המשביר לצרכן נסגר לשבוע, המטרה: להעלות את פדיון הרשת בכ-100%

כך להערכתו של מנכ"ל המשביר לצרכן, אשר הודיע כי במשך שבוע ימים יסגרו 31 סניפי הרשת ויהיו פתוחים למוזמנים בלבד
מאיה זיסר |

רשת המשביר לצרכן, הודיעה הבוקר (א') כי היא חוגגת יום הולדת ולכבוד כך תסגור את 31 סניפי הרשת אשר פרוסים ברחבי הארץ, החל מה-7 ביולי, למשך שבוע ימים, למוזמנים בלבד, כ-1.5 מיליון מוזמנים, ההזמנות יחולקו באמצעות דיוור ישיר וסביר להניח כי יחולקו בתפוצה מאוד רחבה ויגיעו כמעט לכולם (אפילו בכניסה לחנויות הרשת).

במסגרת חגיגות יום ההולדת, יוצבו בכל סניפי הרשת שני מאבטחים אשר יתירו כניסה לבעלי הזמנות בלבד. האורחים יוזמנו לסניפים באמצעות הזמנות אישיות, וייחשפו להנחות ולהטבות חד-פעמיות בכל הקטגוריות בהן המשביר לצרכן פועלת.

בנוסף לכך, תציב הרשת ב-28 סניפים, 'מכונות כסף' אשר ינפיקו הטבות וכסף לרכישה בסניפים. כל אורח אשר ירכוש ב-199 שקל ומעלה יוכל להיכנס למכונה ולאסוף במשך 30 שניות הטבות ושטרות כסף אמיתיים בהם יוכל להשתמש לקניות ברשת.

במסגרת פעילות זו, רשת המשביר לצרכן תצא בקמפיין רחב בעלות של 4 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום 'מקאן אריקסון' ויעלה בערוצים המסחריים , ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9, מודעות צבע וקמפיין באינטרנט, כמו כן הקמפיין יכלול מסע קד"מ רחב בקניונים ברחבי הארץ ובסניפי הרשת.

אסף בן דב, מנכ"ל של המשביר לצרכן מסר כי, "לרגל חגיגות היום ההולדת של המשביר לצרכן הוחלט ליזום פעילות חווייתית קמעונאית יוצאת דופן שלא נראתה כמותה בישראל". לדבריו: "אנו בטוחים שהפעילות תיצור באז תקשורתי רחב בקרב קהלי היעד של המשביר לצרכן וייווצר ביקוש אדיר להשיג הזמנות לחגיגות יום ההולדת".

עוד מסר בן דב כי: להערכתו, ב"משך שבוע ימי הפעילות תגדיל המשביר לצרכן את פדיון הרשת בכ- 100%, למרות סגירת הסניפים למוזמנים בלבד וזאת באמצעות סל הקנייה שיגדל בממוצע מ- 250 שקל ל- 500 שקל, מדובר בהזדמנות של פעם בשנה בהם יינתנו הטבות לצרכנים ולחברי מועדון הלקוחות שלנו".

אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן מסרה כי: "לרגל חגיגת יום ההולדת סניפי המשביר לצרכן יקושטו ויאבזרו באופן חד פעמי על ידי מעצבי הבית של הרשת בסגנון חגיגי וצבעוני כאשר חלונות הראווה יכוסו במטרה שלא ניתן יהיה לצפות מבחוץ על פעילות בסניפים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה