אורזים וזזים: מינויים חדשים ב-XOR וביעל תוכנה

חברת Xor טכנולוגיות מינתה את יהלום אמת לראש צוות פיתוח Xor Payment One במחלקה לפתרונות פיננסים, יעל תוכנה מינתה את איתי אבנרי למנהל מכירות לתחום ביטחון ותעשיה ויעל בארי מונתה למנהלת תקשורת שיווקית באומניסיס
שרון שפורר |

* חברת Xor טכנולוגיות הודיעה היום (שני) על מינויו של יהלום אמת לראש צוות פיתוח Xor Payment One (ובקיצור: XPO), במחלקה לפתרונות פיננסים של Xor. מחלקת פתרונות פיננסיים מספקת, לדברי החברה, פתרונות בתחום אמצעי התשלום וסליקת האשראי בישראל, אירופה ובמזרח הרחוק.

XPO הינו פורטל סליקה מקיף הנותן פתרון לנושא תשלום בכרטיסי אשראי והוראות קבע. יישום ותמיכה בנהלי ש.ב.א ומאפיינים ייחודים של חברות האשראי. מוצרי XPO מותקנים במאות אתרים בארץ, מציינת החברה.

בנוסף, יהלום יוביל את פיתוח הדור הבא של מוצרי הסליקה הכולל מודלים משלימים, כניסה לשווקים בין לאומים ועוד. ליהלום ידע וניסיון בתחום פיתוח פתרונות סליקה ועבודה מול ש.ב.א וחברות האשראי.

* חברת יעל תכנה ומערכות הודיעה (ב') על מינויו של איתי אבנרי למנהל מכירות לתחום ביטחון ותעשיה בחברה. איתי, בן 31, בעל תואר MBA מטעם המרכז הבינתחומי הרצליה, היה קודם לכן מנהל הפיתוח העסקי באורקל ישראל.

ביתץ התוכנה, יעל תוכנה ומערכות, פועל במגזרי הרפואה, הביטחון, הבנקאות, הממשלה, הפיננסים והתעשיה, בתחומי ביצוע פרויקטים ואינטגרציות, פיתוח ושילוב פתרונות תוכנה מתקדמים, מיקור חוץ וייעוץ בקשת רחבה של נושאי טכנולוגיה, יישומים, פתרונות, תשתיות ומערכות.

* יעל בארי מונתה למנהלת תקשורת שיווקית בחברת אומניסיס. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך המרקום של החברה כולל טיפול בכנסים ותערוכות, יחסי ציבור ופרסום, ניהול אתר האינטרנט וכתיבה שיווקית.

לבארי, שהינה בעלת 12 שנות ניסיון בעולם התקשורת, תואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל. קודם להצטרפותה לאומניסיס שימשה יעל ככתבת של תכנים שיווקיים בעברית ובאנגלית, וכן שימשה כמנהלת שיווק בחברת VNC.

חברת Omnisys עוסקת במתן פתרונות, ייעוץ והטמעת מתודולוגיות בתחומי הנדסת מערכות, פיתוח ובדיקות תוכנה. החברה פועלת במגזר הביטחוני והאזרחי כאחד. Omnisys הנה שותפה עסקית של מיקרוסופט וספקית פתרונות של Cisco ונציגת חברת POPKIN, יצרנית כלי CASE להנדסת מערכות. עם לקוחות החברה נמנים: מפעלי תעשייה האווירית, אלת"א, רפא"ל, תעש, חיל האוויר, חיל קשר במגזר הביטחוני, בנק לאומי, בנק הפועלים וישראכרט במגזר הבנקאי, מייקרוסופט ישראל, Cisco, בזק, תדיראן קשר, קומברס, Nova ,Nice, עלית-שטראוס, שירותי בריאות כללית, לשכת עורכי הדין ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קניות
צילום: freepik

הכפלת הפטור ממס על יבוא אישי - שאלות ותשובות

רן קידר |

מה כוללת הרפורמה של בצלאל סמוטריץ' בקשר למע"מ על יבוא אישי?

הכפלת פטור ממע"מ ביבוא אישי מ-75 דולר ל-150 דולר החל מינואר 2026.

למה נועד הפטור?

להוזיל עלויות לצרכן ולהגביר תחרות מול רשתות ומחירים גבוהים בישראל.

מה החשש של הקמעונאים?

תחרות לא הוגנת שתביא לסגירת אלפי חנויות קטנות ועסקים מקומיים.

טענת המתנגדים העיקרית?

אובדן של כ-2 מיליארד שקל הכנסות מע"מ ופגיעה קשה במסחר.

הצרכנים באמת יחסכו?

כן, עד 18% על אופנה, קוסמטיקה ולייף-סטייל, אבל לא משמעותי לטווח ארוך.

מי ירוויח הכי הרבה?

עליאקספרס, אמזון, חברות שילוח והצרכן הפרטי הישראלי.

איך דואר ישראל יתמודד?

כבר עמוס מאוד, יצטרך הרחבה משמעותית של מיון ושליחויות.

מה עם נקודות איסוף?

יקבלו יותר תנועת לקוחות אך רווחיות נמוכה מעמלות.

השפעה על חברות ישראליות?

פגיעה קשה באופנה וקוסמטיקה, חלקן ישקלו מעבר לחו"ל.

כמה המדינה תפסיד?

כ-2 עד 2.25 מיליארד שקל בשנה מהפסד גביית מע"מ.

יש קשר פוליטי?

רבים רואים בזה צעד פופוליסטי לקראת בחירות 2026.

עמדת אתרי הסחר הישראליים?

חוששים מאובדן לקוחות, שוקלים להקים מחסנים בקפריסין או ירדן.

יש חלופות טובות יותר?

פטור מדורג או הטבות לעסקים מקומיים – כרגע לא מתוכנן.

מתי זה נכנס לתוקף?

צפוי להיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2026 לאחר אישור הצו.

מה אומר הדרג המקצועי?

התנגדות חריפה, המליץ לבטל את הפטור ממע"מ לגמרי.

ילכו לבג"ץ?

איגודי סוחרים ותעשיינים מאיימים בעתירה לבג"ץ לעצירת הרפורמה.