חודש לאחר שנחת בישראל: ZEEKR מוביל את טבלת המסירות של רכבי הפרמיום
מותג הפרמיום-טק ZEEKR מבית GEELY Holdings שבר לא מעט תקרות זכוכית מאז הושק לפני שלוש שנים: החל מהביצועים של ספינת הדגל של המותג, דגם ה-001, שזכה ל-4 שיאי גינס; דרך טכנולוגיה פורצת דרך הכוללת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ענקיות טכנולוגיה כמו מובילאיי וקוואלקום; ועד לעיצוב עתידני שובר מוסכמות. כעת זוכה המותג שהושק בישראל לפני בסך הכול חודש וחצי גם לשיא ישראלי נאה, שעשוי להעיד על מהפיכה בסגמנט מותגי הפרמיום-טק החשמליים בישראל. לפי נתוני איגוד יבואני הרכב בישראל, בחודש פברואר החולף, שהיה חודש המסירות המלא הראשון של המותג בישראל, מסרה גיאו מוביליטי, יבואנית ZEEKR 363 כלי רכב - נתון שמציב את המותג בראש טבלת המסירות - יותר מכל מותג פרמיום אחר.
המסירות מתייחסות, כאמור, לשני הדגמים של ZEEKR שקיבלו עד כה תקינה אירופית ומשווקים בישראל, מתוך ארבע דגמים שייצרה ZEEKR עד כה: ה-ZEEKR X שהוא SUV אורבני המגיע בשתי רמות גימור ונמכר החל מ-184,990 שקל; וה-ZEEKR 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב "Shooting Brake" ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור ומחיר התחלתי של 269,990 ש"ח. שני הדגמים משופעים במערכות הטכנולוגיות המובילות בעולם הרכב, סוללות עוצמתיות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מרשימים – עד 620 ק"מ (לפי תקן WTLP) ב-LR 001.
ההישג של ZEEKR מרשים במיוחד לא רק בשל הזמן הקצר שבו הושג, אלא גם משום שמספרי המסירות של ZEEKR העפילו כאמור גם על מותגי הפרימיום המסורתיים והוותיקים בישראל.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- ה-Zeekr 7X הושק בארץ, SUV חשמלי עם טעינה של פחות מרבע שעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל: "אנו נרגשים לראות שהקהל הישראלי מזהה את הטכנולוגיה, האיכות וחווית הנהיגה שיש ל-ZEEKR להציע, ומודים על הבעת האמון. בשלב זה אנו עוסקים בבניית המותג, ועובדים לילות כימים על-מנת לעמוד בסטנדרט השירות הגבוה הנגזר מהיותנו מותג פרמיום, ומחוייבים לכך".
- 9.דורון 29/03/2024 07:32הגב לתגובה זועל זיקר להקים ולפתוח אולם תצוגה בתלפיות או בהר החוצבים בירושלים
- 8.מיכה הכהן 11/03/2024 05:46הגב לתגובה זורכב מרשים אין מה להגיד
- 7.עוד פרסום שיווקי פר-אקסלנס (ל"ת)הרגתם אותי, מצחוק 10/03/2024 23:38הגב לתגובה זו
- 6.אלי 10/03/2024 23:30הגב לתגובה זועל איזה סטנדרט שירות אתה מדבר....
- 5.יובל 10/03/2024 21:52הגב לתגובה זואיזה חירטוט
- 4.זרעך יוכה יושמד וייכחד אפיקורסים טמאים חומדי בצע. (ל"ת)10/03/2024 19:05הגב לתגובה זו
- 3.צונאמי 7.7 פינאלה אדיר גלי מכוניות חשמל פוקושימה בארץ הקודש. (ל"ת)10/03/2024 19:04הגב לתגובה זו
- 2.מכרת הצפון ואין כוח ואין מושיע אמברגו חונק ומתיש. ניצחון מוחלט לאחוזת בית ולאוליגרכים (ל"ת)10/03/2024 19:03הגב לתגובה זו
- 1.דור רוגלה ציוני דוהר על טסלה עם שלמה גרינברג אי יר 10/03/2024 19:02הגב לתגובה זודור רוגלה ציוני דוהר על טסלה עם שלמה גרינברג אי ירוק דמוכרתי פקק ענק מן הירדן נזרקת לים הגדול. ארורה מערכת ביז נשרפה אש הגאולה עם הבנקים ועלית שטראוס.
 דיפאל S05. צילום יצרן
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
 רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.
המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן.
על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.
אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).
מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.
אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.
Revers Accounting
כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.
- מסירות חשמליות ופלאג אין - האמת שונה מהכותרות ההיסטריות
- 170,000 ש"ח זה ה 135,000 החדש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.

