רשת מלונות רימונים בחרה בסמארטנט: תספק שירותי אינטרנט אלחוטי במלון מרינה קלאב באילת

השרות החדש ,יאפשר לאורחי המלון להתחבר לאינטרנט באופן אלחוטי מכל מקום במלון, ובכל זמן, או להתחבר לאינטרנט באמצעות עמדות נייחות שיוצבו ברחבי המלון
מערכת Bizportal |

רשת מלונות רימונים חתמה על חוזה התקשרות עם חברת smartnet לאספקת שירותי אינטרנט אלחוטי ועמדות אינטרנט לאורחי המלון החדש של הרשת, "מרינה קלאב" אילת.

השרות החדש ,יאפשר לאורחי המלון להתחבר לאינטרנט באופן אלחוטי מכל מקום במלון, ובכל זמן, או להתחבר לאינטרנט באמצעות עמדות נייחות שיוצבו ברחבי המלון, והכל באמצעות חברת smartnet - ספקית האינטרנט האלחוטי המובילה בישראל.

החוזה הוא לתקופה של 3 שנים, במסגרתו תרשת סמארטנט את כל מתחמי המלון בהשקעה מוערכת של כ-80,000 שקל.

רני שטרית, מנכ"ל מלונות רימונים אילת, אמר היום, כי: "לקוחותינו רגילים לקבל שירות יוצא דופן ואנו עושים מאמצים גדולים להפתיע אותם בכל ביקור מחדש ברמת השירותים המוצעים להם. שירותים מתקדמים מסוג זה מוכיחים כי טכנולוגיה היא בהחלט כלי נוסף העומד לרשותנו על מנת לשדרג את חוויית האירוח. בחרנו בסמארטנט בשל המוניטין והנסיון הרבים שלהם באספקת פתרונות יעודיים לשוק המלונאות".

בעז ארבל, מנכ"ל smartnet , אמר כי חברת smartnet גאה לצרף את רשת מלונות רימונים ואת מלון מרינה קלאב אל משפחת לקוחותיה המרוצים. עוד ציין ארבל כי רישות אלחוטי של מלונות נופש, כגון מלון מרינה קלאב, מהווה דוגמה להתרחבות של מעגל צרכני האינטרנט. אם בעבר עיקר הדרישה לשירות הגיעה בעיקר ממלונות עסקיים, הרי שכיום כולנו רוצים להשאר מחוברים לחדשות, לחברים ולאתרים האהובים עלינו גם במהלך החופשה. smartnet מנוסה מאוד במתן שירות גם למגזר זה של מלונות עם פתרונות יחודיים לקהלי היעד השונים בכל מלון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI

מדד המחירים בנובמבר ירד ב-0.5%; מחירי הדירות ירדו גם ב-0.5%

הירידה במדד בהתאם להערכות הכלכלנים, מה קרה למחירי הדירות באזורים שונים והאם תהיה למדד השלילי השפעה על הריבית? וגם - למה אנחנו מרגישים שיוקר המחייה מזנק הרבה יותר ממדד המחירים לצרכן? 

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה מדד המחירים לצרכן

מדד המחירים לצרכן ירד ב-0.5% בחודש נובמבר, בהשוואה לחודש אוקטובר - בדומה להערכות הכלכלנים.  בשנים עשר החודשים האחרונים (נובמבר 2025 לעומת נובמבר 2024), עלה מדד המחירים לצרכן  ב-2.4%.  ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: ירקות ופירות טריים שירדו ב-4.1%, תרבות ובידור שירד ב-2.5%, תחבורה ותקשורת שירד ב-1.6% וריהוט וציוד לבית שירד ב-1.1%. הירידה החדה במדד נבעה בעיקר מסעיף הטיסות שירד משמעותית. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיף המזון, שעלה ב-0.4%. מדד מחירי הדירות ירד ב-0.5%. 


הנה פרוט הסעיפים שהשפיעו על מדד המחירים - הוצאות על נסיעות לחו"ל גרם לירידה של 0.266%, ירקות ופירות תרמו לירידה של 0.09%: 




מחירי הדירות בירידה כבר חודש שמיני ברציפות. הפעם הם ירדו ב-0.5%. בתל אביב נרשמה ירידה של 1.1%, בירושלים עלייה של 1.4%. תל אביב רק נזכיר עמוסה במלאי של 10,700 דירות כשקצב המכירות השנתי עומד על 2,200 דירות בשנה. כלומר יש מלאי שיספיק ל-5 שנים בקצב הזה, וגם אם הקצב יעלה, מדובר במלאי של שנים.  



בשכר הדירה עבור השוכרים אשר חידשו חוזה נרשמה עלייה של 2.8% ועבור השוכרים החדשים (דירות במדגם בהן הייתה תחלופת שוכר) נרשמה עלייה של 4.7%. 

אנשים וגרפים
צילום: FREEPIK

התמ"ג זינק ב-11% ברבעון השלישי של 2025, הצריכה ב-21%

הצריכה הפרטית, ההשקעות והייצוא הובילו את הצמיחה לאחר הירידה החדה ברבעון השני על רקע מלחמת "עם כלביא"; התמ"ג לנפש עלה ב-9.5%

רן קידר |
נושאים בכתבה תמ"ג צריכה פרטית

התמ"ג רשם קפיצה חדה ברבעון השלישי של שנת 2025, עם עלייה של 11% בחישוב שנתי (2.6% בחישוב רבעוני), כך על פי האומדן השני של החשבונות הלאומיים שפרסמה היום הלמ"ס. העלייה החדה משקפת התאוששות משמעותית בפעילות הכלכלית, לאחר ירידה של 4.8% בתמ"ג ברבעון השני של השנה, שנרשמה בעקבות מלחמת "עם כלביא" והשפעותיה על המשק.

על פי נתוני הלמ"ס, הצמיחה ברבעון השלישי נובעת יותר מכל מהתאוששות חזקה בצריכה הפרטית, מגידול חד בהשקעות בנכסים קבועים ומעלייה ביצוא הסחורות והשירותים. במקביל, נרשמה גם עלייה מתונה יחסית בצריכה הציבורית, בעוד היבוא עלה בשיעור דו-ספרתי, דבר המעיד על חידוש הביקושים במשק.


תוצר מקומי גולמי לנפש נתונים מנוכי עונתיות, בשקלים


צריכה פרטית

בפילוח לפי רכיבי התוצר, עולה כי ההוצאות על צריכה פרטית זינקו ב־21.6% בחישוב שנתי (5% בחישוב רבעוני), לאחר ירידה של 5.1% ברבעון השני. הצריכה הפרטית לנפש עלתה ב-19.9% בחישוב שנתי. העלייה בצריכה הפרטית נרשמה כמעט בכל סעיפי ההוצאה, ובפרט במוצרים ברי-קיימא (למשל ריהוט, מקררים ומכונות כביסה) וברי-קיימא למחצה (למשל בגדים, נעליים וחפצים לבית).