הושלמה רכישת 'עכבר העיר אונליין': יולביץ' נכנס כשותף ב-40% מהאתר
שותף חדש ל'עכבר העיר אונליין': לאייס נודע כי הלילה (יום ב') הושלמו המגעים ונחתמה העסקה עם הבעלים של משרד האינטראקטיב d-say תמיר יולביץ', שיכנס כשותף של קבוצת 'הארץ-TheMarker' לאתר, ויחזיק ב-40% מהאתר.
בחודשיים האחרונים התגברו המגעים בין קבוצת 'הארץ' לבין יולביץ'. כבר באותה עת פורסמה באייס
בעוד שהשליטה נשארת בידי קבוצת 'הארץ-TheMarker', נראה כי בפועל מי שייתן את הטון הוא יולביץ', שיש לו תכניות גדולות עם האתר, בעוד שאנשי 'הארץ' דווקא ייקחו צעד אחד אחורה מבחינה ניהולית ויעניקו לו מרחב אוטונומי. כבר בימים הקרובים מתכנן יולביץ' למנות מנכ"ל חדש לאתר, שמעסיק בשלב זה כ-15 עובדים, עמם הוא צפוי להיפגש הבוקר.
תכנית נוספת היא להפריד את מערכת 'עכבר העיר אונליין' מקבוצת 'הארץ-TheMarker', ולהעבירה מרחוב שוקן למשרדים חדשים בשכונת מונטיפיורי, ואולי אף ברחוב יוסף קארו, בו שכנו העיתונים 'העיר' ו'עכבר העיר'. משרדי d-say נמצאים ביוסף קארו 19, הבניין המיתולוגי של 2 המותגים שהלכו לעולמם.
יוזכר, כי לפני חודש וחצי
עם זאת, משימת שיקום אתר 'עכבר העיר' נופלת על הכתפיים הנכונות. בימים כתיקונם, יולביץ' הוא הבעלים והמנכ"ל של משרד האינטראקטיב d-say - ממשרדי הדיגיטל המובילים בישראל, שמטפל בכמה מהלקוחות הבולטים בשוק הפרסום, וכן מהבודדים שנשארו במתכונת פעילות עצמאית, עובדה המעידה על חוסנו.
בסביבתו של הפרסומאי מסבירים כי מעבר לפן הרומנטי שברכישת האתר, מבחינת יולביץ' שבקיא במספרים, בתנועת הגולשים, וכן שולט במאטריה הדיגיטלית, מדובר במהלך עסקי רציונלי. זה נובע מעצם העובדה שלאתר אין מתחרים בתחומו, וכן מאמונתו של יולביץ' שניתן לייצר רווחים מהפעילות, לאחר מספר שינויים והתאמות וניהול מוקפד שלא כמו בעבר.
על פניו נראה כי נכון לעכשיו יולביץ' לא מתכנן מהפך משמעותי בגזרת כח האדם של האתר. במידה וכן, מדובר בשינויים ספציפיים, להבדיל מהחלטה קטגוריאלית כזו או אחרת. מה שכן, יולביץ' ירתום את ניסיונו בשוק הפרסום ואת כדי לצאת בקמפיין פרסום לאתר - בעוד מספר חודשים.
תמיר יולביץ' מסר כי "אנו יוצאים לדרך חדשה ומאתגרת ואני בטוח שבכוחות משותפים נביא את עכבר העיר לשיאים חדשים של תוכן ועשיה. המטרה שלנו היא להפוך את העכבר לעסק יציב, רווחי ובעל ערך מוסף לגולשים, ואני משוכנע שמטרה זו תושג במלואה. אני רוצה להודות לצוות הקיים בעכבר העיר על העבודה המצוינת שנעשתה עד כה ובמיוחד ללירון אברהם, מנהל העכבר, שהיה חלק מרכזי בצמיחת העכבר וסייע בגיבוש העסקה הנוכחית".
רמי גז מנכ"ל קבוצת הארץ: "אני מאמין שתמיר יולביץ' יוביל את עכבר העיר להיות זירת התרבות והפנאי מספר אחת בישראל".
- 3.איה 30/04/2013 14:01הגב לתגובה זואתם יכולים ללכלך וכרגיל להיות אנשים קטנים אבל לירון אברהם הוא אחד המקצוענים שעבדתי איתם. הוא איש שרות מדהים ואיש מקצוע עם נשמה
- 2.לירון אברהם המלך! (ל"ת)הרצי 30/04/2013 10:50הגב לתגובה זו
- מלך של מה, או של מי? (ל"ת)אבוללה 30/04/2013 12:20הגב לתגובה זו
- כוכב 30/04/2013 14:02כנראה שאתה ממש לא מכיר אותו אם אתה עונה ככה
- 1.השואל 30/04/2013 08:16הגב לתגובה זואין שם שום דבר ייחודי, אז למה צריך את זה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
