רדקום מדווחת על חזרה לאיזון ולרווחיות ב-4Q
חברת רדקום (סימול: RDCM), דיווחה היום (ב') על חזרה לאיזון ולרווחיות ברבעון הרביעי של 2007, כאשר הכנסותיה רשמו גידול של 62% לעומת הרבעון השלישי אך נפלו בהשוואה לרבעון המקביל ב-2006.
רדקום מפתחת, מייצרת, משווקת ותומכת פתרונות ניטור חדשניים לרשתות תקשורת עבור יצרני ציוד וספקי תקשורת.
בשורה הראשונה, רשמה החברה הכנסות של 4.9 מיליון דולר, זאת בהשוואה ל-6.1 מיליון דולר הכנסות ברבעון המקביל בשנת 2006. בשורה התחתונה, מדווחת החברה, כי על בסיס GAAP, רשמה רווח של 52 אלף דולר וזאת בהשוואה להפסד של 2.4 מיליון דולר (14 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון השלישי של 2007 ולהפסד של 0.7 מיליון דולר (4 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון הרביעי של 2006.
נציין, כי הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2007 כולל הוצאות של 141 אלף דולר בגין הענקת אופציות שלא במזומן על בסיס תקנה 123.
על בסיס Non GAAP - בניכוי הוצאות בגין הענקת אופציות וזאת כדי לתת למשקיעים כלים להבנת התוצאות התפעוליות - הרווח של רדקום ברבעון הרביעי של 2007 הסתכם ב-194 אלפי דולר (1 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) בהשוואה להפסד נקי של 2.2 מיליון דולר (13 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון השלישי של 2007 ולעומת הפסד של 519 אלף דולר (3 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) ברבעון הרביעי של 2006.
את שנת 2007, מסכמת החברה עם הכנסות של 13.6 מיליון דולר, ירידה לעומת הכנסות של 20.5 מיליון דולר בשנת 2006 ועם הפסד (על בסיס תקנות GAAP) של 8 מיליון דולר, או 49 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא. על בסיס Non GAAP הסתכם ההפסד של רדקום בשנת 2007 הסך של 7.5 מיליון דולר (46 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא) לעומת רווח נקי של 2.4 מיליון דולר, שהם 15 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא.
דוד ריפשטיין, מנכ"ל רדקום אומר:" אנו מאוד מרוצים על חזרתה של החברה לאיזון תוך שיפור משמעותי בהכנסותיה ברבעון הרביעי וכל זאת בהתאם למטרות תוכנית המהפך שאותה אנו מבצעים בארבעת החודשים האחרונים. זו היא תקופה מלהיבה עבור רדקום. במהלך שני הרבעונים האחרונים החברה בנתה את ארגון המכירות שלה, צמצמה הוצאות, הגדילה את המכירות החוזרות והרחיבה את קו המוצרים להזדמנויות חדשות."

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.