פרסום ראשון

כבר לא שליחה קטלנית: רוני שיינר עוברת לחדשות המקומיות - תגיש פינת בידור

שיינר החליפה בחצי השנה האחרונה את אדוה מלמד במדור 'שליחות קטלנית'. בנוסף מצטרפת אירה אימרגליק מ'קסטינה' שתשמש כתבת במהדורת מרכז
אלכסנדר כץ | (13)

מצטרפים חדשים למהדורת 'חדר החדשות': לאייס נודע כי רוני שיינר תגיש פינת בידור ורכילות שבועית במהדורת החדשות של אזור המרכז, ואילו אירה אימרגליק תצטרף ככתבת לאותה מהדורה.

שיינר החליפה בחצי השנה את אדוה מלמד-לוי במדור 'שליחות קטלנית' של 'ידיעות אחרונות'. לפני כשבוע חזרה מלמד מחופשת הלידה, ושיינר עוברת בעקבות כך למהדורת מרכז. בעבר כתבה שיינר את מדור 'מחיר התהילה' ב'פנאי פלוס', הייתה כתבת רכילות ב-NRG. לפני חצי שנה עזבה את 'חדשות הבידור' ב-HOT שם שימשה כתבת שטח.

אירה אימרגליק עבדה במחלקת הדוקו של חברת ההפקה 'קסטינה'. היא תהיה כתבת במהדורת מרכז ותתמקד בין היתר בתחום התרבות. כמו כן נודע כי ציונה דסטה, שסיימה לאחרונה הכשרה מקצועית של עמותת אג'נדה עבור יוצאי אתיופיה, תעשה התמחות ב'חדר חדשות' בכל המהדורות ש'קודה תקשורת' מפעילה.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יוחאי 05/03/2012 21:32
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף יש סיבה להתחיל לצפות בתוכנית הזאת. בהצלחה לרוני ולאירה, תתחדשו ושיהיה במזל
  • 10.
    שיהיה לך בהצלחה, תותחית (ל"ת)
    הלו 05/03/2012 21:16
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מי בדיוק ייראה אותך? 05/03/2012 19:41
    הגב לתגובה זו
    איזו עליבות.. רוני תישארי בפרינט!!!!!
  • 8.
    חברה של רוני שיינר 05/03/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    ראיתי לאחרונה את המהדורה במרכז ואת זאת בירושלים. זו די בדיחה עלובה.. כתבות הזויות ועריכה חובבנית (וזה בטח היה ביום מוצלח). למה את עושה את זה?
  • 7.
    רוני התותחית את מספר 1 (ל"ת)
    שוקה 05/03/2012 18:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בהצלחה, שחקי אותה ;) (ל"ת)
    אחד מיוחד 05/03/2012 15:25
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    05/03/2012 14:53
    הגב לתגובה זו
    בדרך כלל זה עובד בכיוון ההפוך, לא? מה גורם לה לעבור לחדשות הקהילתיות? כמה אנשים רואים את זה? תשעה בשיא הרייטינג? :)
  • ל-5: כל מילה סלע (ל"ת)
    05/03/2012 19:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    המממ 05/03/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
    נראה שמישהו שם בחר נכון.. בהצלחה
  • 3.
    גילי 05/03/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    רוני היא no body שקיבלה חלון הזדמנויות וניצלה אותו לרעה. לפחות בחדשות מרכז היא לא תוכל להזיק. אירה מקסימה ומוצלחת, ואני מאחלת לה שתגיע לגדולות.
  • בדוק שהשליחה שנקטלה לפניה כתבה את זה חחח (ל"ת)
    אוייש נו 05/03/2012 18:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עדי א. 05/03/2012 13:11
    הגב לתגובה זו
    את בחורה סופר מוכשרת ובעלת יחסי אנוש מצויינים. בטוחה שתוסיפי הרבה פלפל ושמחת חיים למהדורה!
  • 1.
    בהצלחה אירה (ל"ת)
    א. 05/03/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.