TV

יהיה דייט? מקאן משדך בין לקוחות ליזמי סטארט-אפ כדי להעיר את שוק הדיגיטל

יוצאים לדייט : תנובה, לאומי קארד, yes, מנגו ועוד הגיעו למפגש שארגן מקאן עם יזמי סטארט-אפ טכנולוגיים שניסו לשכנע את החברות שהם הדבר הבא
משה בנימין | (5)

ביום ד' האחרון התכנסו באולם הקולנוע של משרד הפרסום מקאן אריקסון כמה מהלקוחות המובילים של המשרד הגדול בישראל. זאת לכבוד אירוע הטק-דייט הראשון מסוגו, במסגרתו הוזמנו יזמי סטארט-אפ מעולמות הטכנולוגיה להציג את מרכולתם בפני מנהלי השיווק ונציגי המפרסמים.

במקאן יודעים לאן השוק צריך ללכת, אז למה לא לתת לו דחיפה קלה ורוח גבית, עם אירוע שמפגיש בין יזמים טכנולוגיים ללקוחות המשרד. האירוע, שהופק ביוזמתה של סמנכ"לית הלקוחות במקאן דיגיטל אלאב הורוביץ, נפתח בדברים שנשא מנכ"ל מקאן דיגיטל אלדד וינברגר. כן השתתפו באירוע מורן בר ויניב פלדמן מבלוג הטכנולוגיה גיק טיים שלקח חלק בהפקת המפגש.

מקרב הלקוחות הופיעו: שירי כצהנדל, סמנכ"לית השיווק של מנגו, ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד, דובב גולדשטיין מנהל פיתוח עסקי של YES ,לילך בר דוד סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד, אילנית קבסה מנהלת חדשנות של קבוצת אוסם, אדווה שטרית מנהלת הדיגיטל של אוסם, יוסי מלכי, מנהל חדשנות, בנק לאומי ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ג'יזס 02/09/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 2.
    זה רק אני או שמשה נהיה איש יח"ץ של אלדד ומקאן (ל"ת)
    do 02/09/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
  • זה רק אתה (ל"ת)
    דודו 02/09/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דובב גולדשטיין WHAT THE (ל"ת)
    בורשטיין 02/09/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
  • בהלם 02/09/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    תעשה דיגיטל... קודם שתלמד להתנהג כמו בן אדם
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.