פרסום ראשון

לידיעת אנשי הברנז'ה: מאיה קרבט ונירית וייס מקימות משרד לייעוץ תקשורתי

משתפות פעולה: הדוברת הפורשת של זכיינית ערוץ 2 'קשת' והעורכת לשעבר של ערוץ 24 ושל 'פנאי פלוס', יעסקו בייעוץ תקשורתי וגם בניהול תוכן
אלכסנדר כץ | (28)

מאיה קרבט ונירית וייס נמצאות בשלבי הקמה של משרד לייעוץ תקשורתי וניהול תוכן - כך נודע לאייס. השתיים עבדו עד לאחרונה בזכיינית ערוץ 2 'קשת'.

קרבט שמשה עד חודש דצמבר האחרון כדוברת 'קשת'. היא הגיעה לזכיינית בשנת 2000, ומאז ניהלה את מערך יחסי הציבור והדוברות של קשת. תחת אחריותה נוהלו אסטרטגיות גם יחסי הציבור של אתר mako, ביפ וערוץ 24 ומהלכים אסטרטגיים נוספים.

עוד חודשיים לפני כן סיימה וייס את תפקידה כעורכת הראשית של ערוץ 24 השייך ל'קשת', לאחר שנה בתפקיד. בתפקידה האחרון לפני שהגיע לטלוויזיה, הייתה וייס עורכת 'פנאי פלוס' במשך 5 שנים.

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 25.
    נו, לא חבל על הזמן? 05/03/2012 20:57
    הגב לתגובה זו
    נירית וייס אישה דוחה. אמיתי. משהו שלא ראוי להתקיים בחברה המודרנית. נא לשחרר אותה מאיתנו. תודה.
  • 24.
    קרבט- כלומניקית חסרת כשרון, (ל"ת)
    הפשפש שטיפס למעלה 05/03/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
  • כלומניקית כלומניקית אבל לפניך (ל"ת)
    איש מגעיל 05/03/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    חדר 22 05/03/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    מביך לקרוא כמה אנשים מרירים יש בתעשייה שרק רוצים לסגור חשבון. מביך ועלוב. הן יצליחו וכולם עוד יאכלו את הכובע.
  • 22.
    קרין 05/03/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    נראה אותה עם לקוחות אחרים וקטנים יותר ולא עם גוף תקשורתי שכל מה שהוא עושה מקבל כותרות בלי להתאמץ!!!
  • 21.
    כל פלוץ של אבי ניר חושב שיש לו קיום בנפרד (ל"ת)
    כ 05/03/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    עצה מנירית וייס? עדיף לפנות לאחיתופל ייעוצים (ל"ת)
    כ 05/03/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    דני אינטרנשיונל 05/03/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    אם אתה חותם בשם של אישה, רונית, תשתדל גם בגוף הטקסט לכתוב בלשון נקבה ולא זכר.
  • חח.. חזק! (ל"ת)
    רונרונית 05/03/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    אני 05/03/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    כל התגובות המרושעות האלו רק מעידות על צרות העין והקנאה שיש לאנשים. אתן שתי נשים חזקות וסופר מוכשרות וברור שמהלך כזה מרעיד את הפפופיק להרבה מאד אנשים. תמשיבו במה שאתו עושות והכי חשוב - תאמינו במה שאתן עושות והכל יהיה בסדר. יותר בסדר. בהצלחה!
  • 17.
    חבורת עלובים וצרי עין כל המגיבים פה. (ל"ת)
    דני 05/03/2012 08:23
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    רונית 05/03/2012 08:10
    הגב לתגובה זו
    שתי בחורות מוכשרות, שניהלו ביד רמה את האופרציות שהיו אחראיות עליהן. שתיהן מחוזרות על ידי כל גופי התקשורת, ומשרדי הייעוץ. שמח בשבילן שהחליטו לעשות משהו משל עצמן. כל המגיבים זה אנשים קטנים ולא מוכשרים שהשניים נאלצו כנראה להראות להם את הדרך החוצה באחת הקדנציות שלהן. מגיבים יקרים, קודם למראה לראות מי אתם ומה אתם שווים ואחכ להשמיץ - זה הסדר הנכון
  • 15.
    גיל 05/03/2012 00:25
    הגב לתגובה זו
    מאיה קרבט עושה לעצמה נזק תדמיתי גדול ובלתי הפיך כשהיא חוברת לנירית, אחת הנשים השנואות בתחום התקשורת. חבל, כי קרבט דווקא בחורה טובה.
  • 14.
    ברור 04/03/2012 19:29
    הגב לתגובה זו
    נירית לא מצאה עבודה בשום מקום (די הגיוני, מי ייקח אותה?) ולכן חברה לקרבט להקמת "משרד לייעוץ תקשורתי". בפועל, היא תנצל את המקום לחיפוש עבודה אחרת (הבחורה אוהבת לקבל משכורת ולקום בצהריים). ברגע שהיא תמצא משהו/מישהו שייפול בפח היא תקום ותעזוב. תזהרו ממנה!
  • 13.
    מכירה מקרוב 04/03/2012 19:27
    הגב לתגובה זו
    שתי בחורות לא מוצלחות (בלשון המעטה), נירית וייס גם ממש לא ישרה ומעסיקה 90% מזמנה בדברים שליליים כמו רכילות וביקורתיות. מאוד לא מומלץ להתקרב.
  • 12.
    עורך 04/03/2012 18:56
    הגב לתגובה זו
    כל העיתונאים כבר מכינים את השפורפרת לטריקה בפנים שלכן. יהיה כיף
  • 11.
    הלך הזרזיר אצל העורב (ל"ת)
    מורגן 04/03/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מיכלי 04/03/2012 17:54
    הגב לתגובה זו
    לא מצאה עבודה בשום מקום אז החליטה לפתוח משרד?
  • 9.
    ציר הרשע והרודנות! (ל"ת)
    עופר 04/03/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מ. 04/03/2012 15:39
    הגב לתגובה זו
    עבדתי מול שתיהן. הן שתי מקצעוניות, שמבינות ומפעילות את התקשורת מא' עד ת'. דרך צלחה.
  • 7.
    ערן 04/03/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    קרבט יודעת רק כוח, בואו נראה אותה מייחצנת משהו אחר חוץ מקשת. ונירית, מה לה ולייעוץ תקשורתי ???
  • 6.
    אחת שמכירה 04/03/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    נשים רעות, יריבו ביניהן אחרי זמן קצר, שתיהן מפלצות איומות.
  • 5.
    אייל 04/03/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    מה אתה מקשקש שהעיתונאים שונאים אותן. יש כאלה ויש כאלה, מאיה ונירית עם מעלות וחסרונות, ויצטרכו לשנות את החיסרונות שלהן לטובת התחום החדש
  • ערן 04/03/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
    היחידות שיכולות להגן על עצמן זה אתן. ואת המוניטין הזה קניתן ביושר
  • 4.
    מכיר מכיר 04/03/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    אף עיתונאי לא יסכים להתנהל מולן
  • 3.
    ארז 04/03/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    העיתונאים מתעבים את שתיהן באותה מידה גם אם שלמה ארצי יהיה שם - הוא יימחק
  • 2.
    בחורות מוכשרות במיוחד, מאחלת להן הצלחה (ל"ת)
    אפק 04/03/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גלנט 04/03/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    תכניססססס לי בבקשה את האייטם אחי
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.