צפו: 'הארץ' בסרטון פרסומת פרובוקטיבי - "החיים לא מעניינים כמו האתר שלנו"
- 24.אזרח מודאג 22/07/2015 10:04הגב לתגובה זואם עיתון אחר היה מפרסם פירסומת כזו כל הארץ הייתה סוערת ומגנה. אבל בגלל שזה עיתון הארץ...עיתון לאנשים חושבים...עאללקקק....פה הכל מותר.
- 23.לוי יהודית 28/09/2013 20:00הגב לתגובה זותת רמה לאנשים שחושביםשהם מיוחדים אך הם פלצנים ריקים מתוכן וכל מהות וערכים בחיים מה לא עושים להמשיך ולהיות עשירים פלצנים
- 22.ניצה 31/08/2013 12:43הגב לתגובה זואין מילים בפי לתאר את האכזבה מהרמה הנמוכה של הפרסומת לא מתאים להארץ. נכון לאמר שהרמה הכללית של העיתון נמצאת בירידה ואולי נובעת מחוסר הבנה ותרבות של האחראיים לתוכן בקיצור אכזבה שאם תבואנה רבות כמותה ,זו תהיה עילה להפסיק מינוי של יותר משלושים שנה
- 21.יעל 18/08/2013 11:49הגב לתגובה זולא יכלו לרדת יותר נמוך כדי להביא לקוחות?
- 20.מה כולכם מתרגשים? אחלה סרטון והטקסט משובח (ל"ת)סיטבון 18/08/2013 10:03הגב לתגובה זו
- 19.8888888 13/08/2013 17:36הגב לתגובה זוהתחלתי לכתוב...הבנתי שיש לי כל כך הרבה מה להגיד שזה כבר לא מתאים לכתוב את זה כאן. אז בשתי מילים: גועל נפש. ושוב גועל נפש. בכל ההיבטים זה פוגעני, משפיל ודוחה. מבחינת מקום האישה אל מול הגבר, מבחינת הסקס עצמו שזה דבר שאמור להיות יפה ומשמעותי ברגע הופך את זה להיות זול וסתמי, הפרובוקטיביות שמשודרת בפרסומת לעיתון..ולבסוף עיתון שאמור לייצג, פן אינטלקטואלי, מתורבת משתמש בטריקים זולים שממשיכים לפגוע ולהרוס את החברה שלנו. גועל נפש, פשוט גועל נפש!
- 18.לילך 13/08/2013 10:59הגב לתגובה זואפשר לוותר על הגניחות
- 17.יוס 12/08/2013 23:06הגב לתגובה זוhttps://www.youtube.com/watch?v=M0bGJF72EHk&sns=em
- 16.בושה וחרפה how law can they go (ל"ת)ארז 12/08/2013 21:14הגב לתגובה זו
- 15.כל כך דוחה! ואני עוד שקלתי לעשות מינוי. בוטל! (ל"ת)12/08/2013 13:23הגב לתגובה זו
- 14.רוני 12/08/2013 13:04הגב לתגובה זושלה שייכת החזייה
- 13.עצוב מאוד מצבו של הארץ (ל"ת)רוני 12/08/2013 13:03הגב לתגובה זו
- 12.מישהו שמבין 12/08/2013 12:21הגב לתגובה זואחלה פרסומת אני אוהב את ההפוך על הפוך קמפיין אש
- 11.שלמה ארצי 12/08/2013 11:31הגב לתגובה זושזה נועז? אני בטוח שכולם היו רוצים לראות פרסום יותר נועז ופחות "בטוח" אבל זה לא נועז זה מגוחך ומביך. תנחומיי הכנים לאבא של השחקנית.
- 10.דנה 12/08/2013 10:55הגב לתגובה זופשוט גועל נפש
- 9.אתם פתטיים 12/08/2013 10:11הגב לתגובה זוסחתיין על האומץ!!
- 8.פרסומת אידיוטית (ל"ת)דון 12/08/2013 09:10הגב לתגובה זו
- 7.גיל 11/08/2013 19:19הגב לתגובה זווהבחור בכלל נראה הומו ומדבר כמו הומו
- 6.אליעזר 11/08/2013 17:40הגב לתגובה זולהיות פרובוקטיבים. כדאי שבמקום שאלוף בן יתרוצץ בין הרצאות בתשלום (חלטורות), ועוד ועוד, שיתעסק באיכות העיתון שלו. אין מה לקרוא. הכל כתבות מתורגמות.
- 5.11/08/2013 17:00הגב לתגובה זוגרוע! גרוע! גרוע!
- 4.מלהיב כמו אלוף בן (ל"ת)יוספה 11/08/2013 15:48הגב לתגובה זו
- 3.ואלה שווה בלי ציצי (ל"ת)מורן 11/08/2013 15:45הגב לתגובה זו
- 2.הבחורה כמעט טופלס בדיוק כמו הפרסומת...כמעט (ל"ת)ישראל ישראלי 11/08/2013 15:17הגב לתגובה זו
- 1.פתטי (ל"ת)11/08/2013 15:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
