שם נקודה: רזי ברקאי עוזב את "מה בוער" בגל"צ
העורכת המיתולוגית של רזי ברקאי, @Sykocan, נפרדת https://t.co/2av0SSYMFb
— @BizMedia (@BizMediaa) January 23, 2022
- 17.סם 23/01/2022 18:54הגב לתגובה זונהנתי שנים לשמוע אותו.
- 16.הרייטינג ירד בגלל יעקב ברדוגו 23/01/2022 17:26הגב לתגובה זוהרייטינג ירד בגלל יעקב ברדוגו
- 15.אשל חיים 23/01/2022 16:07הגב לתגובה זומאוחר ב 15 שנים
- 14.שמעון זיבלין 23/01/2022 15:06הגב לתגובה זולתת לברדוגו להמשיל לנבוח ולהפליץ מהפה, כמה ביבי גאון, 24 שעות ביממה
- 13.אנונימי 23/01/2022 14:58הגב לתגובה זוהגיע הזמן מספיק עים השמאל הקיצוניצייוני
- 12.ברוך שפטרנו... (ל"ת)אפי 23/01/2022 14:14הגב לתגובה זו
- 11.שמואל 23/01/2022 14:03הגב לתגובה זוחשבתי שהכלל אומר די בשתי קדנציות. טוב, כלל זה מדלג על עיתונאים(רזי ברקאי), שדרנים(חיים יבין), ראשי ערים(רון חולדאי), ועוד...חפשו ברשת. רובם פריוילגים מהצד הנכון של הפוליטיקה. אך יודעים לדרוש רק שתי קדנציות לתפקיד מסויים מאוד.
- 10.רק ברדוגו!!!!! (ל"ת)כ. ד 23/01/2022 13:40הגב לתגובה זו
- 9.טלאל 23/01/2022 13:28הגב לתגובה זותודה לאל .מקוו שתעלם מעל גלי האתר והצגים !!
- 8.מה בוער? ברדוגו המושחת בוער ומי שהכניס אותו (ל"ת)לסגור את התחנה 23/01/2022 13:15הגב לתגובה זו
- 7.נמאס ממנו גם ככה. מקווה שמישהו מאוזן יחליפו (ל"ת)שי 23/01/2022 13:12הגב לתגובה זו
- 6.סתם אחד 23/01/2022 12:51הגב לתגובה זויאלללה לך לנו מהחיים. מי בכלל מקשיב לתכנית שאבד עליה כלח כבר לפני 20 שנה ובמיוחד עכשיו כשאנשים יודעים בדיוק שאתה עוד פוליטרוק.
- 5.מאזין 23/01/2022 12:31הגב לתגובה זוכל מה שצריך זה להרחיב את זמן השידורים שמוקדש בגלי צהל להמרדה. אתם חושבים שמספיקים חמישה ימים בשבוע שקוצצו בלי רחמים לשעה אחת ביום המרדה נטו? יש עוד שופטים, פקידי מדינה ובמיוחד יורשי מנדלבליט האיום וכמובן שרי ממשלה וראש ממשלה נוכל ומתחזה שצה"ל באמצעות התחנה הסרה למרותו יכול להפעיל במסגרת ההכנות למרד.
- שמעון זיבלין 23/01/2022 15:09הגב לתגובה זוברדוגו חתם על חוזה ברדיו הצפון קוריאני, ודרך אגב למה ברדוגו תמיד מדבר עם הלשון בחוץ
- 4.לא אזיל דימעה (ל"ת)דני דין 23/01/2022 12:30הגב לתגובה זו
- 3.תודה לאל (ל"ת)וין 23/01/2022 12:25הגב לתגובה זו
- 2.ברוך שפטרנו (ל"ת)פטרנו 23/01/2022 12:08הגב לתגובה זו
- 1.אורי 23/01/2022 11:51הגב לתגובה זוהשדרן הטוב ביותר בגל"ץ -- רהוט , מקצועי , נעים , לא מתלהם כמו חבורת ברדוגו - חבל מאוד

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.