פרסומת עיתון הארץ
צילום: צילום מסך
TV

צפו: 'הארץ' בסרטון פרסומת פרובוקטיבי - "החיים לא מעניינים כמו האתר שלנו"

אחרי שהנהיג לפני כחצי שנה את חומת התשלום על האתר, ב'הארץ' החליטו לצאת שוב בפרסומת ויראלית, סקסית ופרובוקטיבית במיוחד. צפו בסרטון
אלכסנדר כץ | (24)
נושאים בכתבה הארץ חומת תשלום

תגובות לכתבה(24):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 24.
    אזרח מודאג 22/07/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    אם עיתון אחר היה מפרסם פירסומת כזו כל הארץ הייתה סוערת ומגנה. אבל בגלל שזה עיתון הארץ...עיתון לאנשים חושבים...עאללקקק....פה הכל מותר.
  • 23.
    לוי יהודית 28/09/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    תת רמה לאנשים שחושביםשהם מיוחדים אך הם פלצנים ריקים מתוכן וכל מהות וערכים בחיים מה לא עושים להמשיך ולהיות עשירים פלצנים
  • 22.
    ניצה 31/08/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    אין מילים בפי לתאר את האכזבה מהרמה הנמוכה של הפרסומת לא מתאים להארץ. נכון לאמר שהרמה הכללית של העיתון נמצאת בירידה ואולי נובעת מחוסר הבנה ותרבות של האחראיים לתוכן בקיצור אכזבה שאם תבואנה רבות כמותה ,זו תהיה עילה להפסיק מינוי של יותר משלושים שנה
  • 21.
    יעל 18/08/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    לא יכלו לרדת יותר נמוך כדי להביא לקוחות?
  • 20.
    מה כולכם מתרגשים? אחלה סרטון והטקסט משובח (ל"ת)
    סיטבון 18/08/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    8888888 13/08/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    התחלתי לכתוב...הבנתי שיש לי כל כך הרבה מה להגיד שזה כבר לא מתאים לכתוב את זה כאן. אז בשתי מילים: גועל נפש. ושוב גועל נפש. בכל ההיבטים זה פוגעני, משפיל ודוחה. מבחינת מקום האישה אל מול הגבר, מבחינת הסקס עצמו שזה דבר שאמור להיות יפה ומשמעותי ברגע הופך את זה להיות זול וסתמי, הפרובוקטיביות שמשודרת בפרסומת לעיתון..ולבסוף עיתון שאמור לייצג, פן אינטלקטואלי, מתורבת משתמש בטריקים זולים שממשיכים לפגוע ולהרוס את החברה שלנו. גועל נפש, פשוט גועל נפש!
  • 18.
    לילך 13/08/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    אפשר לוותר על הגניחות
  • 17.
    יוס 12/08/2013 23:06
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=M0bGJF72EHk&sns=em
  • 16.
    בושה וחרפה how law can they go (ל"ת)
    ארז 12/08/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    כל כך דוחה! ואני עוד שקלתי לעשות מינוי. בוטל! (ל"ת)
    12/08/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    רוני 12/08/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    שלה שייכת החזייה
  • 13.
    עצוב מאוד מצבו של הארץ (ל"ת)
    רוני 12/08/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מישהו שמבין 12/08/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    אחלה פרסומת אני אוהב את ההפוך על הפוך קמפיין אש
  • 11.
    שלמה ארצי 12/08/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    שזה נועז? אני בטוח שכולם היו רוצים לראות פרסום יותר נועז ופחות "בטוח" אבל זה לא נועז זה מגוחך ומביך. תנחומיי הכנים לאבא של השחקנית.
  • 10.
    דנה 12/08/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    פשוט גועל נפש
  • 9.
    אתם פתטיים 12/08/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    סחתיין על האומץ!!
  • 8.
    פרסומת אידיוטית (ל"ת)
    דון 12/08/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    גיל 11/08/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    והבחור בכלל נראה הומו ומדבר כמו הומו
  • 6.
    אליעזר 11/08/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    להיות פרובוקטיבים. כדאי שבמקום שאלוף בן יתרוצץ בין הרצאות בתשלום (חלטורות), ועוד ועוד, שיתעסק באיכות העיתון שלו. אין מה לקרוא. הכל כתבות מתורגמות.
  • 5.
    11/08/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    גרוע! גרוע! גרוע!
  • 4.
    מלהיב כמו אלוף בן (ל"ת)
    יוספה 11/08/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ואלה שווה בלי ציצי (ל"ת)
    מורן 11/08/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הבחורה כמעט טופלס בדיוק כמו הפרסומת...כמעט (ל"ת)
    ישראל ישראלי 11/08/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פתטי (ל"ת)
    11/08/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.