איל גרינברג ו-G גרופ במגעים עם ענבר מרחב ניסן: יקבל חלק ממניות המשרד
אין רגע דל בענבר מרחב ניסן. משרד הפרסום בבעלותם של ירון מרחב, חן ענבר ורובי ניסן מנהלים מגעים מתקדמים לקראת סגירה עם איל גרינברג מבעלי קבוצת התקשורת G גרופ. כל זאת כשברקע מתקיים המישור מול קבוצת יורו-HAVAS הבינלאומית.
לאייס נודע כי גרינברג המנהל מו"מ עם ענבר מרחב ניסן עתיד להצטרף למשרד כשותף בעל החזקה משמעותית. כניסתו תבוא לידי ביטוי בדילול המניות של שלושת השותפים ביחס ישר להחזקותיהם במשרד, משמע שענבר ומרחב ייאלצו להפריש מניות בשיעור גדול יותר מזה של ניסן.
בסביבת המשרד מסבירים כי המגעים שמתנהלים עם גרינברג במקביל לשיחות מול יורו-HAVAS הבינלאומית לא עומדים בסתירה זה לזה. מה שכן, צירופו של גרינברג למשוואת המשרד הופכת את עזיבתו של גיא קלנר, המנכ"ל הקודם למובנת הרבה יותר. קלנר שהבין כי במצב העניינים הזה, היתכנות של פוזיציה בה הוא מקבל לידיו חלק ממניות המשרד לא תתאפשר, החליט לעזוב.
החיבור ל-G גרופ ממשיך את אסטרטגיית הצמיחה של ענבר מרחב ניסן בדרכם לשלב הבא באבולוציה של המשרד. הקבוצה שמחוחזקת על ידי איל גרינברג, יפית גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ עוסקת בפרסום, אינטראקטיב, ייעוץ תקשורתי, קד"ם ועוד, אמורה להעניק לענבר מרחב ניסן את היכולת להעניק שירותים רחבים יותר ללקוחותיהם. בנוסף לזאת, וזו כנראה הסיבה העיקרית לשיתוף הפעולה - בענבר מרחב ניסן מבינים ששיתוף פעולה מקומי עם גרינברג יכול להוביל אותם לפורטפוליו לקוחות חדש שיתווסף לקיימים - היעד העיקרי של המשרד.
- החל"ת ממשיך למשרדים נוספים: עובדי ענבר מרחב ניסן ייצאו ל-3 ימי חופשה
- המכרז על תקציב מגדל: 3 פיינליסטים בשלב הבא; האם 'מגדל שוקי הון' ישולב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בסביבת המשרד מסבירים כי ההתנהלות מול יורו אין בה כדי להשליך על המו"מ מול גרינברג. בשלב הראשון אמור המשרד לקבל לידיו את עסקי הפרסום של יורו ישראל ולשמש כנציגיהם של HAVAS העולמית בארץ. נכון לעכשיו, לעסקה מול יורו אין נגיעה למניות המשרד. עם זאת, החוזה לכשייחתם בין הצדדים יביא במועד מאוחר יותר, לאחר מספר שנים למערה הדרגתית של מניות המשרד לידי הקבוצה הבינלאומית עד לעמדה בה HAVAS תחזיק כמצית ממניות המשרד.
- 6.פרסומאי 31/12/2012 19:26הגב לתגובה זוטוב לי
- 5.G תותחים! 31/12/2012 18:42הגב לתגובה זומשב רוח מעניין!
- 4.מכירה אותם ולא לטובה 31/12/2012 12:57הגב לתגובה זולהשיג לקוחות לנצח מכרזים להחזיק אנשים טובים לאורך זמן. כמו באמון או אדלר או גליקמן. הכל עקום הם כאלה גרועים
- 3.חן ענבר וירון מרחב קופצים לעשירייה הראשונה (ל"ת)כואב לי הצד 31/12/2012 10:47הגב לתגובה זו
- 2.רמי 31/12/2012 10:44הגב לתגובה זועכשיו המשרד של איל גרינברג יהיה קרוב יותר לים... הבטלן הזה חוץ מלגלוש לא עושה כלום...משרד כושל
- 31/12/2012 11:39הגב לתגובה זוכשאמא שלך היא ג.יפית אין צורך להתאמץ גם אין צורך להיות בנאדם אייל גרינברג - אחד האנשים הנפוחים, הטיפשים והכוחניים שיש. אגב, גם כגולש גלים הוא לא משהו...
- 1.ירמיהו 31/12/2012 09:53הגב לתגובה זואיל גרינברג הוא אחד מהדמויות החזקות בענף, אין ספק כי הוא יביא שמש חדשה למשרד
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
