שיא המחיר לספוט בסופרבול יישבר: FOX דורשת 4 מיליון דולר ל-30 שניות
כחצי שנה לפני אירוע הספורט הגדול בעולם - הסופרבול ה-48 שישודר ב-FOX, רשת הטלוויזיה האמריקאית מדווחת כי כ-85% ממלאי הפרסום כבר נמכר - נתון שצפוי להקפיץ את המחיר לכל ספוט ב-15% שנשארו לשיווק.
לאחר שנה של הפסקה, ולאחר שהעבירה ביקורת גלויה על המחירים האסטרונומיים לספוט של 30 שניות - ג'נרל מוטורס - מהמפרסמים הגדולים בשוק האמריקאי תשוב לפרסם בסופרבול. החזרה המהירה למסך הטלוויזיה מגיעה לאור העובדה ש-GM עתידה לשווק לא פחות מ-12 דגמי מכוניות ומשאיות חדשות של שברולט בין המחצית השנייה של 2013 למחצית הראשונה של 2014 - מהלך שמחייב קידום מכירות מאסיבי שיגובה גם ברכישת זמן אוויר באירוע הנצפה ביותר על ידי הקהל האמריקאי.
יוזכר כי בסופרבול 2013 צפו 108.4 מיליון איש, קצת פחות משיא הצפייה שהושג למשדר בודד ב-2012, אז עמדו נתוני הצפייה על 111.3 מיליון אמריקאים.
בסיכום אירוע הסופרבול של 2013, עמד המחיר הממוצע לספוט של 30 שניות על 3.7-3.8 מיליון דולר, גבוה יותר מהמחיר של 2012 שעמד בממוצע על 3.5 מיליון דולר. בשוק המדיה האמריקאי יודעכים לספר כי המחיר אותו דורשת רשת FOX עומד על כ-4 מיליון דולרים. על פי חברת המדיה 'קאנטר' - בין 2003 ל-2012 הוציאה GM לא פחות מ-97.2 מיליון דולר על פרסומות בסופרבול. למעשה היא פרסמה ב-7 מתוך 9 השנים כאשר היא נעדרה ב-2009 ו-2010 עקב קשיים כלכליים.