רשת מלונות רימונים בחרה בסמארטנט: תספק שירותי אינטרנט אלחוטי במלון מרינה קלאב באילת

השרות החדש ,יאפשר לאורחי המלון להתחבר לאינטרנט באופן אלחוטי מכל מקום במלון, ובכל זמן, או להתחבר לאינטרנט באמצעות עמדות נייחות שיוצבו ברחבי המלון
מערכת Bizportal |

רשת מלונות רימונים חתמה על חוזה התקשרות עם חברת smartnet לאספקת שירותי אינטרנט אלחוטי ועמדות אינטרנט לאורחי המלון החדש של הרשת, "מרינה קלאב" אילת.

השרות החדש ,יאפשר לאורחי המלון להתחבר לאינטרנט באופן אלחוטי מכל מקום במלון, ובכל זמן, או להתחבר לאינטרנט באמצעות עמדות נייחות שיוצבו ברחבי המלון, והכל באמצעות חברת smartnet - ספקית האינטרנט האלחוטי המובילה בישראל.

החוזה הוא לתקופה של 3 שנים, במסגרתו תרשת סמארטנט את כל מתחמי המלון בהשקעה מוערכת של כ-80,000 שקל.

רני שטרית, מנכ"ל מלונות רימונים אילת, אמר היום, כי: "לקוחותינו רגילים לקבל שירות יוצא דופן ואנו עושים מאמצים גדולים להפתיע אותם בכל ביקור מחדש ברמת השירותים המוצעים להם. שירותים מתקדמים מסוג זה מוכיחים כי טכנולוגיה היא בהחלט כלי נוסף העומד לרשותנו על מנת לשדרג את חוויית האירוח. בחרנו בסמארטנט בשל המוניטין והנסיון הרבים שלהם באספקת פתרונות יעודיים לשוק המלונאות".

בעז ארבל, מנכ"ל smartnet , אמר כי חברת smartnet גאה לצרף את רשת מלונות רימונים ואת מלון מרינה קלאב אל משפחת לקוחותיה המרוצים. עוד ציין ארבל כי רישות אלחוטי של מלונות נופש, כגון מלון מרינה קלאב, מהווה דוגמה להתרחבות של מעגל צרכני האינטרנט. אם בעבר עיקר הדרישה לשירות הגיעה בעיקר ממלונות עסקיים, הרי שכיום כולנו רוצים להשאר מחוברים לחדשות, לחברים ולאתרים האהובים עלינו גם במהלך החופשה. smartnet מנוסה מאוד במתן שירות גם למגזר זה של מלונות עם פתרונות יחודיים לקהלי היעד השונים בכל מלון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קניות
צילום: freepik

הכפלת הפטור ממס על יבוא אישי - שאלות ותשובות

רן קידר |

מה כוללת הרפורמה של בצלאל סמוטריץ' בקשר למע"מ על יבוא אישי?

הכפלת פטור ממע"מ ביבוא אישי מ-75 דולר ל-150 דולר החל מינואר 2026.

למה נועד הפטור?

להוזיל עלויות לצרכן ולהגביר תחרות מול רשתות ומחירים גבוהים בישראל.

מה החשש של הקמעונאים?

תחרות לא הוגנת שתביא לסגירת אלפי חנויות קטנות ועסקים מקומיים.

טענת המתנגדים העיקרית?

אובדן של כ-2 מיליארד שקל הכנסות מע"מ ופגיעה קשה במסחר.

הצרכנים באמת יחסכו?

כן, עד 18% על אופנה, קוסמטיקה ולייף-סטייל, אבל לא משמעותי לטווח ארוך.

מי ירוויח הכי הרבה?

עליאקספרס, אמזון, חברות שילוח והצרכן הפרטי הישראלי.

איך דואר ישראל יתמודד?

כבר עמוס מאוד, יצטרך הרחבה משמעותית של מיון ושליחויות.

מה עם נקודות איסוף?

יקבלו יותר תנועת לקוחות אך רווחיות נמוכה מעמלות.

השפעה על חברות ישראליות?

פגיעה קשה באופנה וקוסמטיקה, חלקן ישקלו מעבר לחו"ל.

כמה המדינה תפסיד?

כ-2 עד 2.25 מיליארד שקל בשנה מהפסד גביית מע"מ.

יש קשר פוליטי?

רבים רואים בזה צעד פופוליסטי לקראת בחירות 2026.

עמדת אתרי הסחר הישראליים?

חוששים מאובדן לקוחות, שוקלים להקים מחסנים בקפריסין או ירדן.

יש חלופות טובות יותר?

פטור מדורג או הטבות לעסקים מקומיים – כרגע לא מתוכנן.

מתי זה נכנס לתוקף?

צפוי להיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2026 לאחר אישור הצו.

מה אומר הדרג המקצועי?

התנגדות חריפה, המליץ לבטל את הפטור ממע"מ לגמרי.

ילכו לבג"ץ?

איגודי סוחרים ותעשיינים מאיימים בעתירה לבג"ץ לעצירת הרפורמה.