ליונל מסי ארגנטינה נגד אורוגוואי בלומפילד
צילום: מסך: ספורט 5
רייטינג

מסי כבש ובישל כאן בבלומפילד: 15% צפו בארגנטינה-אורוגוואי

משחק הידידות הנהדר אמש ביפו, ניצח את הפריים טיים. בקשת שיבצו שידורים חוזרים של אדיר מילר מאלתר, ונצמדו למשחק. 14.4% לסיום העונה של אבודים. שרון גל מתחזק
אלכסנדר כץ | (6)

משחק הידידות הנפלא שהתקיים אמש (יום ב') בבלומפילד ביפו בין נבחרות ארגנטינה לאורוגוואי, הצליח למשוך קהל צופים רב. על פי נתונים צפייה ראשוניים, עולה כי המשחק שהחל ב-21:30 (ספורט 5) וכלל שער ובישול לליונל מסי, רשם 15% נהדרים.

 

בקשת 12 החליטו לא להילחם במשחק, ושיבצו שידור חוזר של אדיר מילר מאלתר שהניב אף הוא 15% (424K), ושידור חוזר נוסף של אדיר מילר מאלתר קיבל 14.2% (373K). מנגד ניפה פרק סיום העונה של אבודים (רשת 13) 14.4% (352K). הסדרה מעברים (כאן 11) הסתפקה ב-1.6% (54K).

 

'הצינור' (רשת 13) - 10.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.2%, 'אבא משתדל' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.6%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.4%, שש עם - 11.4%, ערב טוב עם גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 13.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.8%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות – 8%, שווה כסף – מתחזקת ל-7.2%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן סג"ל - 1.4%, העולם היום - 2.2%, מהצד השני - 2.6%, גאולה ולונדון - 2.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 17.8% (472K),

מול חדשות 13 שהניבה 9% (275K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.6% (113K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    תתביישו לכם ערוץ 11 19/11/2019 17:54
    הגב לתגובה זו
    משחק של פעם בחיים, כל המטרת המשחק שמומן מכיסם הפרטי של המפיקים היתה להביא קצת נחת ושמחה לארץ הקשה הזאת, ומישהו גזל מאיתנו את השמחה הענקית הזאת
  • 5.
    מסי 19/11/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
    זה מצחיק שכל העבדים של 11 ו 13 מטבקבקים פה ומטנפים אחד על השני מבפנים ומבחוץ, אבל בתכלס הם לא מעניינים אף אחד.
  • 4.
    נו באמת 19/11/2019 13:55
    הגב לתגובה זו
    זה הזוי, רייטינג עלוב, תכניות משמימות, עיתונאים מביכים. אולי כל זה קיים כדי לשלם משכורת עתק לגאולה אבן? על חשבוני. על חשבוני. על חשבוני
  • 3.
    אלעד 19/11/2019 10:52
    הגב לתגובה זו
    חדשות התאגיד עם 3.6%. בושה, כישלון, עליבות, מחדל.
  • 2.
    רשת בדיחה 19/11/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
    פרק סיום העונה של התכנית היחידה שלכם שניצחה את קשת בדיוק ביום שלא היה לכם סיכוי לנצח??! בלווטניק תעיף את ורשבסקי!!!
  • 1.
    אני 19/11/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
    שמשחק של הנבחרת הלאומית משודר בחברה פרטית נשאלת השאלה מה צריך אתכם? ומה אתם יודעים לייצר מנגד? כי 1.6 אחוז רייטיניג זה סופר מביך
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.