"בקטנה": קמפיין XL, הגיוסים של JWPR והתיק החדש של שירן פרץ
קמפיין חדש של XL TEN לקבלת האחר
.
משקה האנרגיה XL TEN משיק קמפיין חדש סביב הערכים של קבלת האחר, הגשמה עצמית ופרוגרסיביות. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא "different people, different energy". לצד הקמפיין, יחנוך XL TEN פעילות חדשה בשם "XLerator TEN" שקוראת לצעירים וצעירות יזמים לספר על יוזמה, אג'נדה חברתית או חלום פורץ דרך. רעיון אחד מבין כל היוזמות יקבל הזדמנות להפוך למציאות על ידי מענק כספי של 50 אלף שקלים וליווי תקשורתי. מ-18 באפריל ועד 15 במרי יפעל אתר ייעודי בו יוכלו צעירים וצעירות להגיש מועמדות. על הקריאייטיב וההפקה חתום "דיבור מדיה"
נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה: "אנחנו שמחים לתת את הזרקור ליזמות וגם את האמצעים להגשים חלומות, לדחוף קדימה, ליזום ולהגשים, לא רק באמירות מוטיבציוניות אלא גם במעשים בשטח. היום יש למותגים את היכולת והזכות לתרום בחזרה, להניע צרכנים להתנהגות חיובית, אחריות ועשייה חברתית".
סתיו אנגלרד, מנהלת מותג XL בישראל: "הדור הצעיר הוא דור אקטיביסטי, פורץ דרך ויוזם, עבור כל אלה צריך הרבה מאוד אנרגיה. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שייתן הזדמנות לאחד מבני הדור לקדם יוזמה חברתית / אג'נדה / להגשים חלום ולתת את הבמה להגשמה עצמית עבורו".
- מס על שכר דירה - כל מה שצריך לדעת
- דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
***
משרד יחסי הציבור JWPR בניהול המנכ"ל יוני וולף והמשנה למנכ"ל אור ניר, מודיע על מינויים חדשים. יועץ התקשורת יוסי יודקוביץ' יהיה סמנכ"ל, יטפל במגוון תקציבים טכנולוגיים וכלכליים, יוביל את המחלקה הציבורית המתפתחת וישתלב בניהול המשרד החווה צמיחה משמעותית.
כמו כן, יועצות התקשורת יעל גרונטמן ותמר קיטל ממן מצטרפות למשרד. גרונטמן תנהל תיקים טכנולוגיים לאחר שליוותה בשש השנים האחרונות כיועצת תקשורת בכירה בחברת Extra Mind חברות ישראליות וזרות מובילות בעיקר בתחומי הטכנולוגיה ושוק ההון. עוד לפני כן הייתה כתבת שוק ההון בגלובס ובביזפורטל. קיטל ממן הייתה דוברת לשר בני גנץ כשכיהן לתקופה קצרה כשר המשפטים. לפני כן הייתה חלק ממערך הדוברות בכחול לבן בבחירות 2019א'. לקיטל ממן ניסיון של חמש שנים ביחסי הציבור ודוברות לגופים ציבוריים, עמותות ואישי ציבור.
.
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר...
מיכל אורן, תמר קיטל ממן, אור ניר, יוני וולף, יוסי יודקוביץ' ויעל גרונטמן (צילום: רן בירן)
.
בתוך כך, הצטרפו לקוחות חדשים למשרד: פלטפורמת הסחר החכם והשיווק Skai; הקרן לידידות; Zadara המציעה פלטפורמת ענן שמפשטת את המורכבות התפעולית באמצעות הקצאת תשתית אוטומטית מקצה לקצה של משאבי חישוב, אחסון ורשת; ו-SCRT Labs שייסד גיא זיסקינד, המפתחת את רשת Secret network ופלטפורמות Secret NFT המיועדות לפרויקטים ששמים דגש על פרטיות המידע, ביניהם של אמנים כגון טרנטינו וקווין סמית'. המשרד גם נבחר לאחרונה לטפל במצפה התת ימי באילת.
***
יועצת התקשורת שירן פרץ תטפל ב"מועדון המיליון" בבעלות של איש העסקים והיזם רן סיבוני. מדובר על מסלול שעוזר לעסקים להגדיל את הרווחים שלהם. פרץ: "שמחה ללוות את היח"צ למועדון המיליון. בהחלט כבוד גדול עבורי לצאת מאזור הנוחות ולהיות חלק ממשפחה ששואפת ופורצת גבולות. זכיתי להכיר את רן סיבוני איש הברזל מעבר ליזם. הוא הרב של עולם העסקי בעיני רבים וגם בעיני".

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.