לא מחכה לדבר: מתיחת פנים לשברולט מאליבו
שברולט מאליבו 2014
מבחוץ ניתן להבחין בחזית החדשה של המאליבו שמקורה, כך שברולט, מגיע מהאימפלה החדשה. עיקרם, שינויים בגריל, שגדל ותפח והתפשט כלפי מטה. התוצאה הסופית נאה, מתאימה לסגנון העיצוב של שברולט ונראית מושכת יותר מחזית המכונית עד כה.

מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש, המשווק גם פה, זוכה לכוונון וכיול חדשים. השינויים מתבטאים בנתון מומנט משופר של 40.8 קג"מ (ללא ציון סל"ד). ההספק נותר זהה עם 259 כ"ס. בגזרת ה-V6, שאינו משווק כאן, מצהירה שברולט על מנוע חדש – אם כי מהנתונים עולה שמדובר בגרסה עדכנית של המנוע שהוצג עם הדור החדש של המאליבו לפני כשנתיים. נפחו נותר 2.5 ליטר ואילו ההספק עלה ל-196 כ"ס (לעומת 190) ו-25.8 קג"מ (לעומת 25). הוא מגיע עם מערכת עצור והתנע ומציג שיפור בצריכת הדלק של כ-3-5% – כאשר שברולט אינה מציגה עדיין נתון רשמי.
שינויים נוספים נמצאים גם בתא הנוסעים. שברולט מעצבת מחדש את המושבים הקדמיים כך שמרחב הברכיים ישתפר עבור הנוסעים מאחור – בכ-3.2 ס"מ. הקונסולה המרכזית עודכנה קלות גם היא ורשימת מערכות העזר זוכה לתוספת של מערכת לכיסוי נקודות עיוורות.