מקבל את הכבוד המגיע לו: פרס מפעל חיים יוענק לראובן אדלר בטקס פרסי האפי
ראובן אדלר, זקן השבט של ענף הפרסום בישראל ואחד ממייסדי אדלר חומסקי & ורשבסקי יקבל פרס מפעל חיים על תרומתו לענף הפרסום במסגרת טקס פרסי האפי 2013.
הפרס יוענק בטקס הכרזת הזוכים של התחרות, אשר יערך ב-7 ביולי במוזיאון תל אביב. באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי מציינים כי החליטו להעניק לאדלר את הפרס היוקרתי על תרומתו הרבה לענף הפרסום, לאורך 4 עשורים. יוזכר, כי זו הפעם השניה בה מוענק פרס מפעל חיים במסגרת תחרות האפי. בשנה שעברה הוענק הפרס לגזי קפלן ז"ל - מנכ"ל אסם .
ראובן אדלר הוא בוגר האקדמיה לאומנות בצלאל ועם סיום לימודיו עבד ארבע שנים במשרד הפרסום R.L.H.O בלונדון. כששב ארצה הקים את משרד הפרסום "אדלר תדמיות" ובסוף 1996 הקים עם אייל חומסקי את משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' שהתמזג ב-1998 עם 'ורשבסקי פריליך דובר' וכיום הוא מדורג במקום ה-2 בישראל, לפי היקפי ההוצאה לפרסום, על פי יפעת בקרת פרסום.
במקביל לפעילות הפרסום השוטפת, אדלר נחשף לציבור הרחב כמי שהוביל וניהל לאורך השנים מספר קמפיינים פוליטיים, ביניהם: כל הקמפיינים של הליכוד משנת 1981 ואילך, בנימין נתניהו ב-1996 כמנהל קריאייטיב, אריאל שרון בשנים 1977 ("שלומציון"), 2001, 2003 ו- 2006 עם "קדימה", ציפי לבני ב-2009, וכן מספר ראשי ערים. אדלר אחראי לבניית תדמיות ומיתוג של חברות וגופים רבים בישראל כמו: מפעל הפיס, שמן, טבעול, יפאורה תבורי, תה ויסוצקי, פז, בנק אגוד, מועצת הלול, חברת החשמל, ישראכרט, תמי 4, מכבי חיפה, כביש 6 ועוד. קמפיינים רבים בהובלתו זכו בפרסים יוקרתיים בארץ ובעולם.
בשבוע שעבר הוכרזו העולים לשלב הגמר בתחרות. 46 מהלכים יתחרו ב-14 קטגוריות, ובראשן הקטגוריה היוקרתית Effie Platinum. בין החברות הבולטות בגמר: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, שירותי בריאות כללית, קוקה קולה, תנובה, ביטוח ישיר, טמבור ועוד.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
