דורי שדמון מסיים את תפקידו כיו"ר TNS טלסקר וימונה לנשיא כבוד
בימים אלו מסיים דורי שדמון, מייסדה של קבוצת מחקרי השיווק והמדיה TNS ישראל, את תפקידו כיו"ר הקבוצה וימשיך לייעץ לקבוצת TNS וללקוחות נבחרים בתחומי הניסיון שלו, במיוחד בתחומי המדיה וסקרים פוליטיים. שדמון, מסכם בכך תקופה של למעלה מ-26 שנה בניהול מחקרים בתחומי השיווק, המדיה וסקרים ציבוריים-פוליטיים.
בעקבות סיום תפקידו, מסר שדמון, "אני מסכם תקופה מרתקת של כחצי יובל שבה צמחה הקבוצה שלנו, יחד עם ענף המחקר והסקרים בישראל בכלל, לממדים שאינם נופלים מהמקובל בעולם המערבי". עוד הוסיף כי, "היה לי הכבוד לייסד את חברת 'טלסקר' בראשית שנות ה-80 של המאה הקודמת שהייתה חלוצה בישראל בתחום הסקרים הטלפוניים, והתפתחה עם הזמן לקבוצת TNS ישראל".
הקבוצה נמצאת כיום בבעלות מלאה של TNS העולמית ועל פי דיווחי החברה, תתנהל מעתה בשתי זרועות ארגוניות, כאשר בראשות זרוע מחקרי השיווק והסקרים הפוליטיים (חברות טלסקר, מט"ר ומוניטור) עומדת המנכ"ל, חנה גוטליב, ובראשות זרוע המחקרים הסינדיקטיביים (טלגאל ו- TGI ) עומד המנכ"ל, איתן כסיף.
קבוצת TNS ישראל, כוללת בתוכה מספר חברות, ביניהן TNS טלסקר (מחקרי שיווק וסקרים פוליטיים), TNSטלגאל (מודדת הרייטינג ו- TGI במדיה), TNS מט"ר (מחקר סנסורי בפיתוח מוצרים חדשים) ו TNS מוניטור (מחקרי שיווק מתמחים).
לדברי שדמון, "החברה סיכמה את 2008 עם היקף מכירות של מעל 40 מיליון שקל, שהם כרבע מסך כל שוק מחקרי השיווק והמדיה בישראל".