יוסי ארז מונה לסמנכ"ל המכירות של וואלה - במקומו של עמית הירש שפרש
יוסי ארז מונה לסמנכ"ל המכירות של וואלה. ארז יחליף בתחילת חודש ספטמבר בתפקיד את עמית הירש, שפורש לאחר שנה מהתפקיד.
ארז (38) הוא אחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף הפרסום בישראל. הוא כיהן במגוון תפקידים בכירים בתחום השיווק והפרסום: בתפקידו האחרון שימש כיועץ לסטארט-אפים ולפני כן היה סמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר חומסקי. ארז גם כיהן כמנכ"ל מקאן דיגיטל, והוא זה שהחל את המהפכה הדיגיטלית בקבוצת מקאן אריקסון.
בקדנציה במקאן רשם ארז את שעותיו היפות בענף הפרסום כשהוביל את מקאן דיגיטל לחברה המובילה בתחום בישראל. לאחר פרישתו מאדלר חומסקי, הוא אף מונה ליועץ הדיגיטל של יאיר לפיד, שהכריז באותה העת על כניסתו לפוליטיקה, אולם האיחוד בין השניים נמוג עם ביטולם של הבחירות המוקדמות לכנסת, בעקבות הסכם בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ליו"ר האופוזיציה שאול מופז, להקמת ממשלת אחדות, מהלך שקרס לאחר כחודשיים.
הירש (38) כיהן בשנה האחרונה כסמנכ"ל המכירות של וואלה. קודם לעבודתו בחברה, הוא שימש הירש כמייסד ומנכ"ל אטום מדיה, רשת אתרי פרסום מבוססת תוצאות שנמכרה לוואלה סמוך למינוי כסמנכ"ל המכירות, ולפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות ב-MSN ישראל.
- 14.עובד בחברה 13/08/2012 17:46הגב לתגובה זואתה לא תשרוד את אילן. הוא עשה המון החלטות הזויות, ופיטר אנשים טובים ומקצועיים שעבדו בחברה.הוא בן אדם בעייתי בהתנהגות, וכושל בניהול. ראה הוזהרת
- 13.רותם 12/08/2012 18:08הגב לתגובה זועמית הירש נתפס בגניבה
- אלון 19/08/2012 17:30הגב לתגובה זואיזה שטויות
- איזה שטויות (ל"ת)תמי 19/08/2012 18:11
- גיא סעד 13/08/2012 16:28הגב לתגובה זועמית אפס
- 12.יוני 11/08/2012 10:45הגב לתגובה זומקום שההילה כבר רחוקה ממנו שנות אור . אתר חלש שכבר לא מביא תוצאות . מנכ"ל שב-3 שנים מחליף 3 סמנכלים והוא נשאר . המשך כל שנות כהונתו - אילן הביא להחלטות הזויות בכל הקשור לרכישות . ויוסי ארז בהצלחה אבל תחת אילן אין לך סיכוי . ותדאג להביא אנשים משלך לשם ( את נעמי ) כי צוות נהיול המכיורת שיעבוד תחתיך גמר כבר את הסוס .
- מיכל 11/08/2012 21:27הגב לתגובה זוסמנכ"ל מכירות כושל הולך וסמנכ"ל מכירות ללא ניסיון במדיה מגיע . גם הוא ילך אחרי שנה . אילן הביתה !!
- 11.אלון 10/08/2012 22:22הגב לתגובה זוהלך לעבוד במקום הכי פחות נכון עבורו. שיהיה לו בהצלחה בכל מקרה.
- 10.בהצלחה! (ל"ת)מרדכי שלו 09/08/2012 18:03הגב לתגובה זו
- 9.קובי 08/08/2012 20:11הגב לתגובה זומחברה שהייתה כמו משפחה, הרסת הכל, פיטרת את העובדים הטובים, ומיררת את חייהם של היתר. מספיק , וליוסי ארז תברח כל עוד לא התחלת אתה לא יודע למה אתה נכנס, אתה לא מכיר את אילן אתה עושה טעות.
- 8.עובד בחברה 08/08/2012 19:53הגב לתגובה זורק לחשוב על כל האנשים הטובים שבעטת בשנה האחרונה, לא ייאמן שעוד משאירים אותך שם, להקיע ממך אילן
- 7.דן 08/08/2012 19:52הגב לתגובה זואין לי מושג איך הדריקטריון מחזיק אותו, מקצועית הוא גרוע, ובתור בן אדם גועל נפש
- 6.מי זה יוסי ארז? (ל"ת)ינון 08/08/2012 18:00הגב לתגובה זו
- 5.גיא סולומון 08/08/2012 17:54הגב לתגובה זובהצלחה יוסי.
- 4.המושיע 08/08/2012 16:36הגב לתגובה זואיש חכם, מקסים, מבין עניין, יחסי אנוש מעולים. וואלה הרוויחו. אני מקווה שגם יוסי יצא נשכר מהחיבור הזה. אילן ישועה לא שמחה גדולה. הוא צריך לתת ליוסי לעבוד. לשחרר.. לשחרר.. והכל יהיה בסדר.
- מישהו מבפנים 08/08/2012 19:53הגב לתגובה זועוד על מי נפל ומי זה אילן ישועה...
- וואלה הרוויח, יוסי ארז הפסיד (ל"ת)מישהו 08/08/2012 20:12
- 3.עוד אחד שמבין 08/08/2012 16:15הגב לתגובה זואילן ישועה מחליף סמנכ"לי מכירות בקצב מסחרר...למה הם עושים זאת לעצמם והולכים לעבוד תחת האדם ההזוי הזה. העיקר שיהיה בהצלחה ותשמור על הקרחת אחרת השיער שלך ילבין כמו שקרה לקודמיך.
- 2.יפיוף ונסיך 08/08/2012 16:15הגב לתגובה זואיזה כיף לוואלה.
- 1.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח! (ל"ת)ג.סעד 08/08/2012 16:09הגב לתגובה זו
- איריס ב. 08/08/2012 16:32הגב לתגובה זושיהייה בהצלחה. אתה תותח!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
