רייטינג

מסי כבש ובישל כאן בבלומפילד: 15% צפו בארגנטינה-אורוגוואי

משחק הידידות הנהדר אמש ביפו, ניצח את הפריים טיים. בקשת שיבצו שידורים חוזרים של אדיר מילר מאלתר, ונצמדו למשחק. 14.4% לסיום העונה של אבודים. שרון גל מתחזק
אלכסנדר כץ | (6)

משחק הידידות הנפלא שהתקיים אמש (יום ב') בבלומפילד ביפו בין נבחרות ארגנטינה לאורוגוואי, הצליח למשוך קהל צופים רב. על פי נתונים צפייה ראשוניים, עולה כי המשחק שהחל ב-21:30 (ספורט 5) וכלל שער ובישול לליונל מסי, רשם 15% נהדרים.

 

בקשת 12 החליטו לא להילחם במשחק, ושיבצו שידור חוזר של אדיר מילר מאלתר שהניב אף הוא 15% (424K), ושידור חוזר נוסף של אדיר מילר מאלתר קיבל 14.2% (373K). מנגד ניפה פרק סיום העונה של אבודים (רשת 13) 14.4% (352K). הסדרה מעברים (כאן 11) הסתפקה ב-1.6% (54K).

 

'הצינור' (רשת 13) - 10.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.6%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.4%, שש עם - 11.4%, ערב טוב עם גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 13.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות – 8%, שווה כסף – מתחזקת ל-7.2%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 2.2%, מהצד השני - 2.6%, גאולה ולונדון - 2.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 17.8% (472K),

מול חדשות 13 שהניבה 9% (275K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.6% (113K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    תתביישו לכם ערוץ 11 19/11/2019 17:54
    הגב לתגובה זו
    משחק של פעם בחיים, כל המטרת המשחק שמומן מכיסם הפרטי של המפיקים היתה להביא קצת נחת ושמחה לארץ הקשה הזאת, ומישהו גזל מאיתנו את השמחה הענקית הזאת
  • 5.
    מסי 19/11/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
    זה מצחיק שכל העבדים של 11 ו 13 מטבקבקים פה ומטנפים אחד על השני מבפנים ומבחוץ, אבל בתכלס הם לא מעניינים אף אחד.
  • 4.
    נו באמת 19/11/2019 13:55
    הגב לתגובה זו
    זה הזוי, רייטינג עלוב, תכניות משמימות, עיתונאים מביכים. אולי כל זה קיים כדי לשלם משכורת עתק לגאולה אבן? על חשבוני. על חשבוני. על חשבוני
  • 3.
    אלעד 19/11/2019 10:52
    הגב לתגובה זו
    חדשות התאגיד עם 3.6%. בושה, כישלון, עליבות, מחדל.
  • 2.
    רשת בדיחה 19/11/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
    פרק סיום העונה של התכנית היחידה שלכם שניצחה את קשת בדיוק ביום שלא היה לכם סיכוי לנצח??! בלווטניק תעיף את ורשבסקי!!!
  • 1.
    אני 19/11/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
    שמשחק של הנבחרת הלאומית משודר בחברה פרטית נשאלת השאלה מה צריך אתכם? ומה אתם יודעים לייצר מנגד? כי 1.6 אחוז רייטיניג זה סופר מביך
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.