"בקטנה": קמפיין XL, הגיוסים של JWPR והתיק החדש של שירן פרץ
קמפיין חדש של XL TEN לקבלת האחר
.
משקה האנרגיה XL TEN משיק קמפיין חדש סביב הערכים של קבלת האחר, הגשמה עצמית ופרוגרסיביות. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא "different people, different energy". לצד הקמפיין, יחנוך XL TEN פעילות חדשה בשם "XLerator TEN" שקוראת לצעירים וצעירות יזמים לספר על יוזמה, אג'נדה חברתית או חלום פורץ דרך. רעיון אחד מבין כל היוזמות יקבל הזדמנות להפוך למציאות על ידי מענק כספי של 50 אלף שקלים וליווי תקשורתי. מ-18 באפריל ועד 15 במרי יפעל אתר ייעודי בו יוכלו צעירים וצעירות להגיש מועמדות. על הקריאייטיב וההפקה חתום "דיבור מדיה"
נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה: "אנחנו שמחים לתת את הזרקור ליזמות וגם את האמצעים להגשים חלומות, לדחוף קדימה, ליזום ולהגשים, לא רק באמירות מוטיבציוניות אלא גם במעשים בשטח. היום יש למותגים את היכולת והזכות לתרום בחזרה, להניע צרכנים להתנהגות חיובית, אחריות ועשייה חברתית".
סתיו אנגלרד, מנהלת מותג XL בישראל: "הדור הצעיר הוא דור אקטיביסטי, פורץ דרך ויוזם, עבור כל אלה צריך הרבה מאוד אנרגיה. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שייתן הזדמנות לאחד מבני הדור לקדם יוזמה חברתית / אג'נדה / להגשים חלום ולתת את הבמה להגשמה עצמית עבורו".
- מס על שכר דירה - כל מה שצריך לדעת
- דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
***
משרד יחסי הציבור JWPR בניהול המנכ"ל יוני וולף והמשנה למנכ"ל אור ניר, מודיע על מינויים חדשים. יועץ התקשורת יוסי יודקוביץ' יהיה סמנכ"ל, יטפל במגוון תקציבים טכנולוגיים וכלכליים, יוביל את המחלקה הציבורית המתפתחת וישתלב בניהול המשרד החווה צמיחה משמעותית.
כמו כן, יועצות התקשורת יעל גרונטמן ותמר קיטל ממן מצטרפות למשרד. גרונטמן תנהל תיקים טכנולוגיים לאחר שליוותה בשש השנים האחרונות כיועצת תקשורת בכירה בחברת Extra Mind חברות ישראליות וזרות מובילות בעיקר בתחומי הטכנולוגיה ושוק ההון. עוד לפני כן הייתה כתבת שוק ההון בגלובס ובביזפורטל. קיטל ממן הייתה דוברת לשר בני גנץ כשכיהן לתקופה קצרה כשר המשפטים. לפני כן הייתה חלק ממערך הדוברות בכחול לבן בבחירות 2019א'. לקיטל ממן ניסיון של חמש שנים ביחסי הציבור ודוברות לגופים ציבוריים, עמותות ואישי ציבור.
.
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
מיכל אורן, תמר קיטל ממן, אור ניר, יוני וולף, יוסי יודקוביץ' ויעל גרונטמן (צילום: רן בירן)
.
בתוך כך, הצטרפו לקוחות חדשים למשרד: פלטפורמת הסחר החכם והשיווק Skai; הקרן לידידות; Zadara המציעה פלטפורמת ענן שמפשטת את המורכבות התפעולית באמצעות הקצאת תשתית אוטומטית מקצה לקצה של משאבי חישוב, אחסון ורשת; ו-SCRT Labs שייסד גיא זיסקינד, המפתחת את רשת Secret network ופלטפורמות Secret NFT המיועדות לפרויקטים ששמים דגש על פרטיות המידע, ביניהם של אמנים כגון טרנטינו וקווין סמית'. המשרד גם נבחר לאחרונה לטפל במצפה התת ימי באילת.
***
יועצת התקשורת שירן פרץ תטפל ב"מועדון המיליון" בבעלות של איש העסקים והיזם רן סיבוני. מדובר על מסלול שעוזר לעסקים להגדיל את הרווחים שלהם. פרץ: "שמחה ללוות את היח"צ למועדון המיליון. בהחלט כבוד גדול עבורי לצאת מאזור הנוחות ולהיות חלק ממשפחה ששואפת ופורצת גבולות. זכיתי להכיר את רן סיבוני איש הברזל מעבר ליזם. הוא הרב של עולם העסקי בעיני רבים וגם בעיני".
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
מוצאי שבת היתה בסימן קשת, ששלטה בלוח השידורים עם פער עצום במהדורה המרכזית ובפריים טיים
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירווזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 18.6% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 8.9% רייטינג ו-224 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. במקום האחרון היה הפרק המסיים של הסדרה התיעודית על ואנונו, עם נתון מכובד של 5.5% רייטינג ו-119 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 3.4% רייטינג ו-91 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-4.1% רייטינג ו-121 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-7.4% רייטינג ו-215 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 2.1% ו-57 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 11% רייטינג ו-276 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם נתונים דומים למדי, 10.9% ו-309 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 4.6% רייטיג ו-128 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.5% ו-95 אלף צופים.
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, "אברי ושרקי" היו בראש, עם 7.3% רייטינג ו-168 אלף צופים, שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של היה במקום השני, עם 4.6% ו-117 אלף צופים, ואילו במקום האחרון היו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, של ערוץ 14, עם 3.2% ו-81 אלף צופים.
