רדקום מדווחת על חזרה לאיזון ולרווחיות ב-4Q

הכנסות החברה רשמו גידול של 62% לעומת הרבעון השלישי אך נפלו בהשוואה לרבעון המקביל ב-2006. הרווח על בסיס GAAP, הסתכם ב-52 אלף דולר
אריאל אטיאס |

חברת רדקום (סימול: RDCM), דיווחה היום (ב') על חזרה לאיזון ולרווחיות ברבעון הרביעי של 2007, כאשר הכנסותיה רשמו גידול של 62% לעומת הרבעון השלישי אך נפלו בהשוואה לרבעון המקביל ב-2006.

רדקום מפתחת, מייצרת, משווקת ותומכת פתרונות ניטור חדשניים לרשתות תקשורת עבור יצרני ציוד וספקי תקשורת.

בשורה הראשונה, רשמה החברה הכנסות של 4.9 מיליון דולר, זאת בהשוואה ל-6.1 מיליון דולר הכנסות ברבעון המקביל בשנת 2006. בשורה התחתונה, מדווחת החברה, כי על בסיס GAAP, רשמה רווח של 52 אלף דולר וזאת בהשוואה להפסד של 2.4 מיליון דולר (14 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון השלישי של 2007 ולהפסד של 0.7 מיליון דולר (4 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון הרביעי של 2006.

נציין, כי הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2007 כולל הוצאות של 141 אלף דולר בגין הענקת אופציות שלא במזומן על בסיס תקנה 123.

על בסיס Non GAAP - בניכוי הוצאות בגין הענקת אופציות וזאת כדי לתת למשקיעים כלים להבנת התוצאות התפעוליות - הרווח של רדקום ברבעון הרביעי של 2007 הסתכם ב-194 אלפי דולר (1 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) בהשוואה להפסד נקי של 2.2 מיליון דולר (13 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון השלישי של 2007 ולעומת הפסד של 519 אלף דולר (3 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון הרביעי של 2006.

את שנת 2007, מסכמת החברה עם הכנסות של 13.6 מיליון דולר, ירידה לעומת הכנסות של 20.5 מיליון דולר בשנת 2006 ועם הפסד (על בסיס תקנות GAAP) של 8 מיליון דולר, או 49 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא. על בסיס Non GAAP הסתכם ההפסד של רדקום בשנת 2007 הסך של 7.5 מיליון דולר (46 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) לעומת רווח נקי של 2.4 מיליון דולר, שהם 15 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא.

דוד ריפשטיין, מנכ"ל רדקום אומר:" אנו מאוד מרוצים על חזרתה של החברה לאיזון תוך שיפור משמעותי בהכנסותיה ברבעון הרביעי וכל זאת בהתאם למטרות תוכנית המהפך שאותה אנו מבצעים בארבעת החודשים האחרונים. זו היא תקופה מלהיבה עבור רדקום. במהלך שני הרבעונים האחרונים החברה בנתה את ארגון המכירות שלה, צמצמה הוצאות, הגדילה את המכירות החוזרות והרחיבה את קו המוצרים להזדמנויות חדשות."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.