"בקטנה": קמפיין XL, הגיוסים של JWPR והתיק החדש של שירן פרץ
קמפיין חדש של XL TEN לקבלת האחר
.
משקה האנרגיה XL TEN משיק קמפיין חדש סביב הערכים של קבלת האחר, הגשמה עצמית ופרוגרסיביות. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא "different people, different energy". לצד הקמפיין, יחנוך XL TEN פעילות חדשה בשם "XLerator TEN" שקוראת לצעירים וצעירות יזמים לספר על יוזמה, אג'נדה חברתית או חלום פורץ דרך. רעיון אחד מבין כל היוזמות יקבל הזדמנות להפוך למציאות על ידי מענק כספי של 50 אלף שקלים וליווי תקשורתי. מ-18 באפריל ועד 15 במרי יפעל אתר ייעודי בו יוכלו צעירים וצעירות להגיש מועמדות. על הקריאייטיב וההפקה חתום "דיבור מדיה"
נטע טובים, מנהלת שיווק אנרגיה: "אנחנו שמחים לתת את הזרקור ליזמות וגם את האמצעים להגשים חלומות, לדחוף קדימה, ליזום ולהגשים, לא רק באמירות מוטיבציוניות אלא גם במעשים בשטח. היום יש למותגים את היכולת והזכות לתרום בחזרה, להניע צרכנים להתנהגות חיובית, אחריות ועשייה חברתית".
סתיו אנגלרד, מנהלת מותג XL בישראל: "הדור הצעיר הוא דור אקטיביסטי, פורץ דרך ויוזם, עבור כל אלה צריך הרבה מאוד אנרגיה. אנחנו ב-XL מתרגשים להשיק מהלך שייתן הזדמנות לאחד מבני הדור לקדם יוזמה חברתית / אג'נדה / להגשים חלום ולתת את הבמה להגשמה עצמית עבורו".
- מס על שכר דירה - כל מה שצריך לדעת
- דרישת המיליונים של ח"כ בן גביר מ"עובדה" ומאחת המרואיינות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
***
משרד יחסי הציבור JWPR בניהול המנכ"ל יוני וולף והמשנה למנכ"ל אור ניר, מודיע על מינויים חדשים. יועץ התקשורת יוסי יודקוביץ' יהיה סמנכ"ל, יטפל במגוון תקציבים טכנולוגיים וכלכליים, יוביל את המחלקה הציבורית המתפתחת וישתלב בניהול המשרד החווה צמיחה משמעותית.
כמו כן, יועצות התקשורת יעל גרונטמן ותמר קיטל ממן מצטרפות למשרד. גרונטמן תנהל תיקים טכנולוגיים לאחר שליוותה בשש השנים האחרונות כיועצת תקשורת בכירה בחברת Extra Mind חברות ישראליות וזרות מובילות בעיקר בתחומי הטכנולוגיה ושוק ההון. עוד לפני כן הייתה כתבת שוק ההון בגלובס ובביזפורטל. קיטל ממן הייתה דוברת לשר בני גנץ כשכיהן לתקופה קצרה כשר המשפטים. לפני כן הייתה חלק ממערך הדוברות בכחול לבן בבחירות 2019א'. לקיטל ממן ניסיון של חמש שנים ביחסי הציבור ודוברות לגופים ציבוריים, עמותות ואישי ציבור.
.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מיכל אורן, תמר קיטל ממן, אור ניר, יוני וולף, יוסי יודקוביץ' ויעל גרונטמן (צילום: רן בירן)
.
בתוך כך, הצטרפו לקוחות חדשים למשרד: פלטפורמת הסחר החכם והשיווק Skai; הקרן לידידות; Zadara המציעה פלטפורמת ענן שמפשטת את המורכבות התפעולית באמצעות הקצאת תשתית אוטומטית מקצה לקצה של משאבי חישוב, אחסון ורשת; ו-SCRT Labs שייסד גיא זיסקינד, המפתחת את רשת Secret network ופלטפורמות Secret NFT המיועדות לפרויקטים ששמים דגש על פרטיות המידע, ביניהם של אמנים כגון טרנטינו וקווין סמית'. המשרד גם נבחר לאחרונה לטפל במצפה התת ימי באילת.
***
יועצת התקשורת שירן פרץ תטפל ב"מועדון המיליון" בבעלות של איש העסקים והיזם רן סיבוני. מדובר על מסלול שעוזר לעסקים להגדיל את הרווחים שלהם. פרץ: "שמחה ללוות את היח"צ למועדון המיליון. בהחלט כבוד גדול עבורי לצאת מאזור הנוחות ולהיות חלק ממשפחה ששואפת ופורצת גבולות. זכיתי להכיר את רן סיבוני איש הברזל מעבר ליזם. הוא הרב של עולם העסקי בעיני רבים וגם בעיני".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקוהאם תוכן מקורי ואיכותי יכול לכבוש את הפריים טיים?
בערב שיגרתי יחסית, כמות הצופים הכללית במהדורות המרכזיות ירדה, אך מגמת התחרות בין 12 ל-14 הולכת ומתחזקת, למעט ירידה כלשהי במהדורה המרכזית; לעומת זאת, ערוץ 13 הולך ויורד בכמויות הצופים
במדינה תזזיתית כמו זו שאנחנו חיים בה, המהדורות המרכזיות של החדשות הם תמיד עיקר העניין, ובכל זאת, ישנם ימים שבהם החדשות משתלטות על הכל וישנה שיגרה, שבה המספרים מתיישרים ואחוזי הצפייה פחות או יותר יציבים. זה גם מה שקרה אתמול, כלומר, שיגרה יחסית, והן כמות הצופים במהדורות עמדה 725 אלף צופים, כבימים "רגילים", והן המגמה של התחזקות ערוץ 14 התמתנה והיחסים בין כמות הצופים חזרו להיות כפי שהיו מספר שבועות אחורה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.3% רייטינג ו-334 אלף צופים, ואילו
חדשות 14 היו אחריה עם 6.9% רייטינג ו-177 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.6% רייטינג ו-123 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן1, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 91 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים ועוד
ללא ריאליטי חזק ברצועת הפריים טיים, הדרמה המקורית של רועי עידן, "נוטוק" השתלטה על הרצועה ועמדה על 11.9% רייטינג ו-299 אלף צופים. "הפטריוטים" ממשיכה להתחזק ועמדה על 9.1% רייטינג ו-280 אלף צופים, ואילו אחריה היתה "ווארט" של ערוץ 13, שגם הוא עמד על נתונים לא רעים, עם 8.6% רייטינג ו-192 אלף צופים. כאן11 בחרו לפצל את הרצועה, והחלק הראשון, "בואו לאכול איתי" עמד על 5.9% רייטינג ו-122 אלף צופים, בעוד שאחריו, "זהו זה" הורידה את כמות הצופים ועמדה על 4.3% רייטינג בלבד עם 86 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.7% רייטינג ו-62 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה
רשת עם העולם הבוקר עם 1.8% רייטינג ו-41 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 מתחיל להוביל באופן קבוע, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.4% רייטינג ו-54 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם עדי זריפי, שעמד על
רייטינג של 2.2% ו-44 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
