פרסום ראשון

זמינים בנייד: תקציב ההשקה של HTC One יטופל על ידי חברון זלצמן שביט

בשלב הראשון יעמוד התקציב על חצי מיליון דולר שיופנו בעיקר לטלוויזיה ועיתונות. דודי חברון: "כבוד גדול לקבל תקציב יוקרתי של מותג בינ"ל נחשק"
משה בנימין | (15)

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט מקבל לידיו את תקציב הפרסום של מותג הסמארטפון היוקרתי HTC One שישווק בישראל על ידי חברת טאצ' גרופ - כך נודע לאייס.

טאצ' גרופ, היבואנית הרשמית של HTC בישראל, החליטה, לאחר שבחנה מספר אופציות בשוק, להעביר את הטיפול תקציב הפרסום למוצר הדגל של החברה HTC One למשרד הפרסום. בשלב הראשון של הפעילות, עבור המכשיר שכבר הוגדר כ"סמארטפון המתקדם בעולם", יעמוד התקציב על כחצי מיליון דולר, אשר יופנו בעיקר לטלוויזיה ולעיתונות.

עמרי כהן, מנכ"ל טאצ' גרופ: "יש לנו מטרות ויעדים גבוהים שהצבנו לעצמנו בהשקה של HTC one בישראל. זהו מכשיר שהצליח לייצר התרגשות רבה בכל מקום שבו הושק בעולם ואין לי ספק שגם בישראל ידעו להעריך את האיכויות הטכנולוגיות הנדירות שמציע המכשיר לקהל היעד, המחפש את הסמארטפון הבא שלו".

דודי חברון, חברון זלצמן שביט: "זהו כבוד גדול לקבל למשרדינו תקציב יוקרתי של מותג בינלאומי נחשק, כגון HTC, אנחנו מודים להנהלת טאצ' גרופ על האמון שנתנו בנו וגאים להיות שותפים לדרך".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    חברה מוכשרים. מפרגן (ל"ת)
    דנידין 28/08/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אולי לנתן יהיה עכשיו טלפון נורמלי. (ל"ת)
    טל 28/08/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
  • אין מצב (ל"ת)
    טאניה 28/08/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
  • אנחנו נדאג לו למכשיר חדש (ל"ת)
    אסי 29/08/2013 11:30
  • 11.
    סחתיין עליכום (ל"ת)
    עמית גל 28/08/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אסי ודודי 28/08/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    אין עלינו בעולם. לא רואים אף משרד ממטר. במילון בערך "קריאייטיבות והצלחה" רואים תמונה שלנו. ווי אר דה צ'מפיונס!!! אסי ודודי
  • 9.
    קחו את סטויצ'קוב לצלם את הקמפיין! (ל"ת)
    אקס שלמור 28/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עמית 28/08/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    חבל שהיבואן חי חצי שנה אחורה . עוד כמה ימים שורת המכשירים החדשה.
  • 7.
    אוה 28/08/2013 07:59
    הגב לתגובה זו
    שיהיהכלשהי היה הרבה הצלחה
  • 6.
    יריב 27/08/2013 21:40
    הגב לתגובה זו
    אסי וגבי חתומים על קמפיינים גדולים של אורנג׳ וסלקום. הגיע זמן שיטפלו בסלולר. גוד לאק!
  • 5.
    אבירם 27/08/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    יופי של תקציב
  • 4.
    מכשיר מדהים לוקח בהליכה גם את האייפון (ל"ת)
    שי 27/08/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גדול- אברהם 27/08/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לחברון . אברהם פשוט לא יודעים לעבוד
  • 2.
    דוד 27/08/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    למשרד.ולטלפון
  • 1.
    הרבה פירגנונים. משרד באמת מיוחד (ל"ת)
    אלון 27/08/2013 18:51
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.