ליונל מסי ארגנטינה נגד אורוגוואי בלומפילד
צילום: מסך: ספורט 5
רייטינג

מסי כבש ובישל כאן בבלומפילד: 15% צפו בארגנטינה-אורוגוואי

משחק הידידות הנהדר אמש ביפו, ניצח את הפריים טיים. בקשת שיבצו שידורים חוזרים של אדיר מילר מאלתר, ונצמדו למשחק. 14.4% לסיום העונה של אבודים. שרון גל מתחזק
אלכסנדר כץ | (6)

משחק הידידות הנפלא שהתקיים אמש (יום ב') בבלומפילד ביפו בין נבחרות ארגנטינה לאורוגוואי, הצליח למשוך קהל צופים רב. על פי נתונים צפייה ראשוניים, עולה כי המשחק שהחל ב-21:30 (ספורט 5) וכלל שער ובישול לליונל מסי, רשם 15% נהדרים.

 

בקשת 12 החליטו לא להילחם במשחק, ושיבצו שידור חוזר של אדיר מילר מאלתר שהניב אף הוא 15% (424K), ושידור חוזר נוסף של אדיר מילר מאלתר קיבל 14.2% (373K). מנגד ניפה פרק סיום העונה של אבודים (רשת 13) 14.4% (352K). הסדרה מעברים (כאן 11) הסתפקה ב-1.6% (54K).

 

'הצינור' (רשת 13) - 10.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.6%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.4%, שש עם - 11.4%, ערב טוב עם גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 13.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות – 8%, שווה כסף – מתחזקת ל-7.2%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 2.2%, מהצד השני - 2.6%, גאולה ולונדון - 2.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 17.8% (472K),

מול חדשות 13 שהניבה 9% (275K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.6% (113K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    תתביישו לכם ערוץ 11 19/11/2019 17:54
    הגב לתגובה זו
    משחק של פעם בחיים, כל המטרת המשחק שמומן מכיסם הפרטי של המפיקים היתה להביא קצת נחת ושמחה לארץ הקשה הזאת, ומישהו גזל מאיתנו את השמחה הענקית הזאת
  • 5.
    מסי 19/11/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
    זה מצחיק שכל העבדים של 11 ו 13 מטבקבקים פה ומטנפים אחד על השני מבפנים ומבחוץ, אבל בתכלס הם לא מעניינים אף אחד.
  • 4.
    נו באמת 19/11/2019 13:55
    הגב לתגובה זו
    זה הזוי, רייטינג עלוב, תכניות משמימות, עיתונאים מביכים. אולי כל זה קיים כדי לשלם משכורת עתק לגאולה אבן? על חשבוני. על חשבוני. על חשבוני
  • 3.
    אלעד 19/11/2019 10:52
    הגב לתגובה זו
    חדשות התאגיד עם 3.6%. בושה, כישלון, עליבות, מחדל.
  • 2.
    רשת בדיחה 19/11/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
    פרק סיום העונה של התכנית היחידה שלכם שניצחה את קשת בדיוק ביום שלא היה לכם סיכוי לנצח??! בלווטניק תעיף את ורשבסקי!!!
  • 1.
    אני 19/11/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
    שמשחק של הנבחרת הלאומית משודר בחברה פרטית נשאלת השאלה מה צריך אתכם? ומה אתם יודעים לייצר מנגד? כי 1.6 אחוז רייטיניג זה סופר מביך
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״