קמפיין חדש ל-AllJobs: "אני מתפטר"
אתר הדרושים AllJobs משיק קמפיין חדש שיעלה בערוץ 12, בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות. הקמפיין מציג שלושה סרטונים, שכל אחד מהם מציג סיטואציה משפחתית שונה, בה אחד מבני המשפחה מגיב למצב בייאוש תוך שהוא מסנן "אני מתפטר". הרעיון הקריאטיבי מאחורי הקמפיין טמון במסר: "משפחה לא בוחרים, עבודה כן. AllJobs - לבחור נכון".
הקמפיין שיעלה השבוע, מבית AllJobs ובשיתוף משרד הפרסום מנצ', שהחל לעבוד עם החברה לאחרונה, עוסק באפשרויות הרבות שניצבות בפני העובדות והעובדים בישראל.
המסר של החברה בפרסומת הוא כי העובדים בישראל אינם צריכים להתפשר על מקום עבודתם אלא לבחור נכון וליהנות ממבחר המשרות והשירותים הנוספים שהחברה מספקת.
החל מחיפוש בלמעלה מ-30 אלף משרות המופיעות באתר, "Hi AI" - מערכת AI המגדילה את הפוטנציאל להתקבל לעבודה, סיוע בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות ומבחנים, הכשרות והסבות מקצועיות, מתחם שכר שמציג את השכר הממוצע לכל תפקיד וכן קורסים לשיפור אנגלית מקצועית. המסר המרכזי הוא שמקום עבודה ניתן לעזוב, אבל צריך לדעת לבחור נכון.
סמנכ"לית השיווק והתוכן של החברה, הילה מוסקל אמרה: "עם קרוב למיליון גולשים בחודש ולמעלה מ-30 אלף משרות, AllJobs היא הפלטפורמה הגדולה בישראל לא רק לחיפוש עבודה, אלא בעיקר למציאת עבודה".
- צריכים משכנתא ומעדיפים לא לצאת מהבית? בבנק לאומי אפשר לסגור הכול מרחוק
- האם זכרתם לדווח? פלטפורמה חדשה תאפשר דיווח מקוון על עזיבת העבודה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את הקמפיין ביים אדם סנדרסון, בנו של דני סנדרסון ביחד עם חברת ההפקה מי אלמה. הקמפיין החדש יקודם בשבועות הקרובים בפלטפורמות השונות, ביניהם: קשת 12, יו-טיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, Ynet, GoogleDiscover, Google Search.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.