הגשם לא הקפיץ את הרייטינג: The voice ירדה ל-31.1%, בלי קשר למכבי
למרות גשם הזלעפות שמשאיר את הצופים בבתים, ועל פניו אמור להקפיץ את הרייטינג, רשמה אתמול (יום ד') The voice נתון צפייה נמוך יחסית. הסיבות? בהמשך.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) רשמה ירידה דרסטית ל-31.1%, מול ממוצעים שנעים סביב 40%. אחת הסיבות: מספר גדול יחסית של הפסקות לפרסומות שגורמות באופן ברור לנטישת צופים. הסבר נוסף: מדובר במעין פרק הכנה לשלב שזכה לקידום הגדול של 'רשת' - שלב ההופעות החיות. כך או כך, עדיין מדובר בירידה משמעותית באחוזי הצפייה של התכנית, כנראה מעידה חד פעמית, ותוצאות התכנית במוצ"ש בהחלט מעוררות עניין.
הפסדה של מכבי תל אביב לברצלונה (ערוץ 10) במסגרת היורוליג הניב 10.1%, הסדרה 'מיוחדת' (רשת, ערוץ 2) רשמה 16.1%, אחרי הקול (רשת, ערוץ 2) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) שקיבלה 6.7%.
הפסדה של נבחרת ישראל בכדורגל במסגרת משחק ידידות עם אוקראינה בתוצאה 3:2 (ערוץ 1), בבכורה של אלי גוטמן בתפקיד, הניבה 9.4%. המשחק שודר בין 19:00 ל-21:00. 'אייל גולן מחכה לך' (ערוץ 24) עם 4.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) רשמה נתון נמוך יחסית - 11.9%, שמיוחס כמובן לחולשה שהציגה 'לפני הקול' (רשת, ערוץ 2) עם 7.6% ופלטפורמה בעייתית לתכנית הכלכלית של 'חדשות 2'. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 9.1%.
- 5.טל 01/03/2012 13:29הגב לתגובה זולא מספיק שיש אין סוף פרסומות גם טורחים כל רגע להזכיר לנו את ממן הזכייה. בכלל זה היה פרק מיותר לחלוטין עם ביצועים שכבר שמענו
- 4.בקר אוויר 01/03/2012 11:22הגב לתגובה זוהפתרון למבול הפסקות הפרסומות ולהמנע מלראות את המנחה האוויל זה ממיר מקליט הוט מג'יק ויס מקס.שווה כל אגורה.
- 3.דניאל 01/03/2012 10:45הגב לתגובה זוזמן הפירסומות מוגזם קיצונית ולמה שרים באנגלית? באמריקה שרים בעיברית,מה אין לנו שירים יפים
- 2.חיים 01/03/2012 10:36הגב לתגובה זומוגזם נמאס.
- 1.מתנזר מפרסומות 01/03/2012 10:20הגב לתגובה זותחסכו לכם הרבה עצבים - תקליטו ותראו ללא הפרסומות , גם אם זה באיחור . זה ייתן לכם עוד כמה שנות חיים בעתיד...

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.