות ה DUAL SCREEN, הטלוויזיות החכמות ובסביבות נוספות.
אורי רוזן, מנהל ועורך ראשי mako מסר: "אני שמח על ההצטרפות של איש דיגיטל בכיר ומוערך כל כך כמו אלדד ל-mako. אנחנו נעבוד יחד עם צוות ההנהלה להמשיך את התנופה של mako ולהוביל אותה לעשייה של חדשנות ויצירתיות בכל החזיתות הדיגיטליות של mako ושל קשת".
- פונקציה חדשה ב-mako: גרי ויתקין מונה לסמנכ"ל תפעול ראשי
- בכיר בקבוצת קשת עומר ניצני פורש לאחר 22 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 9.אקס של שילוח 16/09/2013 14:24הגב לתגובה זותשובה: יהודה מהחניון וחנה רדו
- 8.מומו הומו 16/09/2013 02:20הגב לתגובה זווהמבין יבין...
- 7.בהצלחה! (ל"ת)ג'יזס 15/09/2013 17:32הגב לתגובה זו
- 6.עובדת לשעבר 15/09/2013 14:19הגב לתגובה זואלדד מוכשר, יצירתי, מצחיק, מקסים, בטוחה שהוא יצליח ומגיע לו רק פרגון:)
- 5.ארז 15/09/2013 13:42הגב לתגובה זולפחות תעברו על הטקסט לפני הפרסום...
- 4.אהא םרנק 15/09/2013 13:42הגב לתגובה זולא רק במקאן, בתעשיה כולה. כוכב אמיתי מכל בחינה
- 3.אבי נו 15/09/2013 13:34הגב לתגובה זוכי תצטרך את זה. איש קריאייטיב טוב אבל, מה לו ולקו מוצרים דיגיטלי ופלטפורמות? שיחשוב על קונספט ללאומי קארד- לפנק
- 2.בהצלחה (ל"ת)יוני 15/09/2013 13:32הגב לתגובה זו
- 1.אחת שיודעת 15/09/2013 13:12הגב לתגובה זומתי יפסיקו בקשת להביא תותחים עם טייטל מפוצץ מבחוץ, שיישבו על משכורת ענק ואף אחד לא יבין מה הם באו לעשות, במקום לקדם אנשים טובים מתוך המערכת??
- אחת שיודעת 15/09/2013 13:20הגב לתגובה זומתוך המערכת. עוד בכיר עם משכורת ענק שאף אחד לא יודע מה הוא עושה...
- ננסי ברנדס 15/09/2013 13:16הגב לתגובה זואחת שיודעת - כנראה לא יודעת כלום... אולי האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא טייטל ריק מתוכן זה הבחור הזה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
