רייטינג

ערב של 'קשת' בלי רייטינג מטורף: 'ארץ נהדרת' עם 29.3%, הדרבי עם 12.7%

'ארץ' עם הרבה פחות מ-40%, והפעם בגלל המשחק הסוער בין מכבי להפועל ת"א בערוץ 1, ו'לעוף על המיליון' של ערוץ 10. וכמה עשתה 'עבודה ערבית'?
אלכסנדר כץ | (3)

אחרי שהורגלנו לנתונים של 30, 35 ואף 40%, רייטינג של 29.3% כבר לא מזעזע אותנו כנראה. וזה בדיוק הנתון שקיבלה אמש (יום ב') 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2), כך על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית.

הסבר מניח את הדעת לכך הוא משחק ליגת העל בכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב (ערוץ 1), שהניב אתמול לרוממה 12.7% גבוהים במיוחד. הסבר נוסף: 9.3% סבירים מאד שקיבל השעשועון 'לעוף על המיליון' של ערוץ 10.

עוד לפני 'ארץ', פריצה לבית 'האח הגדול' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 28.5%. הסדרה 'עבודה ערבית' (קשת, ערוץ 2) המשיכה לזגזג, הפעם לכיוון מטה עם 24.3%.

'לה לה לנד' (ערוץ 10) עם 4.6%, מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ל-6.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 8.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 6.6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (קשת, ערוץ 2) עם 15.5%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    06/03/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    נמאס מתכנים שמאלנים בהסוואה בתוכניות הבידור, בטח שלא שמאל על סף הרדיקלי עמוק בבועה הנאיבית.
  • 1.
    שושי 06/03/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    חשבת על זה?
  • התוכנית הכי טובה של קשת הפכה להיות כדור שינה (ל"ת)
    jon 06/03/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.