וואלה ו-ICQ משיקות מוצר פרסומי חדש: מסך ה-Zones
וואלה ו- ICQ משיקות היום (ב') בישראל את מסך ה-Zones - מסך הכניסה המופיע מיד עם ההתחברות לשירות, בכך מספקות החברות פלטפורמה ממוקדת בעלת אפשרויות מיתוג רבות ומוצרי פרסום שונים למפרסמים.
מסך ה-Zones נפתח בכל פעם שהמשתמש מתחבר לשירות ICQ, ומציג תכנים מגוונים לצעירים בגילאי 13-24 המתעדכנים בתדירות גבוהה. מסך זה כולל עדכונים מ'וואלה Zone' וקישורים למגוון שירותים כמו דואר, הרשת החברתית מקושרים ועוד.
השקת מסך ה-Zones למשתמשי ICQ בישראל מגיעה לאחר הצלחת המוצר בגרמניה, שהתבטאה בעלייה תלולה במספר החשיפות ובעקבות כך בגידול תקציבי הפרסום במוצר זה, כך לדברי שתי החברות.
על פי נתוני החברות, משתמשי ICQ בארץ מתחברים לשירות המסרים המידיים קרוב ל-700 אלף פעמים ביום בממוצע, ונשארים מחוברים 5 שעות ביום בממוצע. נתונים אלו, מספקים חשיפה גבוהה לקהל צעיר וממוקד וכמו כן, גידול בתקציבי הפרסום. מסך ה-Zones ישולב בכל גרסאות ICQ בישראל, כולל במוצר התקשורת המשותף, 'וואלה- icq ', אשר הושק בקיץ שעבר.
לדברי ערן גוטדנקר, מנהל מוצר ICQ בוואלה, "שורת המוצרים הפרסומיים החדשים במסך ה-Zones כוללת יותר אפשרויות פרסום עבור המפרסמים. ICQ משמש להם שער כניסה לעולם הצעירים".
נזכיר כי בחודש מרץ האחרון, חברת ICQ ופורטל וואלה חתמו על הארכת הסכם שיתוף הפעולה, במסגרתו מופקדת וואלה באופן בלעדי על תחום מכירת פרסום באמצעי המדיה של ICQ בישראל, הפצת מוצר התקשורת המשותף לחברות ושיתוף תכנים, לשנתיים נוספות. בנוסף, כולל ההסכם החדש את הרחבת השת"פ גם לתחום מוצרי הפרסום של ICQ על פלטפורמת הסלולר וסינרגיזם בין ICQ והרשת החברתית "מקושרים".