עוזב את 'הארץ': סמנכ"ל השיווק אחיה פריד התפטר - עובר לפובליסיס ישראל
חצי שנה לאחר שנכנס לתפקידו, הודיע סמנכ"ל השיווק של 'הארץ' אחיה פריד כי הוא עוזב את תפקידו - כך נודע לאייס. פריד עובר לתפקיד ניהולי בכיר בזניט - חברת רכש המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל. בשלב זה טרם מונה לו מחליף ב'הארץ'.
בעבר היה פריד סמנכ"ל השיווק של AIG. לפני כשנתיים וחצי הגיע ל'הארץ' לתפקיד סמנכ"ל הסחר. בחודש פברואר השנה
במייל ששלח הבוקר (יום ג') לגורמים ב'הארץ', כתב מנכ"ל הקבוצה רמי גז כי "לאחרונה הוביל בהצלחה מרשימה את הפעילות השיווקית סביב המוסף ו'גלריה' בפורמט החדש. אנו מודים לאחיה על תרומתו לקבוצת הארץ ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
יזוכר כי לאחרונה עזב את זניט אלון הוכדורף - מי שכיהן כמנכ"ל משותף של חברת רכש המדיה בשנים האחרונות והועסק בה ב-11 השנים האחרונות. פריד מצטרף לקבוצת פובליסיס ישראל על המשבצת אותה הותיר הוכדורף. עם רכישת באומן בר ריבנאי על ידי פובליסיס העולמית, החלה הקבוצה ברה-ארגון מתבקש עם דגש על תחום המדיה.
הקבוצה המתגבשת מעוניינת לחזק את הצעת המדיה שלה בשוק הפרסום ולאור ניגוד עניינים עם מספר מותגי פרסום המטופלים בפובליסיס (גלר נסיס), צפויה לקום בעתיד הקרוב שלוחה מקומית של מותג המדיה 'סטארקום' הפועל תחת קבוצת פובליסיס ברחבי העולם.
פריד יצטרף לקבוצה ויחבור לגבי אטל, מי ששימש כמנכ"ל משותף לצידו של הוכדורף, ובשלב זה טרם ידוע כיצד ייראה המבנה הסופי של חברות המדיה הפועלות תחת פובליסיס.
יורם באומן, נציגה הבכיר של קבוצת פובליסיס ישראל, אמר לאייס כי "אחיה מצטרף כמנהל בכיר בקבוצה בתחום המדיה. בעתיד הקרוב נפעיל 2 מותגי מדיה - ויש צורך במנהלים מעולים בתחום הזה, כמו בכל תחום".
מינויו של אחיה פריד ממשיך את קו גיוס אנשי המפתח בו החל יורם באומן עם רכישת באומן על ידי פובליסיס העולמית ומינויו לנציג הבכיר של הקבוצה בישראל. ההחלטה הראשונה שהתקבלה הייתה גיוסו של ארי מלמוד, מנכ"ל חוגלה לשעבר למשרת מנכ"ל פובליסיס גלר נסיס. זאת במקביל לפרישת המייסדים יאיר גלר ומשה נסיס ולאחרונה פרישתו של רוני שניידר, מי שכיהן כמנהל הקריאייטיב הראשי ב-12 השנים האחרונות.
פריד אישר את הפרטים, ואמר לאייס כי "אני שמח ומתרגש להצטרף לקבוצה נפלאה". מ'הארץ' טרם התקבלה תגובה.
- 12.יוסי 06/08/2012 09:58הגב לתגובה זומנהל מצוין ובנאדם גדול.אוהבים אותך
- 11.רונית 03/08/2012 22:06הגב לתגובה זומוכשר ביותר. נכס! באחריות...
- 10.אחיה המלך! איש יקר ומוכשר! בהצלחה גדולה. (ל"ת)מכירה אותו 03/08/2012 01:15הגב לתגובה זו
- 9.הספינה טובעת וכל העכברים בורחים (ל"ת)צאו צאו במבינו 01/08/2012 20:30הגב לתגובה זו
- 8.גדי 01/08/2012 13:22הגב לתגובה זוהאם באמת מהלך המיתוג מחדש זכה לביקורות אוהדות? כנראה שהביקורות האלה לא הגיעו אלייי
- 7.מהפח אל הפחית..חמוצים (ל"ת)בובו חלסטרא 01/08/2012 12:42הגב לתגובה זו
- 6.חמדה 01/08/2012 11:35הגב לתגובה זולא רוצים שתוית של כשלון תדבק בהם ומעדיפים לברוח לפני שהספינה תגיע לקרקעית המצולות
- 5.מברוכ איש ובהצלחה (ל"ת)יאיר ויס 01/08/2012 07:52הגב לתגובה זו
- 4.עדי 31/07/2012 19:39הגב לתגובה זומסכן עמוס ממליונר הפך לכמעט פושט יד בזכות הליהוקים החדשים תמשיך כך
- 3.מישהי 31/07/2012 16:52הגב לתגובה זועושה רושם שארי מלמוד החליט להפוך את פובליסיס למפעל ולא למשרד פרסום. הוא לא בא לתפקיד הזה כאיש פרסום עם נשמה אלא כתעשיין
- 2.מסכנים מי שנשארו 31/07/2012 15:44הגב לתגובה זוהסוס המתמסר הזה
- שנואון זה יפה, יש יומון, יש חינמון ויש שנואון (ל"ת)דור 01/08/2012 20:31הגב לתגובה זו
- אסף 31/07/2012 16:43הגב לתגובה זואפס מזוכיסט, בובה של ביבי
- 1.לעזוב אחרי חצי שנה זה מעשה נבלה (ל"ת)ש. שוקן 31/07/2012 15:39הגב לתגובה זו
- מישהו מהסחר של הארץ 31/07/2012 18:21הגב לתגובה זואין ולא יהיה מישהו ברמה של אחיה בעיתון. ורק לדייק - אחיה נמצא שנתיים וחצי בהארץ - מתוכן חצי שנה בשיווק...
- מישהו מהסחר של הארץ 31/07/2012 17:58הגב לתגובה זולא היה ולא יהיה מישהו בסדר גודל של אחיה במקום הזה. ורק לדייק אחיה נמצא שנתיים וחצי בחברה מתוכן חצי שנה בשיווק...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
