אולגובס
צילום: אולגובס. חברת הפרסום מנצ'

קמפיין חדש ל-AllJobs: "אני מתפטר"

אתר הדרושים משיק קמפיין חדש ונרחב שיעלה בערוץ 12, בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות. הקמפיין מציג שלושה סרטונים, שכל אחד מהם מציג סיטואציה משפחתית שונה
נחמן שפירא |

אתר הדרושים AllJobs משיק קמפיין חדש שיעלה בערוץ 12, בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות. הקמפיין מציג שלושה סרטונים, שכל אחד מהם מציג סיטואציה משפחתית שונה, בה אחד מבני המשפחה מגיב למצב בייאוש תוך שהוא מסנן "אני מתפטר". הרעיון הקריאטיבי מאחורי הקמפיין טמון במסר: "משפחה לא בוחרים, עבודה כן. AllJobs - לבחור נכון".

 

הקמפיין שיעלה השבוע, מבית AllJobs ובשיתוף משרד הפרסום מנצ', שהחל לעבוד עם החברה לאחרונה, עוסק באפשרויות הרבות שניצבות בפני העובדות והעובדים בישראל.

המסר של החברה בפרסומת הוא כי העובדים בישראל אינם צריכים להתפשר על מקום עבודתם אלא לבחור נכון וליהנות ממבחר המשרות והשירותים הנוספים שהחברה מספקת.

החל מחיפוש בלמעלה מ-30 אלף משרות המופיעות באתר, "Hi AI" - מערכת AI המגדילה את הפוטנציאל להתקבל לעבודה, סיוע בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות ומבחנים, הכשרות והסבות מקצועיות, מתחם שכר שמציג את השכר הממוצע לכל תפקיד וכן קורסים לשיפור אנגלית מקצועית. המסר המרכזי הוא שמקום עבודה ניתן לעזוב, אבל צריך לדעת לבחור נכון.

 

סמנכ"לית השיווק והתוכן של החברה, הילה מוסקל אמרה: "עם קרוב למיליון גולשים בחודש ולמעלה מ-30 אלף משרות, AllJobs היא הפלטפורמה הגדולה בישראל לא רק לחיפוש עבודה, אלא בעיקר למציאת עבודה".

  

את הקמפיין ביים אדם סנדרסון, בנו של דני סנדרסון ביחד עם חברת ההפקה מי אלמה. הקמפיין החדש יקודם בשבועות הקרובים בפלטפורמות השונות, ביניהם: קשת 12, יו-טיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, Ynet, GoogleDiscover, Google Search.

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.