אבישי ברודי מונה למנכ"ל משרד הפרסום 'מומה'

ברודי, כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ברשת מרפאות אמריקן לייזר
מאיה זיסר |

אבישי ברודי מונה למנכ"ל משרד הפרסום מומה, המתמחה בהחדרת ובהעצמת מותגים.

ברודי, כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ברשת מרפאות אמריקן לייזר. קודם לכן ברודי שימש, במשך כ-6 שנים, כמנהל השיווק של שירותי בריאות כללית.

אבישי ברודי, מנכ"ל משרד הפרסום מומה: "מומה הוא משרד הקיים 5 שנים אשר בשנה האחרונה החל לפרוץ דרך. כאחד שגדל במשרדי הפרסום המובילים בישראל וככזה שישב גם בצד הלקוח, יש לי ראייה של 360 מעלות של הכלים העומדים לרשות הלקוח ותפקידי להציע ללקוחותינו שירות מקצועיות מעולם אחר. שמחתי מאד להיענות לאתגר, וזאת במיוחד שאחרי ששנים רבות הייתי בצד של המפרסמים וכעת חזרתי לצד של הפרסומאים".

משרד הפרסום מומה הוקם לפני כ-5 שנים. בין לקוחות החברה: פוג'י ישראל, סמסונג, רשת נעלי סקופ, רשת החשמל הסיטונאי, כל נעל סנטר, vipo הכלב המעופף ice watce ועוד.

ברודי בוגר תואר ראשון B.A במדעי החברה של אוניברסיטת חיפה,

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה