"בקטנה": קמפיין XL, הגיוסים של JWPR והתיק החדש של שירן פרץ
קמפיין חדש של XL TEN לקבלת האחר
.
משקה האנרגיה XL TEN משיק קמפיין חדש סביב הערכים של קבלת האחר, הגשמה עצמית ופרוגרסיביות. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא "different people, different energy". לצד הקמפיין, יחנוך XL TEN פעילות חדשה בשם "XLerator TEN" שקוראת לצעירים וצעירות יזמים לספר על יוזמה, אג'נדה חברתית או חלום פורץ דרך. רעיון אחד מבין כל היוזמות יקבל הזדמנות להפוך למציאות על ידי מענק כספי של 50 אלף שקלים וליווי תקשורתי. מ-18 באפריל ועד 15 במרי יפעל אתר ייעודי בו יוכלו צעירים וצעירות להגיש מועמדות. על הקריאייטיב וההפקה חתום "דיבור מדיה"
נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה: "אנחנו שמחים לתת את הזרקור ליזמות וגם את האמצעים להגשים חלומות, לדחוף קדימה, ליזום ולהגשים, לא רק באמירות מוטיבציוניות אלא גם במעשים בשטח. היום יש למותגים את היכולת והזכות לתרום בחזרה, להניע צרכנים להתנהגות חיובית, אחריות ועשייה חברתית".
סתיו אנגלרד, מנהלת מותג XL בישראל: "הדור הצעיר הוא דור אקטיביסטי, פורץ דרך ויוזם, עבור כל אלה צריך הרבה מאוד אנרגיה. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שייתן הזדמנות לאחד מבני הדור לקדם יוזמה חברתית / אג'נדה / להגשים חלום ולתת את הבמה להגשמה עצמית עבורו".
- מס על שכר דירה - כל מה שצריך לדעת
- דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
***
משרד יחסי הציבור JWPR בניהול המנכ"ל יוני וולף והמשנה למנכ"ל אור ניר, מודיע על מינויים חדשים. יועץ התקשורת יוסי יודקוביץ' יהיה סמנכ"ל, יטפל במגוון תקציבים טכנולוגיים וכלכליים, יוביל את המחלקה הציבורית המתפתחת וישתלב בניהול המשרד החווה צמיחה משמעותית.
כמו כן, יועצות התקשורת יעל גרונטמן ותמר קיטל ממן מצטרפות למשרד. גרונטמן תנהל תיקים טכנולוגיים לאחר שליוותה בשש השנים האחרונות כיועצת תקשורת בכירה בחברת Extra Mind חברות ישראליות וזרות מובילות בעיקר בתחומי הטכנולוגיה ושוק ההון. עוד לפני כן הייתה כתבת שוק ההון בגלובס ובביזפורטל. קיטל ממן הייתה דוברת לשר בני גנץ כשכיהן לתקופה קצרה כשר המשפטים. לפני כן הייתה חלק ממערך הדוברות בכחול לבן בבחירות 2019א'. לקיטל ממן ניסיון של חמש שנים ביחסי הציבור ודוברות לגופים ציבוריים, עמותות ואישי ציבור.
.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
מיכל אורן, תמר קיטל ממן, אור ניר, יוני וולף, יוסי יודקוביץ' ויעל גרונטמן (צילום: רן בירן)
.
בתוך כך, הצטרפו לקוחות חדשים למשרד: פלטפורמת הסחר החכם והשיווק Skai; הקרן לידידות; Zadara המציעה פלטפורמת ענן שמפשטת את המורכבות התפעולית באמצעות הקצאת תשתית אוטומטית מקצה לקצה של משאבי חישוב, אחסון ורשת; ו-SCRT Labs שייסד גיא זיסקינד, המפתחת את רשת Secret network ופלטפורמות Secret NFT המיועדות לפרויקטים ששמים דגש על פרטיות המידע, ביניהם של אמנים כגון טרנטינו וקווין סמית'. המשרד גם נבחר לאחרונה לטפל במצפה התת ימי באילת.
***
יועצת התקשורת שירן פרץ תטפל ב"מועדון המיליון" בבעלות של איש העסקים והיזם רן סיבוני. מדובר על מסלול שעוזר לעסקים להגדיל את הרווחים שלהם. פרץ: "שמחה ללוות את היח"צ למועדון המיליון. בהחלט כבוד גדול עבורי לצאת מאזור הנוחות ולהיות חלק ממשפחה ששואפת ופורצת גבולות. זכיתי להכיר את רן סיבוני איש הברזל מעבר ליזם. הוא הרב של עולם העסקי בעיני רבים וגם בעיני".

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.