עד עכשיו שיחקנו: Müller מעבירה הילוך ועולה בקמפיין טלוויזיה
ארבעה חודשים לאחר הכניסה לשוק, Müller עולה בקמפיין בהשקעה כוללת של כ-800 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, זאת במטרה להגביר את קצב גזילת נתח השוק מתנובה ושטראוס בעזרת המדיה המובילה.
טל שכטמן, מנהלת שיווק Müller : "בקמפיין הראשון של Müller בישראל ייוצג קונספט ייחודי ביחס לטבע: המחשבה האסטרטגית מאחורי הפרסומת הייתה האדרת הטבע על כל גווניו: Müller טוענת שלא ניתן להבין את כל סודות הטבע, אך ל Müller יש את היכולת לקחת את מה שיש לטבע להציע ולעשות ממנו יוגורט מעולה, בזכות פיתוח טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם לייצור מוצרי חלב מחומרי גלם מהטבע.
עד היום השיקה Müller בישראל ארבע קטגוריות; Müller Froop, יוגורטBio לבן עם קציפה מפרי טבעי. Light Müller יוגורט BIO 0% שומן, ללא ממתיקים מלאכותיים. Mix Fruit Müller- יוגורט חצוי עם תוספות פרי, Müller Bianco- יוגורט לבן במגוון טעמים.
הקמפיין שיעלה בימים הקרובים, בערוצי הטלוויזיה, מתרכז באמירה של Müller, "תודה לטבע". הטבע הוא ההתחלה להכל, הוא סמל הבריאות הטעם והאיכות והוא המאפשר ל - Müller לעשות את המוצרים כפי שהם.
בתהליכי ייצור חדשניים מקפידים ב- Müller לא להשתמש בחומרים משמרים, ולהיות נאמנים ככל שניתן לחומרי הגלם המצוינים שהטבע מספק.

יאנגו דורשת מרשות התחרות: הכריזו על Gett כמונופול
בפנייה נטען כי ל-Gett יש נתח שוק בהיקף של 70% ומאשימה כי המערכת של Gett מייצרת מנגנונים של תמרוץ וסנקציות לנהגי מוניות, המעודדים עבודה כמעט בלעדית איתה
חברת יאנגו, המפעילה אפליקציה להזמנת מוניות, דורשת מרשות התחרות להכריז על מתחרתה העיקרית גט (Gett) כמונופול. לטענת יאנגו, גט מחזיקה בנתח שוק העולה משמעותית על הרף הקבוע בחוק, ומפעילה כוח שוק הפוגע בתחרות, בנהגים ובצרכנים.
בפנייה, שנשלחה לממונה על רשות התחרות מיכל כהן באמצעות עורכי הדין ישראל שלו וטל טיטמן, נטען כי נתח השוק של גט בנסיעות מוזמנות באמצעות אפליקציה מגיע לכ-70%. נתון זה, לטענת יאנגו, מבוסס בין היתר על ממצאי רשות התחרות עצמה במסגרת בחינת המיזוג שביקשו בעבר גט ופנגו לקדם, וכן על נתונים שפורסמו בדוחות של משקיעי החברה.
"התפתחה אצל הנהגים תלות ממשית בפלטפורמה של גט כמקור הכנסה עיקרי, שלא לומר בלעדי, באופן המגביל את התחרות בשוק", נכתב במכתב ששלחה חברת אפלי טקסי עוז, המפעילה את יאנגו, לממונה על רשות התחרות. אף שנהגים רשאים לכאורה לעבוד עם כמה אפליקציות במקביל, אופן התמחור שמפעילה גט והמבנה של מסלולי המנוי מובילים בפועל לכך שנהגים עובדים בעיקר איתה.
לפי הנתונים שהוצגו, מדי שנה מתבצעות בישראל עשרות מיליוני נסיעות במוניות, כאשר למעלה ממחציתן מוזמנות מראש ולא נאספות מהרחוב. יאנגו טוענת כי חלקה של גט בנסיעות המוזמנות חורג בהרבה ממחצית השוק, באופן המאפשר לה להכתיב בפועל את כללי המשחק בענף.
- רשות המסים: 80% מנהגי המונית אינם מפעילים מונה
- קנס של 20 אלף שקל לנהג מונית ש"עבד" על תיירים - האם זה ירתיע את נהגי המוניות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בפנייה מצוין כי המסלול המרכזי שמציעה גט לנהגים מבוסס על תשלום חודשי קבוע, בגובה אלפי שקלים, אשר הופך לכלכלי רק אם מרבית הנסיעות מבוצעות דרך הפלטפורמה שלה. מצב זה, לפי יאנגו, יוצר תמריץ שלילי לעבוד עם מתחרים ומקשה על אפליקציות אחרות לגייס נהגים בהיקף מספק.
