ערב של ניגודים: שיאי רייטינג ל'המרוץ למיליון' ו'מצב האומה', ערוץ 10 בשפל
בעוד רשת רשמה אמש (מוצ"ש) שיאי רייטינג עם 2 המותגים שלה, הרי שבערוץ 10 יכולים להיות מאוכזבים מאד עם נתוני הרייטינג של המותגים החדשים שלה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'המרוץ למיליון' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 32.7%, ו-'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) עם 23.5% - ב-2 המקרים מדובר בשיא רייטינג עונתי.
מאידך, למרות שהרצועות הוחלפו, 'אקסטרים מייקאובר' (ערוץ 10) ממשיכה לאבד צופים עם 8.6%, וכך גם 'הרווק' (ערוץ 10) - 9.8%.
'גאדג'טים' (ערוץ 10) רשמה 3%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 2.8%, לקט של 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 2.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) קיבלה 5.1%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 7.7%. ממול, שידור חוזר של 'הרווק' (ערוץ 10) רשם 3.2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם נתון פושר של 17.4%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שקיבלה 8.9%.
שישי
'אחד נגד 100' (רשת, ערוץ 2) עם 19.9%, ניצחה את הערב. ממול קיבלה 'שי בשישי' (ערוץ 10) 5.1%.
שידור חוזר של 'הישראלים' (רשת, ערוץ 2) הניב 13.1%, 'גיל ריבה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 6.4%, 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-4.7%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (ערוץ 10) רשם 4.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הבית של שי לי' (רשת, ערוץ 2) עם 4.7%, לפני 'שגב עולמי' (רשת, ערוץ 2) עם 5.1%. 'שף אולימפי' (ערוץ 10) ו'אהרוני' (ערוץ 10) קיבלו 3.3% כל אחת.
- 26% ל'מצב האומה', 15.4% לפרק סיום העונה של 'אקסטרים מייקאובר'
- 'משחקי השף' של 'רשת' זינקה בתוך יומיים ב-25% - לכמעט 33%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון נמוך מאד של 14.3%, מהנתונים הנמוכים של השנה האחרונה. 'יומן' (ערוץ 1) שוב פתחה פער על פני 'שישי' (ערוץ 10) - לאיילה חסון היו 6.2% מול 4.5% לאלון בן-דוד וטלי מורנו, למרות הראיון ב'7 לילות' של אותו יום.
- 4.KO 23/06/2013 13:39הגב לתגובה זוועשו שיפוץ קטנטן ביחס לאמריקאי. אפילו לא שברו את הקירות המקוריים של הבית, זה יותר דומה לתוכנית של מושיק מאשר למקור האמריקאי, ולקחת שיפוצון של צביעה ושבירת קיר ולמרוח אותו על פני 2 תוכניות זה מוגזם! הראו שעלק אי אפשר לשבור את החצי קיר ששברו עם פטיש אז הביאו מיני מחפרון, נו באמת רואים שהבחור עם הפטיש ממש מתאמץ לא לעשות חזק כדי שהקיר לא ישבר. בארה"ב הם הרימו בית באויר עם ...TNT אז כל ה"אבל אנחנו בישראל, ואי אפשר לבנות בית מבטון בשבוע" היה מתקבל אם לא היו מורחים את זה על 2 תוכניות. אני ראיתי תוכנית אחת והפסקתי. שוב רוצחים פורמט טוב בישראל ...
- 3.התכנית בברזיל היתה גדולה (ל"ת)יואב 23/06/2013 10:37הגב לתגובה זו
- 2.עדי 23/06/2013 10:30הגב לתגובה זוממש בנאליה
- 1.מאוכזב 23/06/2013 09:49הגב לתגובה זואיזה כישלון
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.98% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
