לא מחכה לדבר: מתיחת פנים לשברולט מאליבו

הדור החדש של המאליבו רק נחת בארץ וכבר זוכה למתיחת פנים
עמרי ספיר |

שברולט מאליבו 2014

כנראה שהדור השמיני של שברולט מאליבו לא מספק את היצרנית. או את הלקוחות ואולי את שניהם – כי כעת מציגה שברולט מתיחת פנים למכונית – שהוצגה לראשונה לפני שנתיים בלבד ונחתה בארץ רק השנה. המתיחה כוללת חזית עדכנית, מנוע חדש להיצע ועדכון לקיים, מערכות עזר חדשות ושינויים בתא הנוסעים. בקיצור – מתיחת פנים מקיפה למדי, במיוחד כשמדובר במכונית צעירה יחסית.
 
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי שברולט חייג ל-3262* או לחץ כאן

מבחוץ ניתן להבחין בחזית החדשה של המאליבו שמקורה, כך שברולט, מגיע מהאימפלה החדשה. עיקרם, שינויים בגריל, שגדל ותפח והתפשט כלפי מטה. התוצאה הסופית נאה, מתאימה לסגנון העיצוב של שברולט ונראית מושכת יותר מחזית המכונית עד כה.

שינויים בוצעו גם מתחת לעור המכונית. קפיצים חדשים (גם בהשראת האימפלה) מאפשרים כיול חדש של הבולמים, שיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש של המכונית. מערכת ההיגוי כוילה מחדש וגם הבלמים שודרגו.
 
 

מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש, המשווק גם פה, זוכה לכוונון וכיול חדשים. השינויים מתבטאים בנתון מומנט משופר של 40.8 קג"מ (ללא ציון סל"ד). ההספק נותר זהה עם 259 כ"ס. בגזרת ה-V6, שאינו משווק כאן, מצהירה שברולט על מנוע חדש – אם כי מהנתונים עולה שמדובר בגרסה עדכנית של המנוע שהוצג עם הדור החדש של המאליבו לפני כשנתיים. נפחו נותר 2.5 ליטר ואילו ההספק עלה ל-196 כ"ס (לעומת 190) ו-25.8 קג"מ (לעומת 25). הוא מגיע עם מערכת עצור והתנע ומציג שיפור בצריכת הדלק של כ-3-5% – כאשר שברולט אינה מציגה עדיין נתון רשמי.

שינויים נוספים נמצאים גם בתא הנוסעים. שברולט מעצבת מחדש את המושבים הקדמיים כך שמרחב הברכיים ישתפר עבור הנוסעים מאחור – בכ-3.2 ס"מ. הקונסולה המרכזית עודכנה קלות גם היא ורשימת מערכות העזר זוכה לתוספת של מערכת לכיסוי נקודות עיוורות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה