רשת מלונות רימונים בחרה בסמארטנט: תספק שירותי אינטרנט אלחוטי במלון מרינה קלאב באילת
רשת מלונות רימונים חתמה על חוזה התקשרות עם חברת smartnet לאספקת שירותי אינטרנט אלחוטי ועמדות אינטרנט לאורחי המלון החדש של הרשת, "מרינה קלאב" אילת.
השרות החדש ,יאפשר לאורחי המלון להתחבר לאינטרנט באופן אלחוטי מכל מקום במלון, ובכל זמן, או להתחבר לאינטרנט באמצעות עמדות נייחות שיוצבו ברחבי המלון, והכל באמצעות חברת smartnet - ספקית האינטרנט האלחוטי המובילה בישראל.
החוזה הוא לתקופה של 3 שנים, במסגרתו תרשת סמארטנט את כל מתחמי המלון בהשקעה מוערכת של כ-80,000 שקל.
רני שטרית, מנכ"ל מלונות רימונים אילת, אמר היום, כי: "לקוחותינו רגילים לקבל שירות יוצא דופן ואנו עושים מאמצים גדולים להפתיע אותם בכל ביקור מחדש ברמת השירותים המוצעים להם. שירותים מתקדמים מסוג זה מוכיחים כי טכנולוגיה היא בהחלט כלי נוסף העומד לרשותנו על מנת לשדרג את חוויית האירוח. בחרנו בסמארטנט בשל המוניטין והנסיון הרבים שלהם באספקת פתרונות יעודיים לשוק המלונאות".
בעז ארבל, מנכ"ל smartnet , אמר כי חברת smartnet גאה לצרף את רשת מלונות רימונים ואת מלון מרינה קלאב אל משפחת לקוחותיה המרוצים. עוד ציין ארבל כי רישות אלחוטי של מלונות נופש, כגון מלון מרינה קלאב, מהווה דוגמה להתרחבות של מעגל צרכני האינטרנט. אם בעבר עיקר הדרישה לשירות הגיעה בעיקר ממלונות עסקיים, הרי שכיום כולנו רוצים להשאר מחוברים לחדשות, לחברים ולאתרים האהובים עלינו גם במהלך החופשה. smartnet מנוסה מאוד במתן שירות גם למגזר זה של מלונות עם פתרונות יחודיים לקהלי היעד השונים בכל מלון".
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
