כבר לא שליחה קטלנית: רוני שיינר עוברת לחדשות המקומיות - תגיש פינת בידור
מצטרפים חדשים למהדורת 'חדר החדשות': לאייס נודע כי רוני שיינר תגיש פינת בידור ורכילות שבועית במהדורת החדשות של אזור המרכז, ואילו אירה אימרגליק תצטרף ככתבת לאותה מהדורה.
שיינר
אירה אימרגליק עבדה במחלקת הדוקו של חברת ההפקה 'קסטינה'. היא תהיה כתבת במהדורת מרכז ותתמקד בין היתר בתחום התרבות. כמו כן נודע כי ציונה דסטה, שסיימה לאחרונה הכשרה מקצועית של עמותת אג'נדה עבור יוצאי אתיופיה, תעשה התמחות ב'חדר חדשות' בכל המהדורות ש'קודה תקשורת' מפעילה.
- 11.יוחאי 05/03/2012 21:32הגב לתגובה זוסוף סוף יש סיבה להתחיל לצפות בתוכנית הזאת. בהצלחה לרוני ולאירה, תתחדשו ושיהיה במזל
- 10.שיהיה לך בהצלחה, תותחית (ל"ת)הלו 05/03/2012 21:16הגב לתגובה זו
- 9.מי בדיוק ייראה אותך? 05/03/2012 19:41הגב לתגובה זואיזו עליבות.. רוני תישארי בפרינט!!!!!
- 8.חברה של רוני שיינר 05/03/2012 19:39הגב לתגובה זוראיתי לאחרונה את המהדורה במרכז ואת זאת בירושלים. זו די בדיחה עלובה.. כתבות הזויות ועריכה חובבנית (וזה בטח היה ביום מוצלח). למה את עושה את זה?
- 7.רוני התותחית את מספר 1 (ל"ת)שוקה 05/03/2012 18:08הגב לתגובה זו
- 6.בהצלחה, שחקי אותה ;) (ל"ת)אחד מיוחד 05/03/2012 15:25הגב לתגובה זו
- 5.05/03/2012 14:53הגב לתגובה זובדרך כלל זה עובד בכיוון ההפוך, לא? מה גורם לה לעבור לחדשות הקהילתיות? כמה אנשים רואים את זה? תשעה בשיא הרייטינג? :)
- ל-5: כל מילה סלע (ל"ת)05/03/2012 19:42הגב לתגובה זו
- 4.המממ 05/03/2012 13:41הגב לתגובה זונראה שמישהו שם בחר נכון.. בהצלחה
- 3.גילי 05/03/2012 13:39הגב לתגובה זורוני היא no body שקיבלה חלון הזדמנויות וניצלה אותו לרעה. לפחות בחדשות מרכז היא לא תוכל להזיק. אירה מקסימה ומוצלחת, ואני מאחלת לה שתגיע לגדולות.
- בדוק שהשליחה שנקטלה לפניה כתבה את זה חחח (ל"ת)אוייש נו 05/03/2012 18:08הגב לתגובה זו
- 2.עדי א. 05/03/2012 13:11הגב לתגובה זואת בחורה סופר מוכשרת ובעלת יחסי אנוש מצויינים. בטוחה שתוסיפי הרבה פלפל ושמחת חיים למהדורה!
- 1.בהצלחה אירה (ל"ת)א. 05/03/2012 12:54הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.