מנכ"ל פרטנר: "נגיע החודש ל-50 אלף מנויים בפרטנר TV"

לדברי איציק בנבנישתי: "אין כמעט משפחה בישראל שלא בדקה בחודשים האחרונים את חשבון שירות הטלוויזיה שלה"
 | 
איציק בנבנישתי, צילום: סיון פרג'

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, התייחס היום למה שהוא מכנה 'המפץ הגדול' הפוקד את שוק הטלויזיה בעולם. "אין כמעט משפחה בישראל שלא בדקה בחודשים האחרונים את חשבון שירות הטלוויזיה שלה. עד לא מזמן הבדיקה הזאת הייתה חסרת משמעות, כי לא הייתה אלטרנטיבה אמיתית והלקוחות נשארו בעיקר עם כעס. בחודשים האחרונים הזעם הכבוש הזה התפוצץ בבת אחת", אמר.

בנבנישתי הצביע על מגמת צניחה בשירותי הכבלים והלוויין בעולם כאשר בשנתיים החולפות נתח השוק של הכבלים והלוויין בארה"ב צנח מ-61% ל-46%.


לדבריו, בישראל מסתמן כיוון דומה כאשר רבע מהלקוחות של הוט ויס מתכוונים להתנתק מהן כבר בשנה הקרובה, ודיווח על עלייה במספר הלקוחות בפרטנר TV: "אנחנו החודש צפויים להגיע ל-50 אלף לקוחות". 
 
"עד לא מזמן, אנחנו הצופים היינו שבויים של ממיר שבו בחרו עבורנו מה נראה, וחשוב מכך - בחרו גם מה לא נראה, מה חסום בפנינו. האבסורד הוא, שלמרות שחופש הבחירה שלנו כלקוחות הוגבל - המחיר שנאלצנו לשלם היה מופקע", טען.

עוד הוסיף כי "לא מדובר בטרנד חולף - מדובר בשינוי הרגלי צריכה שרק הולך ומתגבר. כמו שהסמארטפון פתח בפני כולנו עולמות שלמים של תוכן ויכולות, והכניס אותם לכף היד, כך הטלוויזיה הפתוחה מכניסה אותנו לעולם חדש ועשיר הרבה יותר בתוכן".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה